Ahad, 15 Januari 2017

Tukar Tiub

Tukar Tiub


OH MALAYSIA KU

Posted: 15 Jan 2017 07:30 PM PST






INDIA JUAL

INDIA

MELAYU JUAL

MELAYU

ULAMAK JUAL

AGAMA

CHINA BELI

DAN JUAL

SEMUA
Pasangan dituduh dalang skim Ponzi 'dilindungi', dakwa bekas pemimpin MIC
 | January 16, 2017
Ia susulan dakwaan Geethanjali dan suaminya Gnanaraja yang dituduh menipu pelabur miskin sebanyak RM2.2 juta.


KUALA LUMPUR: Seorang bekas pemimpin MIC semalam mendakwa seorang bekas personaliti televisyen dan suaminya yang dituduh menipu beribu-ribu mangsa dalam skim pelaburan Ponzi mendapat perlindungan individu tertentu.

Bekas setiausaha agung MIC, R. Ramanan bagaimanapun tidak menamakan siapa yang melindungi  G Geethanjali dan suaminya G Gnanaraja, yang menurut beliau terlibat dalam penipuan skim Ponzi melibatkan 17,000 orang kebanyakannya keluarga "India miskin".

Semalam, kira-kira 2,000 mangsa berhimpun di sebuah dewan orang ramai di Sentul bagi menandatangani surat membenarkan peguam membawa kes itu ke mahkamah.


PELIK TAPI

AMAT BENAR

YANG SELALU

TERTARIK PADA

SKIM CEPAT 

JADI KAYA

IALAH MEREKA

YANG MISKIN



------------------

MAKAN SUP LIPAN

Posted: 15 Jan 2017 07:00 PM PST



MAKAN KURA KURA DAN LIPAN
Hang ni TT, kalo makan sup babi dan sup anjing setiap hari pun, dosa makan babi dan anjing, kura2, lipan, taik ayam sekalipun, x ada dalam senarai 70 dosa besar ikut urutan. 

Mencuri, rasuah, minum khamar dan riba tergolong dari 10 ke 30 dosa2 besar. Ini mmg dosa pilihan UMNO. Thorbaek dari kitab Talmud derang. 

Dosa makan babi mungkin dosa yg ke 300 lebih dari 650 lebih daro senarai dosa2 yg ada. on KES DUA TUAN HAJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/14/17

------------

BERSETUBUH DI JAKARTA

Posted: 15 Jan 2017 06:30 PM PST




BUANG BAYI LUAR MASJID
Tt dah letih menghasut kat malaysia. Tt dah berenti tulis hal politik malaysia. Tt dah letak jawatan dari ngi. Tt dah kecewa, jari kebas menaip, mulut berbuih bersyarah, tapi bn kekal kerajaan, umno tetap memerintah, ketuanan masih berkuasa, najib terus berleluasa. 

Tt dah alih blog fokus pada cinta, romen, sex. Tt dah sedia tulis tentang hari valentine, parti liar, laman lucah, kelab sex. Tt dah lupakan malaysia yang tandus cerita sex selain bayi baru dilahirkan dengan rahsia dibuang luar masjid atau dalam jamban. 

Tt dah mula teroka kota-kota dunia antarabangsa mencari kisah sex yang lebih menggila tanpa syarahan nasehat atau terpaan serbuan oleh ustaz dan orang ugama. Eh jap, tuan penasehat tu bukan ulamak sedunia ke? Boleh ke dia nasehatkan orang luar dari malaysia, las vegas ke, amsterdam ke, jakarta ke? Tanye je, janganle mare on ENTOT BAIK DI JAKARTA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/15/17





--------------

DONALD TRUMP DAN KITA

Posted: 15 Jan 2017 06:00 PM PST







TRUMP DAN AGENDA GLOBAL
OOpps..Lupa nak ucap terima kasih tak terhingga dekat TT team yang berfikir secara real berkaitan dengan isu TRUMP ni..ini bukan berkaitan di U.S..isu ni isu global..berkait dengan isu di timur tengah,isu foreign policy u.s... 
TukarTiu saja yang siar artikel berkaitan Trump..yang lain baik malaysiakini,yang pas yang keadilan atau yang DAP semua dok paranoid dengan TRUMP..Mat PAS ISELANG MAKANG BANGKAI termakan dedak yang TRUMP anti Iselang..Fikir mendalam sikit ..Jangan di tunjuk sikit perangai UMNO yang malas berfikir on SEMPATKAH TRUMP ANGKAT SUMPAH
Babi Tanah
on 1/14/17

PROPAGANDA ANTI TRUMP
Hahaha...Cool..Tak kan tak boleh nilai "sarcasm" ..Buangkan sifat UMNO tu sikit,kalau tak setuju atau bercanggah idea terus di label..Saja Troll sebabnya dalam mat yankee di u.s dok histeria anti trump..

kita di malaysia pon sama juga..contohnya media mainstream dan alternatif yang review berita berkaitan selepas pilihan raya..semua nya paranoid,termakan dedak2 geng2 anti trump dengan sajian trump anti islam,trum anti gay ,trump tak respect gender lain..haha 

Tak percaya try bukak twitter geng MP di malaysia yang menyalak berkaitan dengan pilhanraya di U.s..semuanya kurang senang sebab Trump menang.. on SEMPATKAH TRUMP ANGKAT SUMPAH
Anonymous
on 1/14/17




-----------

EEE MENYUSUP DIMANA MANA

Posted: 15 Jan 2017 05:00 PM PST





ALLAH DESIGN EEE
Keling eee ni mcm lalang. Derang minoriti dimana2, mereka tidak mampu hidup sesama sendiri dalam jumlah yg besar. Tabiat utama ialah mengacau sesiapa disekeliling. 

Siapa berkuasa, itu tempat cari makan dan disembah siang malam. Tuhan eee adalah penguasa. Mereka walaupun legam, mereka pandai menyusup kemana2. Di Amerika eee tetap berada dimana2. 

Mat Saleh Amerika pun x mampu berbuat apa. Jangan kata melayu saja yg terpana. Habis satu dunia jadi gila sbb eee. Sbb utama eee menyembah penguasa adalah punca wang dan projek. Jika MCA menang pun, percayalah eee tetap akan akan jadi Cina. 

Tgk Singapore, eee terpaksa jadi Cina. Kerana jadi legam, susah cari makan dgn Cina. Jika di Myanmar, eee kena jadi junta. Mmg Allah design eee ni spesis menyamar, jangan marah, eee x mau, tapi dah kene sumpah, mmg kene jadi eee jugak. Barangkali kuturunan yakjuj dan makjuj juga mereka ini. Perangai mmg spesis menyamar dan makhluk perosak. on MELAYU DIBODOHKAN OLEH KEELING EEE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/14/17

NOTA
MINTA MAAF JIKA RAMAI
TAK SELERA MAKAN  SESUDAH
MELIHAT GAMBAR INI


--------------

BERSETUBUH ATAS UNTA

Posted: 15 Jan 2017 04:27 PM PST




BERSETUBUH ATAS UNTA
Pala Bana kau bersetubuh atas unta sunnah Nabi. Itu sebenarnya hadith daif. Kau nak marah orang agama ok tapi jangan menghina agama. Islam datang dari Allah melalui Nabi Muhammad dan bukannya direka oleh ulama/ustaz/lebai/kiyai yang jumud. Aku sendiri banyak hentam orang agama seperti ulama/ustaz PAS, Jabatan/Majlis Agama Islam dan ustaz-ustaz yang jumud tapi aku tak hina Islam. on SILA ENTOT ATS UNTA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/14/17



-------------

Tiada ulasan: