Ahad, 27 November 2016

Tukar Tiub

Tukar Tiub


MARI TERAJANG NAJIB

Posted: 27 Nov 2016 08:00 PM PST





f.b

Page Liked · November 26 
 
I can smell it from Putrajaya to Saudi Arabia to Peru and then to prison.


























--------------

KELAB GAGALIS

Posted: 27 Nov 2016 07:28 PM PST





DIQIN KAHWIN KE?
Diqin pun kawin juga ke? Tahniah on PEMBELOTAN
Mek
on 11/28/16





JANGAN MEMNGADA-NGADA
Adam dah kahwen. Korang jangan nak mengada-gada tak nak! Kah! Kah! Kah! on HIDUP INI SATU PERJALANAN
Anonymous
on 11/28/16

JELES
Korang jeles! Kah! Kah! Kah! on PEMBELOTAN
Anonymous
on 11/28/16

GAGALIS
yaaaaa...gagalis..kahwinilah tangan mu dgn lembut dan berkrim....kakkakakakak....jgn lupa tadah kat surat khabar...lepas pancut...lipat..buang je ikut tingkap....kakakkka...pathatic punya winner...kakakkakak on PEMBELOTAN
DIDI KOTA BELUD
on 11/27/16

GADIS AMOISE
Huhuhu, teramat ingin ku tahu. Siapa gadis amoise, dalam dress turquoise. Rambut mengurai dilepas ke sisi kiri, sopan anggun tegak berdiri. Mata jelita menawan separa kuyu, bibir meleret senyum seperti malu. Kulit putih lembut mencuit jiwaku, lenggok tubuh ayu menyentap kalbu. Apakah gadis bukan senarai gagalis, adakah gadis ditakdir bersama penulis? Huhuhu, teramat ingin ku tahu. :)) :)) :)) on HIDUP INI SATU PERJALANAN
Anonymous
on 11/27/16

BELUT BAHAYA
Adam adli memang belut. Belut lebih teruk bahaya banding katak. Katak cuma kuat melompat. Katak mudah didapat. Katak dah ditangkap, terus masuk kuali cina kapir harbi jadi panggang yang lazat. Belut susah nak tangkap, terlalu licin dan licik. Nak tangkap, dia boleh melepaskan renjatan kuasa halilintar.

 Dah tangkap dalam genggaman, dia boleh melepaskan diri dan meloncat keluar. Harga belut sebanding harga ron95, diapung di pasaran terbuka, jadi harga belut di selayang berbeza dari harga di pulau pinang, dan harga belut minggu ini lain dari harga pada hari selasa. 
Rumusannya, belut tidak berkawan dengan katak, belut sentiasa bertindak licik menghasilkan siri penipuan untuk berjaya hidup, belut sukar ditawan atau dikawal, belut busuk dari hanyir lumpur, dan belut boleh tewas pada lintah. Adam adli dah di flip jadi belut, maka perlu ditundukkan guna lintah on PEMBELOTAN
Anonymous
on 11/27/16




------------------

PARA YANG BERHORMAT TURUN SAMA

Posted: 27 Nov 2016 06:55 PM PST








SIAPA KATA

PAS TAK

BERSAMA

BERSIH5?

INI BUKTI




6 YB sertai Bersih 5: Pas dijangka tidak akan ambil sebarang tindakan

Pas dijangka tidak akan mengambil sebarang tindakan ke atas enam wakil rakyatnya yang menyertai Bersih 5 walau ia jelas bertentangan dengan arahan pucuk pimpinan parti itu.
Enam Ahli Parlimen dan Adun Pas terbabit adalah Ahli Parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar; Ahli Parlimen Pasir Puteh, Dr Nik Mazian Nik Mohamad; Ahli Parlimen Kubang Kerian, Ahmad Baihaqi Atiqullah; Adun Batu Buruk, Dr Syed Azman Syed Nawawi; Adun Kubang Rotan, Mohd Nasir Mustafa dan Adun Anak Bukit, Ir Amiruddin Hamzah.
Ketua Amanah Kawasan Sik, Sulaiman Ibrahim percaya Pas tidak akan berani mengambil apa-apa tindakan terhadap ke enam-enam mereka.

INI PEMIMPIN

INI PARA YB

KITA TAK TAHU

BERAPA RAMAI

AHLI BIASA

DATANG SAMA







----------------

KALAU TAK PERNAH KENA

Posted: 27 Nov 2016 06:15 PM PST







TAK PERNAH KENA
627 ptg...ko x pernah kena mcm tok isham kena boleh ckp la... cuba dah kena baru tau... on SYOK SENDIRI
in response to
 Assalam tuan isham Saya suka tulisan tuan tapi toloing jangan gunakan perkataan yang dikategorikan lucah dan melampau, seweet kalau macam dulu panas, bernas, sopan dengan sindiran, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Kamal
on 11/28/16






----------------

SURUHAN JAYA MENIPU UNDI

Posted: 27 Nov 2016 05:43 PM PST







PANDANGAN

TEPAT BETUL

BENAR SAHEH

TAPI....


Usaha Umno perdaya Pas untuk dapat undi Melayu hancur, dakwa Khalid Samad

Perancangan Umno untuk mendapat sokongan penuh pengundi Melayu dengan cara memperdayakan Pas selepas Cina tidak bersama mereka lagi hancur berkecai, dakwa Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad.
 "Selepas Cina tak sokong BN lagi, Umno cuba mendapatkan undi Melayu sepenuhnya dengan memperdayakan Pas agar menyokong mereka menggunakan RUU Akta 355.
"Tetapi ia hancur berderai apabila Pas berpecah dua, dengan lahirnya Amanah dan Umno juga pecah dua dengan lahirnya Bersatu.

...TAPI DALAM

PRU14 BUKAN

SAPA MEMBERI

UNDI

TAPI SIAPA

KIRA UNDI





------------

KITA TIDAK AKAN BERHENTI

Posted: 27 Nov 2016 10:12 AM PST



PERLAWANAN DITERUSKAN
Sekumpulan 20 orang berbaju hitam dan merah cuba merempuh himpunan yang dibuat sebagai tanda sokongan kepada Pengerusi BERSIH Maria Chin Abdullah di George Town, Pulau Pinang hari ini. Pada mulanya mereka menjeritkan slogan "Sokong Najib" apabila orang ramai mula mendengar ucapan disampaikan oleh Penyelaras BERSIH Utara Datuk Dr Toh Kin Woon. 

Mereka juga menjerit "Bersihkan diri sendiri dulu" selain mengutuk BERSIH kerana didakwa mendapat sokongan Yahudi. Kumpulan anti-BERSIH itu turut menuntut penyokong Maria Chin menunjukkan permit polis yang membenarkan perhimpunan itu diadakan. Bagaimanapun cubaan mereka menyerbu kira-kira 100 orang peserta himpunan itu dihalang oleh polis yang bertugas di kawasan Sudut Pidato berkenaan. Sebelum keadaan ditenangkan anggota keselamatan, berlaku kekecohan selama kira-kira lima minit. 

Toh dan Anggota Parlimen Bukit Mertajam Steven Sim kemudian mengucapkan terima kasih kepada polis yang bertindak profesional. persoalan penting...sapa taja on SYOK SENDIRI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/27/16






--------------------

SYOK SENDIRI

Posted: 26 Nov 2016 10:30 PM PST

 
 
 
SYOK SENDIRI
Dah masuk politik, mmg ada perlawanan. Politik x mencabar ialah melancap sajalah. Jgn syok sendiri. Ambilkira kesusahan orang lain sama. Ini mmg perangai melayu, x kira beragama atau tidak. Bila sudah senang hidup, mereka hendak menindas orang lain. Ini sudah jadi adab orang kaya, mengkepalabutuhkan orang susah. UMNO mmg suka denda 200k max ni. Fulus.. ingat harga barang pun naik.. harga denda dgn guna agama pun naik?
 
Melancap bila nak bagi lesen? Genting dapat lesen tak? Perangai muslim bukan boleh duduk aman dgn agama lain. Sumer orang dia kacau dan nak jadi ketua dan minta duit cukai. Dulu ingat arab saja huduh gini, melayu pun sama haramjadahnya. Kalo negara kristian, nak kena bayar cukai agama ka sbb kita islam? Atau kita akan jadi muslim harbi mcm di Rohingya Myanmar dan Israel. on
BUKAN WAKIL TUHAN Publish | Delete | Spam Anonymous on 11/26/16

PELIK DAN BENAR - OH MALAYSIA KU

Posted: 26 Nov 2016 09:00 PM PST











THIS IS ALSO MALAYSIA

... CONVOLUTED







-------------

Tiada ulasan: