Jumaat, 20 Ogos 2010

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Kontrak UMNO dan APCO:Dah Tamat ke Belum?

Posted: 20 Aug 2010 10:12 PM PDT

Assalamualaikum warahmatullah...macam biasa..aku tension ngn kelembapan wifi di kampus ni.. ehehehe..

Seperti tajuk di atas...faham2 la..aku dah lama tak bukak tenet lama2 ni..mana la nk tau cite baru kan..errr kontrak APCO ngn UMNO dah expired ke belum???Ke ada renew ni???

Apa2 pun..aku cuma bertanya..jom kita ungkap balik kisah lagenda cinta dua kumpulan jahanam ni.. ehehe..

Cerita APCO ngn UMNO ni start 2009...ye ke?? entah..mmg kecoh gak dalam kalangan blogger..tapi dah masuk 2010 baru la masuk dalam parlimen..itu pun sampai anwar nk diheret ke sana ke mari..padahal..tk jugak jadik apa2.. ahahaha keling punya umno.. ahahahahahahaahhaa

Masa start heboh pasal APCO UMNO ni..yg dok sibuk mnjawab..si nazri aziz tu...si najib snyap je..tapi yg aku tk leh tahan dengar apabila najib nk cover pasal APCO..dia kata

"mereka(PR) menuduh APCO Zionist"...

ahahahahahaha gila cover APCO nampak..bayar RM 80 juta...convert kepada duit ISrael new shekel..check la sndiri..banyak gak duit diorang dapat.. ehehehe..apa je tugas APCO ni pun??? aku heran dan pelik gak??nk kata Malaysia punya ekonomi makin bagus??inflasi makin bagus ada la wei.. ahahaha..nk kata Malaysia dipilih jadi tuan rumah FIFA World Cup..tak jugak.. ahahaha....yg jelas..si najib asyik ke luar negara..ke negara2 yg mmg crucial ngn Malaysia..contoh indon singapore.. ehehehee...itu je la...dah tu gi USA...jumpa Obamah Mansor.. ahahahahaha...adoi...

Cite lak pasal Obama..aku tk leh tahan ngn blogger biol UMNO..dok kata Al Gore itu la ini la ngn ANwar...kalau boleh siap buat peta minda nk kaitkan anwar ngn USA ngn ISrael..apa lah bengap sangat..Al Gore tu pun Demokrat gak..sama rumah ngn Obama..so apa beza kalau najib geng ngn Obama..Obama pun terang2 dah hantuk kepala kat dinding yahudi..apadehal..

Tu la..heran gak ngn MAlaysia..si negro beruk tu jugak dok puja2..US ni sama je la...Demokrat ke Republican ke..sama je..silap2 boleh merge dua2 parti tu....Dah la jaja bapak dia beragama Islam nk pikat pengundi Islam kat US...adoi..yg kesian pengundi Islam pun leh eksyen sokong habis..tak de makna la wei..

Balik plak ngn APCO ngn UMNO..kata bulan Ogos nk expired...ini suma kes takut kena contract penalty la ni.. ehehe ceh wah..lom start masuk kuliyyah dah pandai dah aku kan?? ehehehe ini suma bende umum...aku pun tunggu kontrak habis ngn streamyx iaitu selama setahun baru berani terminate servis..kalau tak nk di samannya aku 300 ringgit..bangang punya kompani..servis cam haram..nk buat duit baik punya kontrak dia buat.. bodoh..perjanjian berat sebelah..sama la ngn Ismet sigeraga orang Melayu ni kalau buat bisnes..sbb tu tak kaya2 tak untung2...apa..TMNET kan Melayu yg kontrol..sory la nk kutuk Melayu bab bisnes...budaya bisnes orang Melayu ni pun nk kena mmpengaruhi kaum lain bisnes..tak suma la Melayu..cuma Melayu macam TM je yg buat customer menyampah.. ahahahahahahahahaha

Apa2 pun..masa kisah APCO start..terpaksa la blogger2 UMNO menutup mulut mengunci jari tidak mahu menaip pasal APCO tetapi terus menerus dok cerita pasal dongengan UMNO bahawa Anwar proksi Yahudi..muncullah rasul2 baru seperti Ezam nak dedah Anwar ngn APPC ke APCC ke ntah..padahal masa tu dia tu SU politik Anwar kan ???ke pembantu peribadi..snang cite asskisser la tak ke dia pun terlibat sama..ntah2 dia yg dok rekomen..pundek punya keling ezam..nasib baik nama aku tak sama ngn dia.. ahahahahahaahahahah

Dan tak lupa para pengkomen setia blog2 pro UMNO..dan di facebook..leh bela UMNO ngn APCO..jadi la penjilat kompani yahudi..maklumlah..masing2 suka pakai seluar jeans..tu la jadi penjilat yahudi.. ahahaha

Ni aku ni nak ending sem..assignment aku kena buat surat khabar..apa yg ku idamkan mmg la tk leh nak di buat...sbb group mmber aku ada yg haram jadah dari uzbek ngn cambodia..ni semua negara2 bergolak ni.. ahahahahahahahahaha...kalau korang berada di dalam situasi..aku rasa korang pun bengang...au ingat nak buat essay pasal Yahudi dan seluar jeans..amacam??

Ok tak??maklumla..nama UIA..poster save gaza penuh satu notice board..tapi yg dok sibuk berdemo semua penyokong Levi STrauss...orang yg mencipta seluar jeans.. paham2 la...Seluar jeans menunjukkan standard..aku??

Aku pakai sluar slack je..terus terang aku tk suka pakai seluar jin afrit tu.. ahahahaha tak sesuai ngn kulit aku..dah tu berat..tk suke la aku..aku punya seluar pun ditailorkan oleh Cina Sungai Pelek Sepang Selangor.. ahahahahahaha...dia siap bagi diskaun kat aku..buat seminggu dah siap..dua helai..tengok..itu macam mau berniaga ma..ini kalau melayu..tunggu 3 hari waktu bekerja padahal suruh hanta modem datang rumah aku..banting ngn sepang bukannye jauh sampai 3 hari baru leh sampai....itu paria pun tak buat tau..pemalas..!!!!!!

Ahahahaha

Wallahu'alam

Tiada ulasan: