Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


PUTIN JAWAB OBAMA

Posted: 01 Jan 2017 08:00 PM PST







OBAMA HALAU

35 ORANG

DIPLOMAT 

RUSIA DI USA

TAPI PUTIN

TAK BALAS

INI TANDA

PUTIN MENJADI

PEMIMPIN BARU

DUNIA - TENANG

BERHEMAH 

MELAWAN KAUM

PEMODAL DUNIA





Statement by President Putin Regarding Expulsion Of Diplomats From U.S. 

January 01, 2017 "Information Clearing House" -  - We regard the recent unfriendly steps taken by the outgoing US administration as provocative and aimed at further weakening the Russia-US relationship. This runs contrary to the fundamental interests of both the Russian and American people. Considering the global security responsibilities of Russia and the United States, this is also damaging to international relations as a whole.

As it proceeds from international practice, Russia has reasons to respond in kind. Although we have the right to retaliate, we will not resort to irresponsible 'kitchen' diplomacy but will plan our further steps to restore Russian-US relations based on the policies of the Trump Administration.

The diplomats who are returning to Russia will spend the New Year's holidays with their families and friends. We will not create any problems for US diplomats. We will not expel anyone. We will not prevent their families and children from using their traditional leisure sites during the New Year's holidays. Moreover, I invite all children of US diplomats accredited in Russia to the New Year and Christmas children's parties in the Kremlin.

It is regrettable that the Obama Administration is ending its term in this manner. Nevertheless, I offer my New Year greetings to President Obama and his family.

My season's greetings also to President-elect Donald Trump and the American people.

I wish all of you happiness and prosperity.







-------------------

LEBAI SKODENG KAKI POTONG STIM

Posted: 01 Jan 2017 07:30 PM PST





CARA TERBAIK

UNTUK TUNJUK

JALAN ISLAM

IALAH LARANG 

BERANCOK

BUKAN LAWAN

RASUAH

BUKAN SIASAT

KES 1MDB

BUKAN SIASAT

KES BUNUH

ALTANTUYA

KES BUNUH 

KELVIN 

TAPI SERBU 

KES PANCUT

17 pasangan ditangkap khalwat di Terengganu

Kakitangan kerajaan dan pasangan remaja adalah antara 17 pasangan yang ditahan membabitkan jenayah syariah dalam Op Tahun Baru di seluruh Terengganu, pagi tadi.
Kesemua mereka yang berusia antara 17 dan 40-an ditahan atas kesalahan khalwat dan persediaan melakukan persetubuhan luar nikah.
Pesuruhjaya Hal Ehwal Agama negeri, Datuk Wan Mohd Wan Ibrahim berkata, operasi dijalankan hasil maklumat awam dan intipan pihaknya.
TAK ADA

KERJA LAIN

DULU DI KL
SE
SETIAP TAHUN

BARU  ATAU

SETIAP HARI

VALENTINE

ADA SAJE 

LEBAI SKODENG

POTONG STIM

TAPI PAK LEBAI

TAK BERANI 

SERBU BILIK

HOTEL HILTON

SHERATON

CARLTON RITZ

PEGI TEPI PINTU

PASTI KENA

HALAU KELUAR

HANYA BERANI

HOTEL CHOWKIT

POOOORAHHH
---------------

BANJIR TAK SERNAG NEGERI KAPIR

Posted: 01 Jan 2017 07:00 PM PST






BALASAN ALLAH
Oh! Itu kena ikut keadaan semasa tt. Kalau kerajaan negeri ditadbir kerajaan PAS, banjir itu dikira DUGAAN Allah. Tapi kalau negeri ditadbir kafeer harbee PH banjir itu dikira BALASAN Allah. 
Allah sayang lobai hadi sebab tu diturunkan hujan lebat hingga banjir di kawasan dia, bukan apa, supaya hadi banyak bersabar, dapat pahala berlipat kali ganda.. takbirrr!!! on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 1/1/17

OLAMAK PENIPU DI TGANU
Yess ku agreed. Pemimpin n olamak tganu byk tipu n zalimi rakyat. Lu cari sendiri lah apo nama depa tu. Cuba teka. Kikiki on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16
AWAS BERJAGA JAGA
lima batang sungai telah melepasi paras normal Komen gwa: 

1.Ada 5 batang yang tidak normal, jaga2 supaya tidak jadi mangsa! Elakkan tempat gelap, tempat sunyi, elakkan dari berseorang diri, dari berjalan malam hari, dan dari berpakaian tak sesuaii. 

2.Salahguna perkataan, paras maknanya wajah atau rupa khusus untuk muka. Tahap (level) ialah aras. Aras. Bukan paras. Kalau paras tidak normal maksudnya wajah muka (mungkin untuk memberi maksud kepala) batang yang lima tersebut sudah abnormal, mungkin deformed atau putus kena laser ketika dikhatankan. 

3.Sungai marang juga termasuk yang melampaui aras normal, bukankah marang kawasan haji hadi ulamak sedunia? Tanya je, kesian kalau rumah dia dibanjiri air on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

BANJIR BAWA REZEKI
ok la tu.. banjir dtg bersama rezeki.. beras sorang boleh dpt 20 beg.. kelengkapan sekolah buleh dpt untuk 5 tahun free.. tilam baru.. bantal baru.. selimut sorang 5 helai.. 
majoriti miskin papa kedana je kne musibah di bina umah dlm paya.. kaya2 umah atas bukit.. mane nk dpt rezeki sebanyak tu sekali musibah banjir kalo layak trima br1m.. 

syukur alhamdullilah... ble banjir menjelma.. nampak mcm susah tp lega. kahkahkahkah.. on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

TEHMARANG
Tehmarang ibu Kota Ayatollah Hadi khatami tidak sesekali akan ditimpa bencana! Semua Imam Iran Iraq syiria dah memberkati tehmarang. Tok wali utama ket jolobu, panglimo potaseh al Khomeini pong merestui tehmarang........ on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

NEGERI KAPIR TAK BANJIR
kalo lah kat negeri ramai kafir banjir macam ni ...kat sini penang lah..dan selangor sebab DAP banyak kerusi .heboh seantoro walaun olarmak kata GOD marah...

api bila nampak air bawa ahi diaoran terapung kat negeri olarmak..lain dicanang...waualun membisu seribu bahasa..kalao ada pun akan kato khudrat... Tap kalo negeri kafiaq..ceh ceh ceh on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/31/16

HUJAN ADALAH RAHMAT
hoi tt, ko jgn buat fitnah tahun baru. sempat minta maaf tahun baru. 'SELAMAT TAHUN BARU KAPIR. MAAF ZAHIR BATHIN' menurut tafsir alwalaunta ; hujan adalah rahmat yg turun. lagi lebat hujan, lagi byk rahmat. 

kalau hujan hingga berlaku banjir bermakna rahmat yg turun terlalu dan termasuk ali, maniam, ahseng, tony, jugah. mat sally kata "its not only raining cats n dogs; but elephants, crocodiles, hippos, rhinos as well...' on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16
SIRAM RUMPUT
bukan banjir, tapi siram rumput itu pon ko tak tahu??????????????? on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16







----------------

SIAPA SITI MERLOT

Posted: 01 Jan 2017 06:30 PM PST




SIAPA SITI MERLOT
Siti merlot? Lot apa tu?? Pencerahan diperlukan sekarang on SELAMAT TAHUN BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/31/16





---------------

SELAMAT TINGGAL 2016

Posted: 01 Jan 2017 06:00 PM PST



SELAMAT YAM SENG
Aku merasakan pelik, tertarik, dan ironic yang tt boleh mengeluarkan ayat atau soalan ni! 

Dari sejarah penulisan blog tt dan dari penceritaan latarbelakang kehidupan tt, tak dinafikan rumusan am tentang tt adalah seorang melayu yang tak segan silu minum air mabuk.

Tapi soalan ini? Terbalik! Adakah rumusan itu salah, atau ini resolusi tt di ambang tahun baru??? Transformasi?? Usia merubah segala?? on SATU PERTANYAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/31/16




-----------

SOALAN TAHUN 2016

Posted: 01 Jan 2017 05:30 PM PST




SOALAN MISTERI 2016
Soalan tahun misteri tahun lepas: 
1. Berapa berat sebenar Rosmah Mansur ( tolak rambut, botox + beg berkin) 

2. Adakah Najib Tun Razak PM yg sebenar 

3. Antara Najib & Rosmah .... Siapakah yg lebih kenal Altantunya 

4. Adakah PAS sudah berkahwin rahsia dgn UMNO 

5. Berapakah nilai jubur saiful 

6. Adakah rasuah jadi rukun negara kita yg ke 6 

7. Sampai bila bani melayu jadi bodoh kr sokong bn dan amno on SELAMAT TAHUN BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/1/17





---------------

SARAWAK REPORT KENA SAMAN

Posted: 01 Jan 2017 05:00 PM PST








JENG JENG

JENG JENG

BERITA 

HEBOH

DUA ULAMAK

PAS PERGI

KE LONDON

PASTI UNTUK

SAMAN 

SARAWAK

REPORT



-------------------

MALAYSIA NEGARA DUNIA KETIGA

Posted: 01 Jan 2017 09:29 AM PST



Hentikan Penindasan Terhadap Rakyat Dengan Akta Hasutan
 
ADUN Machang Bubuk Lee Khai Loon mengutuk tindakan polis menahan petugas KEADILAN yang mendirikan billboard Bebas Anwar dengan Akta Hasutan. Selain daripada penahanan petugas, polis juga mengaku bahawa mereka telah menurunkan tiga billboard Bebas Anwar di kawasan Bukit Mertajam. Jelasnya, penahanan tersebut bersifat pendakwaan politik serta satu pencabulan hak asasi manusia dari segi kebebasan bersuara.

Menurut Lee, pihak UMNO Bukit Mertajam telah buat laporan polis pada 30 December pagi bahawa billboard Bebas Anwar berunsur menghasut rakyat. Akan tetapi, polis telah menurun semua billboard Bebas Anwar sebelum laporan polis tersebut dibuat tanpa sebarang siasatan.

Lee berpendapat bahawa tindakan polis tersebut adalah tidak munasabah. Polis mendakwa bahawa mereka telah mengambil tindakan selepas menerima laporan polis daripada orang awam. Namun kali ini, polis telah bertindak begitu pantas malah sebelum laporan polis dibuat. Tindakan tersebut memang timbul banyak persoalan bahawa samada tindakan polis bermotif politik? Saya harap penguatkuasaan undang-undang dapat dijalankan dengan tujuan menjamin keselamatan awam dan bukannya keselamatan kuasa pemenrintahan UMNO/BN.

Walaupun Makhamah Persekutuan mengekalkan hukuman penjara Datuk Seri Anwar Ibrahim, tetapi keputusan tersebut tidak dapat menafikan bahawa pemenjaraan Anwar Ibrahim merupakan satu penganiayaan politik ke atas beliau. Badan penguatkuasaan telah diguna untuk menindas pemimpin parti pembangkang, malahan petugas akar umbi parti juga tidak terlepas. Lee mendesak kerajaan agar tidak menambah lagi bilangan tahanan politik. Hentikan penindasan rakyat dengan penggunaan Akta Hasutan.

Maka, pada pagi 9 Jan 2017, hari Isnin, i Anwar Ibrahim akan berada di Makhamah Tinggi Pulau Pinang, Lee menyeru agar rakyat turun ramai-ramai untuk memberi sokongan solidariti kepada beliau. Marilah kita tunjukkan bahawa rakyat tidak akan lupa penyeksaan penjara ke atas beliau serta pengorbanan beliau, sama-sama kita selamatkan negara daripada pemerintahan yang rakus dan zalim!  

Lee Khai Loon
ADUN Machang Bubuk
Setiausaha Pengelola KEADILAN Pulau Pinang

NOTA:

MALAYSIA

ADALAH 

NEGARA

DUNIA KE3

JANGAN SILAP

BACA JANGAN

SILAP KAJI




--------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT