Khamis, 2 Disember 2010

Kami Sokong Tokguru

Kami Sokong Tokguru


Blog ini Untuk DiLelong

Posted: 02 Dec 2010 09:53 PM PST


Mari-mari...
hari ini bermulanya proses lelongan dan bidaan bagi blog serta akaun google bagi nickname ijoks2009.
rasanya  dah penat saya melayan kerenah line tenet kat malaysia ni,kejab laju,kejab slow.kejab timbul,kejab tenggelam.

Boring jugak layan kerenah ahli politik malaysia yang masih tak matang-matang lagi.tambahan lagi kerenah blogger upahan yang sanggup buat apa saja untuk duit sampai sanggup menabur fitnah sana-sini sampai melupakan akhlak islam.saya lihat akhir-akhir ini banyak blogger-blogger upahan terutama blogger umano  dah makin teruk dengan fitnah dan berita palsu ,mengaibkan sesama Islam semata-mata untuk mengejar duit haram dari tokey mereka.

Dengan line tenet saya yang selalu bermasaalah  ditambah dengan masaalah "teknikal"(malu nak sebut) yang saya hadapi.saya mengambil keputusan menjual blog ini bagi sesiapa yang berminat.(ada ke orang nak beli ni,hehehe)

Dengan memiliki blog ini anda juga akan memiliki 3 lagi blog pautan termasuk blog tv dan channel youtube saya.
Bidaan bermula dengan RM 100.
Bagi yang berminat bolehlah berhubung dengan saya melalui email ijoks2009(@)gmail.com
(sila tinggalkan no hp dan alamat blog anda jika ada)

Blogger pro umno tidak akan dilayan walau semahal mana sekalipun tawaran anda.

-p/s: kalau tak ada org nak beli jugak,saya akan serahkan blog ni pada teman-teman blogger pakatan yang saya percayai.
Untuk tahu nilai harga pasaran bagi sesebuah blog klik disini
http://bizinformation.org/my/




Cari N3 lama-lama disini

Pemberitahuan

Posted: 02 Dec 2010 12:52 AM PST

Assalamualaikum,salam blogger
Blog ini mungkin lambat diupdate disebabkan masaalah teknikal dengan line streamix.nak pakai broadband pun rasanya tak mampu nak bayar bil kot hehehe,
Sekarang dok tumpang line orang je.lepas ni kena update kat CC je lah..

Cari N3 lama-lama disini

Tiada ulasan: