Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


INI SANDIWARA

Posted: 19 Sep 2016 08:18 PM PDT







DALAM BI

DIPANGGIL

TEATER

DALAM BM

DIPANGGIL

SANDIWARA

Noh: Umno pun 'tak puas hati' persempadanan semula

PUTRAJAYA - Pengerusi Umno Selangor, Noh Omar menyelar sikap pembangkang kerana tidak memahami proses persempadanan semula kawasan pilihan raya, selain asyik menyalahkan kerajaan berhubung perkara itu.

Beliau berkata, usul persempadanan semula dikemukakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) itu turut menyebabkan Umno tidak berpuas hati kerana ia dijangka mengurangkan jumlah pengundi Melayu di beberapa kawasan dahulunya mempunyai majoriti pengundi Melayu yang tinggi di Selangor.

"Contohnya di Ampang, kalau dahulu, satu kerusi Parlimen dan dua Dewan Undangan Negeri (Lembah Jaya dan Bukit Antarabangsa), ketiga-tiga Umno bertanding.


INI SENGAJA

DILAKUKAN

UNTUK SPR

DILIHAT ADIL

SEBENARNYA

INI SEBUAH

SANDIWARA

YANG TELAH

DIRANCANG



------------

RAKYAT MAKIN SENANG

Posted: 19 Sep 2016 07:19 PM PDT







f.book
Tahniah rakyat Malaysia..

BN MENANG RAKYAT SENANG !!!

SENANG NAK BAYAR GST..
























---------------

BERITA TERKINI

Posted: 19 Sep 2016 06:40 PM PDT





BERITA KINI

berita  tersebar
semenjak kelmarin
tentang wakil UNESCO
dari kenya
dari tobago
dari barundi
dari afrika selatan
dan
kazakhtan
telah menerima hadiah
 bag hermes
dari 
tan seri ismael haq
wakil tetap malaysia 
ke PBB 
adalah berita palsu
berita ini dari sumber
yang tidak boleh diyakini
harap maklum



-----------

PRU14 - MENANG BESAR

Posted: 19 Sep 2016 06:12 PM PDT




PRU 14 INI

NAJIB AKAN 

MENANG BESAR

'Lepas persempadanan semula BN menang lebih baik'

PETALING JAYA - Pakatan Harapan membantah persempadanan semula dilakukan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan mendakwa ia hanya akan memberi kemenangan kepada BN.

Ketua Setiausaha Sekretariat Pakatan Harapan,  Saifuddin Abdullah berkata, perkara itu dibuktikan melalui sejarah pilihan raya sebelum ini.

"Kami pandang berat, kesal dan mengutuk langkah persempadanan semula yang dilakukan SPR pada anggapan kami tak berperlembagaan dan berat sebelah.

"Ia juga akan untungkan BN. Sejarah pilihan raya, setiap kali selepas persempadanan semula, BN menang dengan lebih baik," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.



DATUK

SEKARANG

BARU SEDAR

DULU MASA

DALAM BN

TAK SEDAR

TIAP KALI

PRU  INGAT

RAKYAT BANYAK

SOKONG?

KAH KAH KAH
--------------

MENUJU NEGARA MAJU

Posted: 19 Sep 2016 11:36 AM PDT




MENUJU NEGARA MAJU
ko gile ke ape TT... pM tgh mentadbir negara dan sedang berusaha keras membimbing dan mengajar para menterinya untuk memacu ke arah negara Maju... ehhh dah lame tak dengar pasal negara maju... jadi ke tak.. mcm tak perasan maju je... klu tak reti bagi la ke restoran mamak maju... kompom maju... pakai bomoh bior cepat sikit maju.. on FBI AKAN TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/19/16

KAK MAH TAK CUKUP 5 KAKI
Apa le kau orang ni..kutuk kak mah aku!!! - Dia tak hadir sebab abang ajib tau mau pergi US...nak mampus!!!! - Pergi sana tak boleh shopping...kad kredit dah kena beku - Dalam banyak2 hadiah...dia orang hadiah contoh kanak2 pulak pada kak mah!!! 

Mentang-mentang le kak mah tak cukup 5 kaki...dia orang perli pulak kak mah. - Orang US nak pancing abang ajib supaya datang US dan boleh tangkap dia...dia orang ingat abang ajib tu bodoh ke???? on KONSPIRASI MALUKAN MALAYSIA
meleleh yooo
on 9/19/16

PUTAR ALAM GLOKAL
Takde aset 1mdb di amerika?? Wow, itu satu cubaan memutar ayat yang amat amat sangat begitu terlalu sungguh... bangang! Lagi jahat! Doj kata ada individu2 yang menyalur keluar duit 1mdb dan guna untuk beli aset2 di amerika, bila masa doj atau loretta keluarkan kenyataan yang 1mdb ada beli/milik aset di amerika??? Dasar putar alam glokal!!! on TIPU LAGI - TERUS TIPU
Anonymous
on 9/19/16

KUDA BELAAN
Najib dan lakinya akan mempergunakan sepenuhnya tunggangan kuda belaan mereka selama ini. Ini untuk menutup kekecewaan dan kemaluan mereka laki bini apabila nama rosmah dijulang seluruh dunia sebagai penerima anugerah wanita contoh unesco tetapi cuma sehari selepasnya nama beliau terus digugur dari senarai. 

Kuda tunggangan mereka peguam umno telah diarah memfail saman malu dan saman kecewa di mahkamah bangsa-bangsa bersatu di new york, pada selasa depan, bukanlah kerana ingin menuntut pampasan malu usd2.6juta, tetapi supaya hadiah itu "dipulangkan kembali" 

pada rosmah yang sudah berhak atasnya sebaik saja terbuah di fikiran rosmah menubuhkan permata satu projek yang besar pada 2007 yang seterusnya membuahkan fikiran baru untuk menghias tubuh besarnya pula dengan cincin permata berlian yang besar, maka rosmah saja berhak menang hadiah itu kerana tiada orang lain boleh terfikir buat begitu dalam dunia ini! on KAH KAH KAH - TERGOLEK DOG
Anonymous
on 9/19/16


-----------

DENDANG ORANG BERANI

Posted: 19 Sep 2016 06:00 AM PDT





Sempena pelancaran doku #Hasut di KLSCAH esok, jemput dengar lagu joget "Dendang Orang Berani' oleh The Kutu Rayaps.
Melodi : Nik Jidan
Lirik : Tukar Tiub
The Kutu Rayaps terdiri daripada manusia 4 benua yang secara tak sengaja bertemu di Adelaide, Australia.
Dari kiri : Azenjendro Hariso (US-Mexico border, Mexico), Aimano Hakimo (Busan, Korea), Najibur Al-Ismaily (Hadramawt, Yaman), Hijrae Somthamad (Patthalung, Thailand)


Dendang Orang Berani anak muda semua bangsa dengarlah dendang ini dendang puisi orang berani lagu perjuangan sejarah bangsa akta hasutan 1948

DITUJUKAN UNTUK ANARKO PENING

Posted: 19 Sep 2016 05:30 AM PDT






TUAN PUNYA 

BADAN

TAK MARAH 

HANG SIBUK 

PASAL APA



NAJIB SELAMAT DARI PERANGKAP

Posted: 19 Sep 2016 03:00 AM PDT





BIAR BETUL

INI BAHAYA



PERMATA tidak tersenarai, tiada anugerah untuk Rosmah

"Bercanggah dengan laporan yang silap itu, acara itu bukan acara UNESCO, dan juga UNESCO tidak memberi anugerah itu.

NASIB BAIK

BATAL

INI CARA NAK 

PERANGKAP

NAJIB AGAR 

DATANG KE 

NEW YORK

HAMDULILAH 

SEMUA SELAMAT

KAH KAH KAH




-------------

FBI AKAN TANGKAP

Posted: 19 Sep 2016 02:30 AM PDT








PBB NEW YORK
najib tak pergi

ke new york

kerana  takut FBI 

akan tangkap

saje tanya

jangan marah




--------

KONSPIRASI MALUKAN MALAYSIA

Posted: 19 Sep 2016 12:00 AM PDT






KONSPIRASI


satu konspirasi licik
yang amat terancang
telah dijalankan untuk
memalukan datin seri rosmah 
untuk memalukan malaysia
untuk memalukan melayu
untuk memalukan islam

sabtu lalu UNESCO telah
secara resmi mengumumkan
datin seri rosmah mansor
akan dinobat sebagai insan contoh
untuk jadi ikutan kanak-kanak

datin seri rosmah akan menerima hadiah
tertinggi bertaraf HADIAH NOBEL
dalam kerangka pembelajaran unesco

datin seri rosmah akan ke new york
untuk menerima hadiah tersebut
ketika persidangan PBB ke 71 berlangsung

tetiba pagi ini
ada pengumuam baru
nama  datin seri rosmah 
telah digugurkan dari senarai
penerima  hadiah
datin seri tidak dijemput
datang ke new york

siapa punya kerja?
siapa punya konspirasi?
siapa buat jahat?

ini mesti kerja geng anwar
ini mesti kerja geng mahathir
ini mesti kerja geng radio bangsar
ini mesti kerja geng pak man telo
yang bersubahat dengan yahudi
yang bersubahat dengan WSJ
yang bersubahat dengan amerika
yang bersubahat dengan loretta lynch
yang bersubahat dengan FBI
yang bersubahat dengan israel
yang bersubahat untuk memalukan
datin seri rosmah

bayangkan:
datin seri telah siap sedia
michelle obama telah ditalipon
baju telah diukur
beg birkin baru telah sampai
cawat XXXXLLLL telah dijahit
5000 botol botox baru telah sampai
kapalterbang telah dibasuh
gigi telah diasah
kuku telah dianyam
bulu ketiak telah dicukur

semua program telah diatur
di paris
di london
di dubai
malah datin seri telah beri arahan
agar 35,653 orang wajib  datang
menyambut di lapangan terbang subang
bila datin seri kembali dari new york

20 ribu banner - WIRA NEGARA 
telah dicetak untuk sambutan kepulangan

kerana kerja jahat geng anwar
kerana kerja jahat geng mat sabu
datin seri rosmah telah dimalukan
mana datin seri nak sorokkan muka
apa datin seri nak cakap 
pada michelle obama

ini mesti kerja jahat ziana zain

hidup melayu!


------------

KAH KAH KAH - TERGOLEK DOG

Posted: 19 Sep 2016 12:00 AM PDT






KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

PADAN MUKA


PERMATA tidak tersenarai, tiada anugerah untuk Rosmah


Rosmah Mansor, yang dijadualkan menerima anugerah 'Lead by Example' berhubung program PERMATA daripada Antiquities Coalition telah dikeluarkan daripada senarai penerima anugerah.
Difahamkan Bernama yang melaporkan mengenai anugerah itu pada Sabtu lalu membuat kesilapan kononnya anugerah itu diberikan oleh Pertubuhan Pendidikan, Kebudayaan dan Saintifik Pertubuhan Bangsa Bersatu (UNESCO).
PERMATA adalah cetusan ilham suami Najib , yang juga berperanan sebagai penaungnya. Agensi berita nasional itu melaporkan, Rosmah dijadual menerima anugerah itu di Metropolitan Museum of Art, di pada Khamis ini.
Dalam e-mel kepada media, jurucakap Antiquities Coalition, Andy Beck berkata: "Bercanggah dengan laporan yang silap itu, acara itu bukan acara UNESCO, dan juga UNESCO tidak memberi anugerah itu."
Beck juga berkongsi kenyataan daripada Profesor Tudor Parfitt, seorang sarjana British, dan Felo Royal Historical Society dan pengerusi panel penasihat akademik antarabangsa untuk acara tersebut.
"Jawatankuasa ini mencadangkan supaya program PERMATA diberi pengiktirafan kerana dilihat mewakili model untuk diteladani di negara-negara lain dengan penduduk berbilang kaum.
"Program yang diasaskan tahun 2007 di bawah naungan Rosmah Mansor, telah pun menerima pengiktirafan atas usahanya untuk membantu golongan muda yang tidak bernasib baik mencari pekerjaan dan mengembangkan potensi mereka," kata Parfitt.
Parfitt berkata berikutan kebocoran maklumat yang tidak tepat berhubung cadangan jawatankuasa itu, organisasi itu telah disoal oleh media berhubung sumber pembiayaan dana PERMATA.
Beliau berkata, sebagai ahli akademik, Antiquities Coalition tidak mempunyai cara segera mengesahkan dana PERMATA, dan tidak menyedari mengenai sebarang salah-laku tertentu.
"Bagaimanapun, kita tidak mahu acara penting ini didominasi oleh apa-apa selain daripada isu bagaimana untuk menggerakkan dan menyatukan rakyat dalam memerangi keganasan," katanya.
"Justeru, jawatankuasa ini memutuskan ia memerlukan lebih banyak masa untuk mengkaji semula komen yang diterima, dan telah mengeluarkan PERMATA daripada senarai penerima anugerah Khamis ini," katanya.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
TERGOLEK DOG






--------------------

TIPU TERUS MENIPU

Posted: 18 Sep 2016 11:23 PM PDT





TIPU TERUS TIPU

KINI SPR

SEDANG MENIPU




--------------

TIPU LAGI - TERUS TIPU

Posted: 18 Sep 2016 10:50 PM PDT






FACE BOOK

KANTOI LAGI MENIPU !!!

Penipuan Demi Penipuan..
Penafian Demi Penafian..

Akan terus diketawakan oleh rakyat.. sedangkan mereka tidak sedar apa-apa..























---------------

TEATER LAOS DISAMBUNG LAGI

Posted: 18 Sep 2016 10:11 PM PDT







TEATER LAOS


TEATER LAOS

ROS: Ehh bang..cakap elok-elok la dgn Obama tu..Naper bang nampak mcm getar takut jer nak cakap dgn Obama tu 

MO1: Ya Mah..abg bukan takut cuma abg tak tahu nak cakap apa dah ni..sebab sudah tentu Obama dah tahu semua hal kita Mah 

OBA: Yes Mr Najib..Why I look you are not comfortable today? What is the problem with you? 

MO1: Oh no Sir..Im fine but but but.. 

ROS: Bang..Bang...Awat ni bang..naper bang gementar sangat ni bang..Mah kan ada ni..bang jgn takut la..Kalau bang tak leh cakap biar Mah saja yang cakap dgn Obama. Alamak internet putus..

Perbualan ini akan disambung lagi..Sila tunggu yang seterusnya ! Nota: Perbualan di atas adalah hak milik original 'Anwar Mahadir'...kehkeh on PERTANDINGAN MENULIS DIALOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/9/16




----------

DI LONDON JUMPA PEGUAM

Posted: 18 Sep 2016 09:39 PM PDT







MiNTA BANTU

ada sesiapa boleh sahkan
berita ton ton wee
dilihat dalam soho brasserie
di old compton street london
ton ton wee kelihatan
sedang berbincang
dengan dua lelaki inggeris
dan seorang lelaki pakistan
apakah ini para peguam
yang akan dilamar PAS
untuk menyaman
sarawak report


----------------

IKUT NEGARA KAPIR

Posted: 18 Sep 2016 09:09 PM PDT




IKUT NAGARA KAPIR
Kita patut belajar cam ne nak merumahkan rakyat drp negara kapir laknat spt Kanada atau negara kaum Pagan Norway. Ingat rumah adalah keperluan bukan kehendak. 

Negara yg gagal memenuhi keperluan rakyat adalah negara yg punya pemimpin makan gaji buta. Perumahan adalah satu benda yg tak boleh di spekulasi .. untung yg di benarkan Islam pon tak lebih 15%. Ini tidak aku dah naik binggit apabila tiap kali Sang Perembat cakap pasal MRT dan Highway .. 

setiap itulah dia sebut harga tanah akan naik memancot-memancot dan baik utk tuan tanah. Tu lah sgt malang pada kita .. kita bkn saja ada pemimpin bergaji buta .. tapi pemimpin yg cakap lain buat lain. on MEMILIHARA CUKONG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/18/16


----------------

TIPU TERUS MENIPU

Posted: 18 Sep 2016 08:30 PM PDT






DALAM PRU14

RAKYAT AKAN

DITIPU LAGI

KINI SPR

MERANCANG

SEMPADAN 

BARU UNTUK

TERUS MENIPU

NOTA:
dalam negara dunia ke tiga
tidak pernah berlaku
kerajaan zalim diganti
melalui pilihanraya

dalam PRU14 ini nanti
rakyat malaysia  bersama
pakatan harapan
akan membuat sejarah dunia
apabila mengalahkan najib
dalam pilihanraya



------------------

MENGGELODAK HASUT SATU NEGARA

Posted: 18 Sep 2016 08:00 PM PDT







KITA GELODAK

SATU NEGARA

MULA 

SATU OKTOBER


KITA HASUT

PEKAN 

 BANDAR 

KAMPONG

 


SATU JUTA

TURUN

19 NOVEMBER

DATARAN
-----------


Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT