Khamis, 23 Disember 2010

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Dr. Harimau Menaip

Posted: 23 Dec 2010 07:48 AM PST

Aku suka membaca blog Aidid sebab dia dengan brilliant nya mendedahkan pukimak- pukimak Bangsa yang tak habis- habis balun duit orang Melayu dan menjadi kaya-raya. Bab kaya - raya aku tak kisah sangat, tapi bab balun duit anak bangsa...tu yang aku rasa cukup marah dan menyampah.

Hujahnya yang berilmiah dengan rujukan- rujukan yang mempunyai asas yang kuat cukup membuatkan aku terkesima. Kalau AC Mizal, Boss E-Dymium , Azizan Osman, Dr. Aura Seri dan ramai yang rasa nama mereka di "fakap" (pinjam ayat Aduka Taruna), sila berikan hujah anda. Buktikan anda bukan Doktor penipu ala anjing yang meniduri bangkai anjing yang lain.

Aku hanya menjadi saksi dan siapa yang benar, aku akan sokong. Kalau terbukti mereka "kencing" budak Melayu, aku akan "fakap" (pinjam lagi) habis- habisan. Aku cakap serius ni (sambil membuntangkan mata).

Yang membuatkan aku membuat satu entry khas menyentuh isu ini kerana Aidid mendedahkan di http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/md-dan-phd-mickey-mouse.html berkenaan terdapat nama- nama besar dalam bidang MLM menggunakan title DR., PROF EMIRETUS dan SIR untuk "mengencing" anak Melayu. Aku belum tahu ini benar tapi ini tuduhan serius beb!

Kalau aku dituduh sebegitu, dan-dan aku bukak laptop dan buktikan yang Aidid tu salah! Tapi kalau memang title tu kencing, dah tentu responnya adalah "senyap" je lah kan? Budak Melayu yang dah tau benda ni, memang serah tengkuk kat penipu- penipu ber title DR. ni lah. Duit korang ye tak? Aku manalah ada hak nak marah.

Korang baca blog Aidid pas tu kasik tau kalau korang percaya atau tidak. Ingat, kalau tak percaya, sila berikan aku sebabnya. Kalau hujah kosong macam jubo itik, baik korang takyah bagi pandangan.

Aku dengan banggannya menggelarkan diri aku sebagai DR. HARIMAU MENAIP!

One more thing, aku ada member yang jual produk Score A pas tu dia kata " produk tak penting beb. Yang penting boleh buat duit...."

Masa tu, aku senyap je la. Bila aku baca imej yang Aidid paparkan, tau lah aku nak tazkirah member aku tu nanti. Siap lu!

Tiada ulasan: