Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


NAJIB JUAL TANAH MELAYU PADA TOKAN CHINA

Posted: 22 Jan 2017 07:30 PM PST








TAHUN 1918 

RAJA HUSIN

JUAL SINGAPURA

PADA TOKAN

CANDU BERNAMA

RAFFLES

2016 NAJIB

JUAL SYARIKAT

TENAGA NEGARA

TANAH TUDM

FOREST CITY

KEPADA TOKAN

DARI CHINA

NAJIB KETAGIH

HUTANG

Takutkan Melayu dengan Cina tapi gadai negara kepada China

Isu perkauman digunakan untuk mempertahankan kuasa pemerintah dengan menakut-nakutkankan Melayu kononnya Cina akan menguasai negara ini tetapi pada masa sama kedaulatan tanah air digadai kepada Republik China, tegas Presiden Amanah, Mohamad Sabu.
Menurutnya ketika berucap sempena Majlis Makan Malam di Ampang malam tadi, sentimen rasisme diguna sehabis-habisnya sejak Pilihan Raya Umum (PRU) 2008 dan paling ketara PRU13 juga dijangka berterusan pada pilihan raya akan datang.
"Kita lihat di media sosial dilancarkan bertubi-tubi jangan diizinkan DAP perintah Malaysia. Nanti Cina akan kuasai kita. Di kuliah-kuliah masjid seluruh negara seolah-olah tanpa sekatan dimainkan isu perkauman ini.
"Jangan jadi macam Singapura. Lihat Cina memerintah, masjid pun ditutup. Propaganda seperti ini sengaja dibiar untuk melahirkan ketakutan di kalangan Melayu untuk tidak mengubah undi pada PRU akan datang.
"Pada masa sama, merekalah yang sekarang ini menggadaikan negara ini kepada China sehingga menjadi kegelisahan sebahagian besar rakyat. Dimainkan jaga negara, kalau jatuh Malaysia, DAP perintah Malaysia tetapi tempat-tempat strategik negara dianugerahkan kepada syarikat-syarikat negara tersebut," ujarnya.

SEJARAH SEDIH

BANI MELAYU

BEULANG LAGI

TAHUN 1819

SINGAPURA

TERGADAI

TAHUN 2016

TANAH MELAYU

AKAN TERGADAI




---------------

ROTAN SPRM

Posted: 22 Jan 2017 06:30 PM PST







MASALAH

RASUAH 

SEKARANG

BUKAN 

HUKUMAN

TAPI PERASUAH

TIDAK DIDAKWA

KES MACAM 

KES 1MDB NAJIB

INI LEBIH BERAT

Cadang pesalah rasuah dihukum rotan mandatori

KUALA LUMPUR - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mencadangkan supaya pesalah rasuah dikenakan hukuman rotan mandatori dan penjara seumur hidup.

Pengerusi Biro Integriti dan Anti Rasuah Perkasa, Jais Abdul Karim berkata hukuman berat itu, yang dikenakan bagi kesalahan mengedar dadah, perlu dilaksanakan bagi membendung masalah rasuah di negara ini.

"Justeru itu, kita meminta supaya hukuman rotan mandatori dan penjara seumur hidup perlu diperhalusi supaya setimpal dengan kesalahan itu," katanya pada Forum Rakyat Bangkit Menentang Rasuah anjuran Perkasa di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru di sini, malam ini.

YANG WAJIB

DIROTAN 

PEGAWAI SPRM

YANG TAK

MENANGKAP

NAJIB




-------------------

JAGAN MAIN MAIN DENGAN MAT KOPIAH

Posted: 22 Jan 2017 06:00 PM PST




STEPHEN HAWKINS TERESAK
Org2 PAS ni, sama mcm Mat Jenin gak. Kalo bab gebang, gunung pun boleh runtuh dgn sekali sergah. Bab gebang tok guru berjalan atas air, dah sebati dlm diri. 
Setakat tok lebai berhalimunan dihalkan dimana2, kiyai ini kelmarin dilihat bertawaf dpn kaabah, 3 jam kemudian, bersolat di Baitul Maamur, ini sudah jadi cerita serius tahap gaban. Ko jgn cuba bekeng ilmu fizik derang, bikin Stephen Hawking nangis teresak2. 

Hadiah nobel dah berbakul2 dah derang dapat. Sekali ingat, derang ni mcm baca kisah Ramayana Mahabrata tu. Kesian tu kesian la, tapi x boleh nak ditolong lagi tahap tolol level sama mcm Din Ayam ni. on MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA
Anonymous
on 1/23/17

MUNTAZ HAFALAN
korang jgn hina2 mamat kopiah tu..mamat kopiah tu mumtaz dlm bab hafalan...tidak perlu fikir, hanya hafalan..hafalan pun bole cari makan deee...satu ceramah rm500, kalo seminggu dpt 5kali ceramah, kalo sebulan ada 4 minggu, tak kayo mamat kopiah..

wajah kena bersih, jambang mesti nampak macam taliban..insyallah masyukkk..bole entota di 4 ekor unta bro...lu org yg pakai akal sgt, pakai ijtihad sangat dpt apa??nak makan pun miss soru kan...kita tunggu king jadi kong....nabi takda duit simpanan rm90juta..bila king nak saman sarawak report..ana kanfiusss... on MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA
Anonymous
on 1/22/17






-------------

JADI KING JOKER PULAK

Posted: 22 Jan 2017 05:30 PM PST




RAJA DIADUN
apa ayat king maker dlm melayu ? selalu bising mertabat melayu kah kah kah...jgn marah...saja tanya... agung membuat...raja dibuat...raja diolah...raja diadun...maker...maker...kah kah kah

pakai bahasa arab lah...melayu tak berani pertikai...susah faham...tapi anggap semua bahasa arab betul...memori manusia lebih tajam.sebab ada www....world wide web tajaan reagans....mah kah kah kah mah mah on KING JOKER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/22/17



----------------

MASALAH HARAKAH

Posted: 22 Jan 2017 05:30 PM PST





BUBAR HARAKAH 
Masalah harakah ni senang. Bubar pas bubar harakah. Semua olamak pas masuk umno. Yg bukan olamak masuk Amanah. Ruu 355 kan hudud umno. Pas pon suka. 

Hadi dah 2x bentang n tanggoh. Pokimakk. Pas gabung jer dgn umno. Jadi umpas atau pasum. Awas jgn jadi hampass. Perpaduan ummah konon. Boleh ker berpadu dgn penyamun perompak umno. Halalan toyyiban?? Huhuhu on HARAM KAH?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/22/17



--------------

ZAKAT PADA DAPUR JALANAN

Posted: 22 Jan 2017 12:04 PM PST




ZAKAT DIREK PADA DAPUR JALANAN
bro tt..kerana lu buat dapur jalanan la maka pihak zakat telah memberi kerja tambahan kpd staf2 ustaz2 ustazah2 agar mereka menghubungi org2 yg pernah zakat agar segera berzakat..

nampak sangat jamil khir org kedah dah takda duit utk main golf di tanah syurga sambil bini disebelah memegang payung syurga utk bidadari2 liuk lintuk utk suami tercinta...

gua sudah kuar duit dari tabung azeezz.. gua dah stop bayar zakat kpd lembaga, gua salur direct ke dapur jalanan..gua taknak g haji sb nanti gua terpalit duit haram 1mdb..rasuah 1mdb lebih bahaya dari makan babi..kren tumbang kat saudi dulu pun belum bayar lagi... on SILA KLIK IKLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/22/1








-----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT