Sabtu, 14 Januari 2017

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Bongkar : Setan menyamar Pak Kiayi

Posted: 13 Jan 2017 08:00 PM PST

 Saya percaya berita berikut di bawah ini tentu menakutkan orang yang bertaraf Ketua Dewan Ulamak PAS Pahang, yang juga Ahli Jawatankuasa (AJK) Dewan Ulamak PAS Pusat, Ustaz Moktar Senik. Korang bacalah nanti. Hok sekarang ni meh aku cerita sikit pasal setan seekoq ni yang menyamar sebagai Pak Kiayi...
 
  Printscreen mesej-mesej lucah Mokhtar Senik, malah gambar toteynya kepada seorang janda muda bernama Nursyakiqah Shaari telah menjadi viral di laman media maya hingga masih kini belum reda. Kuku ibu jari tangan kiri telah dijadikan bukti kuat sebagai kepunyaan Mokhtar Senik

Mokhtar Senik telah menafikan tuduhan tersebut dan mendakwa ianya sebagai fitnah.

Dua orang fesbuker dengan nama Azhar Ledang (Azhar) dan Alexander Pittsuwan Thomprason telah mencabar Mokhtar Senik supaya membuat aduan polis jika benar 'gambar kemaluan' yg tersibar itu bukan miliknya.

 Sehingga kini Mokhtar Senik masih tidak berani menyahut cabaran mereka itu.

Dan kenapa tidak ada seorang pun pemimpin Pas yang berani tampil untuk membuat penafian bagi membela Mokhtar Senik dalam isu ini?

Sewaktu heboh pasal VDO Mustafa Ali terlondeh, Hj Hadi ada juga bersuara untuk membela Mustafa Ali.

  Hj Hadi kata, Mustafa Ali sakit lutut, tak boleh buat seks!

"Nak turun tangga pun sakit. nak sembahyang pun atas kerusi. Apabila kami dapat tahu berita ini kami pun nak tergelak ... "

Apakah Hj Hadi masih juga rasa nak tergelak dengan isu Mokhtar Senik hantar gambar toteynya kepada Fikah?

Harap Hj Hadi dan pentaksub Mokhtar Senik dapat meluangkan masa bersama dengan Azhar Ledang dan Alexander Pittsuwan Thomprason pada jam 9.00 malam Sabtu 21 Januari nanti.

Mereka berdua akan tampil secara live di FB membahaskan / forum / wawancara dsb diatas perihal Mokhtar Senik kantoi onani dlm msger.


Hantar gambar kemaluan, lelaki dipenjara sebulan

 Gara-gara menghantar gambar kemaluan dan ayat berunsur lucah kepada isteri orang, seorang lelaki dipenjara sebulan dan denda RM1,500 oleh Mahkamah Majistret di Kuala Lumpur hari ini.

Majistret Nur A'minahtul Mardiah Md Nor menjatuhkan hukuman itu ke atas seorang penganggur, Abdul Rahim Mohd Abas, 34, selepas dia mengaku bersalah menghantar gambar dan ayat berunsur lucah kepada wanita berusia 31 tahun itu melalui telefon bimbit miliknya.

 Dia melakukan kesalahan itu di Nombor 17-3, Putri Apartment, Taman Setiawangsa, Off Jalan Jelatek, Wangsa Maju pada 7 Januari lepas, mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum lima tahun atau dengan denda atau kedua-duanya sekali.

 Mahkamah juga memerintahkan tertuduh dipenjara bermula tarikh tangkap pada 9 Januari lepas dan akan dipenjara dua bulan jika gagal membayar denda itu. Baca lagi dari sumber

Tiada ulasan: