Nuffnang

Pengikut

keAZAManMalaysia

sumber :-

keAZAManMalaysia


Seorang guru ahli UMNO ditangkap bverkhalwat di dalam koc keretapi wanita KTMB(sumber berita tv malam tadi la!!!!!!!!)

Posted: 26 Dec 2010 04:57 PM PST

yg tak baca surat khabar..

sila baca surat khabar..

cerita yg sebenar2nya begini..

presiden kesatuan guru kebangsaan menganggap elaun rm500 yg dijanjikan pakatan rakyat..

hanyalah gimik politik smata2..

aik..

sapa dia ni??

aku masa skolah tk penah denga pun dia ni??

dia ni pun penah berkhalwat dalam koc ketapi gak ke??

lagi kenyataan dia..

kerajaan patut selaraskan cola..

untuk penjawat awam..

mcm tak logik plak..

dia presiden kesatuan guru..patutnya bela la cikgu2..

ini leh lak nk fokus penjawat awam??

eh??cikgu2 dah kaya raya dah ke??

dah cukup ke gaji tu???

dapat tanah seekar sorang dah ke??

ckp mcm gaji cikgu cukup2 makan la plak...

a ah....

cikgu2 tak payah dpt elaun lg dah ok..

bg kat penjawat awam je..

cikgu2 yg masuk pedalaman dan luar bandar..

jngn merengek tak dapat elaun..

sbb presiden kesatuan kata tk payah lg dah..

bg je la kat penjawat awam..

kerani2 cabuk..

yg orng datang mendaftar dilayannya mcm sampah..

pegi bagi elaun rm500 kat nurse2 lipstick tebal..

yg menyombong mengalahkan doktor gigi.....

duit tu tambahkan pencen bapak aku..

leh bapak aku beli rokok malboro berkotak2..

cikgu2 skang dah cukup duit.,.

tak caya pegi je skolah mana2..

pakai kete vios...toyota..mazda..tak lama lg ferrari pun boleh..

adoihai..

cikgu pun nk tolong umno yeeee?

lantaklah...

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT