Khamis, 10 Jun 2010

Pulakdah!

Pulakdah!


Sekitar Muktamar Tahunan Dewan Pemuda PAS Pusat ke-51

Posted: 09 Jun 2010 11:32 PM PDT











KOTA BAHARU, 10 Jun -- Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hasan At-Tantawi (kiri) menyampaikan ucapan pada Muktamar Tahunan Dewan Pemuda Pas Pusat ke-51 di Kelantan Trade Center di sini hari ini.


Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hassan At-Tantawi melancarkan buku selepas menyampaikan ucapan pada Muktamar Tahunan Dewan Pemuda Pas Pusat ke-51 di Kelantan Trade Center di sini hari ini.


Bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin (dua, kiri) ketika menghadiri Muktamar Tahunan Dewan Pemuda Pas Pusat ke-51 di Kelantan Trade Center di sini hari ini.


Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hassan (kanan) menyampaikan Sijil Pengurusan Pusat Asuhan Tadika Islam (PASTI) terbaik kepada Ketua Dewan Pemuda Pas Selangor, Hasbullah Mohd Ridzwan (kiri) pada Muktamar Tahunan Dewan Pemuda Pas Pusat ke-51 di Kelantan Trade Center di sini hari ini.


Para perwakilan pemuda Pas mendengar ucapan yang disampaikan oleh Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hassan At-Tantawi pada Muktamar Tahunan Dewan Pemuda Pas Pusat ke-51 di Kelantan Trade Center di sini hari ini.

Seramai 648 perwakilan Dewan pemuda hadir pada muktamar itu.

Sumber : Bernama



Jika anda minat artikel ini :
thanks1

Masjid Terbakar Al-Quran Selamat

Posted: 09 Jun 2010 11:06 PM PDT

PUTRAJAYA, 10 Jun -- Imam Masjid Jamiurrahmah, Samsudin Mat Daud menunjukkan Masjid Jamiurrahmah di Kampung Limau Manis, Sungai Merab, Kajang yang dibakar pada pukul 11.30 malam.


Align Center
Imam Masjid Jamiurrahmah, Samsudin Mat Daud menunjukkan sebahagian Al-Quran yang terletak di bahagian hadapan dalam masjid yang dipercayai dibakar oleh seorang lelaki yang gila talak di Masjid Jamiurrahmah di Kampung Limau Manis, Sungai Merab.

Kebakaran itu mengakibatkan ruang hadapan dewan solat berkenaan terbakar teruk dan tidak boleh digunakan lagi untuk tujuan ibadah.


Sebahagian Al-Quran yang hampir hangus dalam satu kebakaran yang dipercayai dilakukan oleh seorang lelaki yang gila talak di Masjid Jamiurrahmah di Kampung Limau Manis, Sungai Merab, Kajang kira-kira jam 11.30 malam semalam.


Senaskah Al-Quran yang terselamat dari hangus terbakar dalam kejadian kebakaran di Masjid Jamiurrahmah di Kampung Limau Manis, Sungai Merab, Kajang.

Sumber : Bernama


Jika anda minat artikel ini :
thanks1

Tiada ulasan: