Sabtu, 4 Disember 2010

dollah yankee

dollah yankee


Kegilaan iPAD !!

Posted: 04 Dec 2010 06:05 PM PST

GILA !!! itu yang gurkah-gurkah politik di'port' kata bila tengok terlalu ramai yang berkerumun di 'booth' yang menjual iPAD semasa sama-sama berhimpit-himpit di 'PC Fair', di PISA yang sedang berlangsung.

Pengunjung yang patah kaki berbalut dengan simen dan bertongkat pun gurkah-gurkah tengok sama-sama bersesak disitu, bila tengok keadaan itu gurkah-gurkah kata..."ini lagi GILA!!, patah kaki pun gagah mai nak tengok? atau nak beli iPAD?..."

Akhirnya penjual-penjual iPAD disini yang sebelum ini asyik 'telan air liur' kerana melihat rakan-rakan mereka di Singapura 'kerenyeh sampai telinga menuju ke bank' kerana telah membuat keuntungan lumayan hasil penjualan iPAD atau melayu kata 'Buku Komputer' (Tablet Computer) dan setelah menunggu kira-kira lapan bulan untuk mendapatkan 'product' itu, dan kini sudah tiba pula giliran mereka.

Bagaimana Apple Computer telah membuatnya?? Apa 'x-faktor' yang ada, yang menyebabkan product iPAD ini begitu mengujakan??

Apa-apa pun selepas meninjau-ninjau, gurkah-gurkah politik di'port' tidak sanggup untuk membayar harga untuk iPAD itu kerana harganya terlalu mahal bagi mereka walaupun dikatakan harga iPAD ini diMalaysia adalah yang paling murah !


dollah yankee -
Tunggu harga jatuh pada bulan 4 nanti baru nak beli.

Watch this shot from dollah yankee

Posted: 03 Dec 2010 09:54 PM PST

Wellington - New Zealander Thomas Monnery, 15, shot a hole-in-one twice in the same round at his local golf club - a 67 million to one chance, a newspaper reported on Thursday.
Playing at the Pukekohe club near Auckland on Sunday with his father and a family friend he achieved the feat with a 6-iron on the 157-metre par 3 fourth hole and again on the 192-metre par 3 14th with a 3-iron.

dollah yankee juga mahu anda saksikan yang dia juga hampir-hampir melakukan hole-in-0ne di lubang 3, 195 ela...

di-sini http://www.wgt.com/replay.aspx?ID=f858edaf-21e9-413c-9071-9d6600193889


dollah yankee -Kah..Kah..Kah..

Tiada ulasan: