Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


SIAPA DIA WAHABI

Posted: 09 Jul 2016 07:30 PM PDT



SIAPA DIA WAHABI
ISIS tu Wahabi yg ditaja Amerika. Sblm ni byk ulama2 wahabi Arab Saudi keluar fatwa haram sembah batu hajaratul aswad. Mana ada org sembah batu tu, kalau tanya yg dok pi cium2 tu mereka tak mengaku mereka sembah. Ungkapan 'sembah' tu direka oleh ulama2 Wahabi utk dijadikan alasan batu tu utk dibuang. 

Semua ulama seluruh dunia dh sedia maklum pun keturunan Raja Saud adlah keturunan Yahudi bani Qainuqa. Anak Raja Saud berkahwin dgn anak pengasas Wahabi iaitu Muhammad bin Abd Wahab. Semua org dah tau sejarah 300 tahun tu. Hanya yg bengap saja tak tau sejarah tu. Kalau malas baca kitab, rujuk saja buku2 tulisan orang putih di universiti oxford. on BETUL KE BERITA INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/10/16




----------

JANJI NAK BUAT VIDEO

Posted: 09 Jul 2016 06:00 PM PDT





 MANA JANJI
Tok tt jgn nak ubah isu..hari tu janji nak buat satu lagi video raya,mana video tu?. video yang tak jadi hari tu langsung x stim,gagalis.. jgn bgtau yg Tok tt dah buat video,cuma bagi Jin yg tengok. kalau camtu sejibik perangai mcm Ketua kluster jinnakologis..kah kah kah on BUKAN KARUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/9/16

-----------

BETUL KE BERITA INI?

Posted: 09 Jul 2016 06:00 AM PDT




BETUL KE

BERITA ISIS

INI?

DI KAABA ADA

BATU HITAM

APA NAMA

BATU ITU?

SAJA TANYA

TAKUT LUPA




Reported ISIS Member Says They Will Destroy The Kaaba In Mecca, 'Kill Those Who Worship Stones


The Twitter account https://twitter.com/nm8smyh, which sent the original message, has been suspended. The authenticity of the account as belonging to an ISIS member has not been verified.
A reported member of the militant group Islamic State in Iraq and al-Sham (ISIS), which recently dubbed itself simply as The Islamic State, has declared that they will destroy the Kaaba in Mecca, Saudi Arabia, which is Islam's most holy site.
APA quoted alleged ISIS member Abu Turab Al Mugaddasi based on reports from Turkish media, who said on Twitter:
If Allah wills, we will kill those who worship stones in Mecca and destroy the Kaaba. People go to Mecca to touch the stones, not for Allah.
ISIS reportedly is planning to take over the city of Arar in Saudi Arabia, which is very close to the Iraq border. It is a fifteen-hour drive away from Mecca, the site of the Hajj pilgrimage which all observant Muslims are expected to do at least once.
If indeed the statement is from an ISIS member, it's a shocking one even for them, considering that ISIS has been attempting to increase recruitment from Muslims worldwide by declaring the restoration of an Islamic Caliphate.
According to John L. Esposito, Professor of Religion and International Affairs and of Islamic Studies at Georgetown University, "In terms of legitimacy- unless you're someone who's ready to join a terrorist group at this point, for the vast majority of Muslims there is no legitimacy with this group." This most recent threat reinforces Esposito's point, particularly as it comes during the holy month of Ramadan.
This piece has been updated to reflect the lack of authentication behind the reported tweet.


--------------

APA MAKNA BERITA INi?

Posted: 09 Jul 2016 05:30 AM PDT








APA MAKNA

BERITA INI?
\

LUAR BIASA
kerajaan amerika tidak akan
membuat apa apa kenyataan
jika tidak ada kepentingan

apakah betul ini kes keselamatan?
betul ke rakyat amerika terancam
kerana keganasan ISIS di malaysia?

kalau betul rakyat amerika terancam
kenapa kerajaan amerika TIDAK pernah
beri amaran pada rakyat amerika
tentang bahaya israel
atau
tentang bahaya di mexico
dimana bepuluh mati setiap hari
akibat keganasan kartel dadahatau 
amaran jangan lawat saudi?
kerana  keganasan regime al-saud
atau
amaran bahaya di pakistan
dimana tiap hari ada letupan
dari kumpulan pengganas islam

amerika memilih dan memihak
sabenarnya  amaran untuk rakyat amerika 
bukan isu keselamatan
bila amerika beri amaran macam ini
sabenarnya ini adalah  agenda politik
ini agenda regime change
ianya berlaku di syria
ianya berlaku di veneuzuela
ianya berlaku di iran
amaran hanya hanyalah topeng
sabenarnya amerika beri amaran
pada regime negara  
amaran kepada pemimpin negara

dalam kes malaysia
ini amaran pada regime najib
lepas obama habis kerja
najib akan terkontang konteng
datu jj sudah tak ada 
untuk lobi clinton
untuk lobi trump

JANGAN LUPA
isis ini bertelor
isis menetas
dalam reban amerika
isis adalah budak suruhan amerika
yang memakai jubah islam
tugas isis ialah membuat keganasan
apabila ada keganasan makan
amerika boleh datang masuk campur


AS keluar amaran perjalanan

SHAH ALAM - Amerika Syarikat (AS) mengambil langkah berjaga-jaga dengan memberi amaran kepada rakyatnya di Malaysia supaya lebih berhati-hati susulan letupan di sebuah pusat hiburan di Puchong yang didalangi militan IS.

Melalui kenyataan yang dikeluarkan, Kedutaan AS di Malaysia mengingatkan rakyatnya supaya lebih berhati-hati dan menitik beratkan soal keselamatan diri.

"Pihak berkuasa di Malaysia sudah mengesahkan kejadian letupan di Puchong mempunyai kaitan dengan militan IS.

"Memandangkan situasi sama turut berlaku di Bangladesh, Turki, Iraq, Arab Saudi dan Indonesia, kedutaan ingin menasihati semua rakyat AS di Malaysia supaya lebih berhati-hati," kata kenyataan itu, semalam.

Kedutaan AS juga memaklumkan, mereka tidak mengetahui sebarang ancaman keganasan terhadap rakyat mereka di sini.




-----------

SIAPA BOCORKAN LAPORAN AUDIT

Posted: 09 Jul 2016 05:00 AM PDT





LAPORAN AUDIT

DIRAHSIAKAN


siapa membocorkan laporan ini
kalau boleh ambil gambar kulit
pasti dapat baca isi dalam
laporan ini telah sampai
ke sarawak report
laporan ini telah sampai
ke wall street journal
laporan rahsia ini 
telah sampai ke FBI
siapa punya kerja?




--------------

SIAPA PUNYA KERJA

Posted: 09 Jul 2016 02:30 AM PDT







SIAPA 

SABOTAJ

NAJIB?


SIAPA PUNYA KERJA
lepas dua prk - sungai besar dan kk
najib mendapat nasehat bahawa
undi china telah kembali
hinggakan najib untuk pertama kali
telah berani menjawab mahathir

betahun tahun najib menikus

tup tup tetiba
lim guan eng ditangkap
ini adalah kerja sabotaj orang dalam
kerana bila saja lim guan eng ditangkap
masyarakat china kembali membenci najib
masyarakat china kembali membenci barisan

bukti sokongan:
tak sampai 10 jam
satu juta ringgit meloroh masuk
ke dalam dana ikat jamin lim guan eng
malah dana masuk terus dihentikan
kerana terlampau banyak masuk

maka sapa punya kerja?
sapa punya nasehat?
sapa sudah sabotaj?

hishamuddin hessein?
zahid hamidi?
khairy jamaluddin?
sapa sapa sapa?
atau
tun musa hitam
yang beri nasehat buat PRU14
sacepat muingkin

tapi yakinlah ramai penjawa awam
semalin benci
semakin meluat dengan najib
semkin menyampah dengan rosmah
jadi tak hairan jika najib terus di sabotaj




--------------

BERITA MELEDAK

Posted: 09 Jul 2016 01:30 AM PDT




BERITA 

MELEDAK
LAPORAN KETUA AUDIT
laporan audit negara
membuktiksn nsjib rembat
28 bilion BUKAN 2.6 bilion

dulangai sekali lagi
BUKAN 2.6 bilion
tapi 28 bilion ringgit

laporan ini dijadikan rahsia negara
najib akan terus jadi pm
hingga mati 
jika berhenti sekarang
najib akan PASTI didakwa
rosmah akan terlibat sama

anak muda bersedia




The Auditor's Report that Najib Won't Let You See

The Auditor General's Report on 1MDB was classified as Official Secret in spite of a promise a year ago by Najib Razak to reveal investigations into his company. It wasn't the first time Najib broke his promise.
Secret Arab. Secret accounts. Secret donor. Secret 1MDB. Secret Najib. All secret. The more secret things are, the more damning the evidences, all pointing to the work of an international band of fraudsters.
Sarawak Report (SR) has begun to publish excerpts of the AG's Report. But like the Report, the SR is also banned in Malaysia. Here is to un-ban both. SR says it shall release the AG's report in installments.
Below is SR's first installment reproduced in its entirety, down to titles, photos and page formatting. It requires close not casual reading.

Full article: http://www.unblockaccess.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=617388:najibs-official-secret-is-out-rm28-billion-it-is-stolen&Itemid=2#ixzz4DxUbQ2Nw
Follow us: @MsiaChronicle on Twitter





------------

LETIH DENGAN RENDANG

Posted: 09 Jul 2016 12:37 AM PDT



LETIH 

DENGAN

RENDANG

sila datang ke gerai
lebai wong tai kong
untuk makan tengah hari
nak tahu dimana?
lu cari sendirilaa

------------

KENA IKAT

Posted: 08 Jul 2016 10:00 PM PDT





DIBERITAKAN

BULAN PUASA

SETAN & JIN

KENA IKAT

HARI RAYA

JAI DAN EZI

KENA IKAT

























NASIB BAIK

SETAHUN

HANYA SEKALI



------------

BUKAN KARUT

Posted: 08 Jul 2016 09:39 PM PDT





Heee.... Heeiiiii.... Heeeiiiiiii..... Mambang Hijau, Mambang Serban, Mambang Jubah, Mambang Buaya... Mambang Walaun..... Berkat mambang segala mambang.... Mambang belum habis beraya lagi ke.... hahahaha.....
Lama sangat menunggu nanti terberanak pulak Mambang Munafiq wal Kluster dengan ayat spinnya...
"Selepas Bulan Ramadhan jer... tak sebut pun Ramadhan tahun bila..."
hahaha..





















PENGUMUMAN

TELAH DIBUAT

HANG XDENGAR

HANG XNAMPAK

MALAON INI

BUAT DEPAN

MASYRAKAT JIN

JIN JIN JING




-------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT