Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


SEHELAI KETUM SEPANCUT TILAM

Posted: 28 Jul 2016 08:09 PM PDT





JILAT DAN DOGGY
yea yea..takyah tanam padi..tanam ketum banyak2 sebab nilai eksport tinggi...nelayang pun bole tanam tepi pantai.sebelum kelaut bole petik 2,3 helai utk dibuat rokok.stamina kuat, keje kuat, hasil pun bertambah..termasuk juga la hasil anak, semakin ramai dihasilkan lebih produktive dan isteri makin saayanggg.

petua supaya suami tak tengok awek lain ialah jaga makan suami, jaga kemaluan suami dan jaga rahsia suami, maksudnya begini jaga makan ialah isteri masak sedap2 kalo tak sedap nanti suami mkn kat mamak,jaga kemaluan suami ialah setiap kali kemaluan suami berhajat utk memancut, jgn ditolak, cuma kangkang je takyah ringan2, jaga rahsia suami ialah jgn bagitau org lain teknik yg suami suka ketika jimak, doggy ke jilat ke apa ke..

kalo sume ini terjaga kemudian ditambah dgn ketum, fuhh alangkah indahnya dunia.alangkah nikmatnya hidup, tak kisah la kena gst ke kena tppa ke kena akta mkn ke...janji tegang dan mengemut..hidup mesti ada wow...ketum itu adalah wow...mohon ketum tidak on SECAWAN KETUM SEHARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16





---------------

SERAMBI MEKAH

Posted: 28 Jul 2016 07:10 PM PDT





SERAMBI MEKAH 

tolong jgn hina ag apandi ni. ag apandi adalah warga kelantan negeri serambi mekah.mekah adalah tanah kelahiran nabi.hina apandi seolah2 hina mekah dan nabi.jasad luaran je nampak tak berseri namun ruh nya terang berderang menerangi 7 petala bumi 7 petala langit. 


seumpama tok pa yg menjual malaysia kepada amerika, begitu juga la si apandi ni, beliau mempertahankan sheikhul kudus al sheikh al bilionaire al najib ibni bini al sharifah al rosmah al bijik bincat milionaire..sesungguhnya hal2 gaib dan kudus itu adalah dibawah penguasaan al sheikh al tan al hadi sotongi dan dibantu oleh al jin al mursidul al sheikh al harun din..ilmu semiotik je tak cukup utk memahami tanpa ada ilmu hudud dari al hadi sotongi.. on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16

------------

MENGIKUT LOJIK NOH OMAR

Posted: 28 Jul 2016 06:30 PM PDT
















APANDIR ANAK

KELANTAN 03

SERAMBI MEKAH

KALAU HINA 

APANDIR 03

IKUT LOJIK

NOH OMAR INI

MENGHINA 

MEKAH ATAU

MENGHINA 

SERAMBI

SAJE TANYA

GUA CUNTFUSE







-----------

PERLIS POTONG STIM

Posted: 28 Jul 2016 06:00 PM PDT








HANG NAK TAHU

MASA UNI DULU

SHAHIDAN INI

KAMI PANGGIL

SAHIDAN BALL

CERITA PANJANG

BELUM BUKA 

KAH KAH KAH



28 Julai 2016
ARAU - "Kerajaan Negeri Perlis sekali lagi menegaskan pendirian melarang mana-mana pihak termasuk penduduk di negeri ini menanam pokok ketum," kata Menteri Besar Tuan Lebai Azlan Man.

Beliau berkata, pemilik tanah yang baru mendapat geran hak milik akan ditarik balik hak milik itu sekiranya didapati terdapat tanaman pokok ketum di atas tanah itu.

"Kerajaan negeri memandang serius isu penanaman pokok ketum serta berpendirian tumbuhan itu  mendatangkan banyak keburukan terutamanya ketagihan (air daun ketum) dalam kalangan anak muda di negeri ini termasuk pelajar sekolah.

"Oleh itu, sebarang dakwaan mengatakan kononnya kerajaan negeri ada berniat membenarkan penanaman pokok tersebut kerana tidak tegas berhubung perkara ini tidak wajar ditimbulkan lagi," katanya.


WOIT

PERLIS SUKA

POTONG STIM

DOA Q-NUT

KENDURI SUNUT

JILAT PUNUT 

BINI PUN

TAK BOLEH

KENDURI KUBUR

TAK BOLEH

BERJUBO LAGI

TAK BOLEH

WOIT TUNGGU

BIDADARI AMAT

LAMBAT SAMPAI

KAH KAH KAH



-----------

AYAM HUTAM TAK MAKAN DEDAK

Posted: 28 Jul 2016 09:53 AM PDT



F.BE



Ayam di hutan lagi ku jinak

Apa kan pula kambing di padang
Di mulut buaya lagi ku sentap
Ini kan pula cicak mengkarung
Belantara dunia ku terjah
Apa lah ada pantai nan indah
Dunia sentiasa bertanya
Apa khabar, ni hauma,
Ungkapan lama ritual tua.
Sawaddee.
Krab Prachun, Kian popular.
Wan Emdibi terus membara
Pak menteri goblok buka bicara
Marhein kecil tambah derita




















-------------

BILA NAK BUAT KURSUS KAHWIN?

Posted: 28 Jul 2016 06:09 AM PDT





TAHNIAH

BERJAYA!


Search Results

JAWI: Kursus perkahwinan Yapeim di Paris jimatkan kos - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/320438
Translate this page
Malaysiakini
Nov 20, 2015 - Kursus perkahwinan yang dijalankan oleh Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) di Paris, Perancis adalah bagi ...

Wang Yapeim diguna untuk kursus perkahwinan di Paris - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/319714
Translate this page
Malaysiakini
Nov 16, 2015 - 'Wang Yapeim diguna untuk kursus perkahwinan di Paris' ... Akmal Nasir, kertas kerja kursus perkahwinan juga diluluskan oleh Yapeim.

Kursus kahwin beribu ringgit di Paris? Untuk tangani LGBT, kata ...

www.themalaymailonline.com/.../kursus-kahwin-beribu...
Translate this page
Malay Mail
Nov 18, 2015 - KUALA LUMPUR, 18 Nov ― Dua kursus kahwin di Paris yang dianjurkan sebuah yayasan Islam merupakan sebahagian daripada usaha ...

NOW dakwa Yapeim anjur kursus kahwin di Paris belanja RM290,000

www.themalaysianinsider.com/.../now-dakwa-yapeim-anjur-kur...
The Malaysian Insider

Salah guna wang Yapeim: Mahkamah batal saman fitnah Jamil Khir

 | July 28, 2016
Jamil Khir menyaman NOW kerana dituduh menggunakan dana Yapeim bermain golf dan lawatan ke pusat beli-belah di luar negara.
KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi hari ini membenarkan permohonan Pengarah National Oversight and Whistleblowers (NOW) Akmal Nasir untuk membatalkan saman fitnah difailkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (JPM), Tuan Haji Jamil Khir Baharom.
Hakim Nor Bee Ariffin membuat keputusan itu dalam kamarnya atas alasan saman yang difailkan Jamil Khir adalah atas kapasitinya sebagai menteri dan bukan peribadi.
Peguam Razlan Hadri Zulkefli yang mewakili Akmal memberitahu media bahawa Nor Bee memerintahkan Jamil Khir untuk membayar kos sebanyak RM3,000 kepada Akmal.

TOK AJI KHIR

BILA NAK BUAT

KURSUS KAWIN

DI PARIS LAGI

MANA DAFTAR

NAMA - KALAU

JANDA PERLU

KURSUS TAK?

SAJE TANYA

DAH LAMA

TAK KENA 

HAMPIR LUPA

KAH KAH KAH




















---------

MINAH INI PECAH LUBANG

Posted: 28 Jul 2016 05:37 AM PDT










MINAH CINA

PECAH LUBANG

JADI SAKSI

KERAJAAN

AMERIKA




CHINA TEMBAM 

TIPU MELAYU

MINAH CINA

JUAL NAJIB

APA JADI

KETUANAN 

MELAYU





----------------

KAKI BODEK

Posted: 28 Jul 2016 05:00 AM PDT




KES PEMUDA

GEROMBOLAN

TERUS MEREBAK

RANCANGAN

HALUS SIAPA?

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU INI

RACANGAN KJ

'Pemuda Umno membodek yang keterlaluan'

SHAH ALAM -  Pensyarah Kanan Hal Ehwal Politik dan Antarabangsa, Pusat Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM), Md Shukri Shuib menyifatkan tindakan Pemuda Umno sebagai mencemar nama institusi itu yang dihormati dari segi peranan, integriti, dan tanggungjawabnya kepada negara.

"Tindakan ini satu paparan tidak baik oleh golongan muda, ia kelihatan seperti membodek secara keterlaluan, lagipun mereka berprofil tinggi, dikagumi dari segi kepimpinan, malah ketokohannya turut diakui masyarakat antarabangsa," katanya.

Menurutnya, campur tangan orang politik dalam situasi itu bukan memberi 'kemanisan' kepada parti, tetapi menyemarakkan lagi persepsi negatif masyarakat terhadap Umno dan BN.

"Ia merugikan imej parti, juga menyemarakkan lagi isu 1MDB. Tindakan biarlah beradab, ini yang dikatakan berani tidak bertempat," katanya.



KAKI BODEK

KAKI DEDAK

TAK BODEK

TAK ADA DEDAK


---------------

JEMPUTAN KENDURI DAPUR JALANAN

Posted: 28 Jul 2016 04:00 AM PDT







KENDURI RAYA

SEMUA JEMPUT
BUKAN AHAD INI
AHAD DEPAN
JANGAN DATANG
DENGAN TANGAN KOSONG
BAWALAH APA
YANG PATUT

-----------

SAYA RIZA - ADA APA?

Posted: 28 Jul 2016 03:00 AM PDT



    SURAT RIZA
Asselameleikom TT, saya Riza. Riza yg hang dok cari tu. Saya sekarang bersama Jho Lo. Kami sihat2 aja. Jho Lo ada batuk2 sikik sbb alahan panas balik umrah kali kelima bersama Tuan Guru Haji Hadi yg muqarrobin dgn Allah Taala. Kalo takat nak online tu, cakap saja. Perkara mudah bagi Tuan Guru. 

MasyaAllah. Kami sekarang juga bersama dgn Tuan Guru Haji Hadi, bertapa untuk 11000 tahun. Juga bersama kami ialah Pak Lah Bodolah Bodowi yg juga bertapa di sebuah gua di Timur Laut Afrika berhampiran Somalia. 

Mengapa gua di Afrika?'Kerana hanya gua ni saja yg melahirkan frequensi perubatan 7.83hz bagi mengubati penyakit bisul kami. Utk pengetahuan TT, bisul kami tumbuh serentak di tempat yg sama sebanyak empat biji, 2 biji di kerandut telur kami dan 2 biji lagi di tepi lubang jubur. 

Cara rawatan ialah sedang2 ja. Kesemua kami perlu sujud ke arah barat laksana kongkiak yg baru nak tumbuh sayap, manakala lubang jubur kami perlu dihalakan secara tepat 90° ke arah terik matahari. Dgn ini, bisul on SIAPA TAHU DIMANA RIZA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16




------------

SILA BUAT PILIHAN

Posted: 28 Jul 2016 02:00 AM PDT




BUAH DADA AIR KETUM
sesungguhnya maha benar kata2 ayatollah isham rais mengenai ketum pada dulu kala.mengikut sabda isham rais, segala macam pokok di malaysia ini kalo bole mahu diharamkan. segala pokok termasuk ketum ni dikatakan haram dan menghayalkan seumpama dadah.

bg gua, yg menhayalkan itu bukan saje dadah, malah buah dada yg montok juga menghayalkan.utk keterangan lanjut mengenai dada yg menhayalkan ini sila hubungi al ton ton al porno algermanwi..

walaupun malaysia mengharamkan syiah serta mendoakan kehancuran syiah pd setiap jumaat, namun hanya di malaysia ada tongkat ali dan kacip fatimah.dua spesis ini iaitu ali dan fatimah dikatakan ubat penegang kote dan ubat kemutan yg tinggi nilai zatnya.

malangnya the company dari oversea atau saintis2 company makan babi yg menyelidik dan mempatenkannya.akhirnya warga islam ahlussunnah wal jemaah dipaksa atau terpaksa membeli dgn harga yg mahal demi mendapatkan kenikmatan jimak yg tuhan allah kurniakan, iaitu nikmat syurga dunia.kini ada pihak2 di malaysia on DAPAT ANUGERAH ENCIK SERI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16



-----------

HANYA SATU INGATAN

Posted: 28 Jul 2016 01:30 AM PDT




PARA PEMBACA

JANGAN KATA

TT TAK BERI

INGATAN AWAL

AWAS BERJAGA

SISTEM 

KAPITALIS

AKAN MELEDAK 

KEMUNGKINAN

PERANG PECAH


Deutsche Bank Profit Plunges 98 Percent As The Outlook For 'The World's Riskiest Bank' Darkens

The biggest and most important bank in the biggest and most important country in Europe continues to implode right in front of our eyes.  If you follow my work regularly, you probably already know that I issued a major alarm about Deutsche Bank last September.  Subsequently, Deutsche Bank stock hit an all-time low.  Then I sounded the alarm about Deutsche Bank again back in May, and once again that was followed by another all-time low for Deutsche Bank.  And then I warned about Deutsche Bank again in early June, and you can probably imagine what happened after that.  Over the past year, this German banking giant has literally been coming apart at the seams, and in so many ways it is paralleling exactly what happened to Lehman Brothers back in 2008.
Today, we got some more bad news from Deutsche Bank.  Compared to the exact same period last year, profits were down 98 percent.  A nearly 100 percent drop in net income spooked a lot of investors, and Deutsche Bank shares got hit hard on Wednesday.  Of course Deutsche Bank shares are already down by more than half over the past 12 months, and the financial sharks can smell blood in the water
Just like Lehman Brothers in 2008, Deutsche Bank is essentially in panic mode at this point.  They recently announced that they will be closing 188 branches and that3,000 workers will be losing their jobs.  But this could just be the beginning of the layoffs at the bank.  According to some reports, the bank could cut up to  35,000 jobs by the year 2020, and CEO John Cryan recently admitted that they "may have to accelerate cost-cutting measures".
What makes all of this even more alarming is that Deutsche Bank is widely considered to be "the most dangerous bank" on the entire planet.  The following comes from a CNN article posted just today entitled "The world's riskiest bank is in trouble"…
What is going on with Deutsche Bank?
Germany's biggest lender was dubbed the world's riskiest bankby the International Monetary Fund last month, just as one of its U.S. businesses failed a Federal Reserve stress test.
Its shares are down 45% this year, and on Wednesday it said second quarter profits were wiped out by a 98% slump in earnings. The stock fell 2.5% in Frankfurt.









------------

PAK PANDIR KE APUNDEK

Posted: 28 Jul 2016 12:30 AM PDT






TONG TAIK
muka tong taik on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Anonymous
on 7/28/16




MATA MELIHAT DUIT
Kening berkerut Membantu mata MeLihat duit2 Di hadapan Kekuatan mata Mencakar otak Supaya Lancar MeLipat, ngeawpaw LaLu terangkat hidung Membentuk muLut Yang siap siaga MenjiLat, mengepat, menggigit Menyedut on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 7/28/16

MUKA PENUH DAGING
Daging penuh di muka. Sama mcm mat sembab dan tok upetee pahang, jgn percaya muka mcm ni, ni semua muka kaki jilat tangan org yg tabur dedak. Bila dah dibersarakan dari tugas baru nak dedah semua rahsia kemungkaran boss. on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Anonymous
on 7/28/16
SUDAH PUPUS
Melayu semenanjung yg jujur = SUDAH PUPUS. Melayu Sumatera yg makan babi dan JUJUR = cukup ramai. Babi adalah makanan asasi di Sumatera. Anjing adalah peliharaan wajib utk Melayu2 di sana. Yg ada di semenanjung ialah MELAYU MACAM BABI. Marah? Pikir2kanlah.. on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16

DEDAK APUNDEK
APUNDEK Bila se seorang sudah kenyang DEDAK , mabuk KETUM pulak tu Maka ber kata kata lah KONTOL bahawa SEJUK itu dari LANGIT BAU TAIK Itu BUKAN NAJIS Cuba tanya bebudak RUSILA betul ke kata pujanga Pasir Mas tu ????? Kepala Otak. on PAK PANDIR BUAT LAWAK LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/27/16

APUNDEK TASIK BUSUK
APUNDEK TUTUP !!!!!!!! TUTUP !!!!!!!!! TUTUP !!!!!!!!!!! BUSOK. BUSOK. BUSOK. Ada NAJIS lah.... TAIK tak busok ke ??????? Oh SHIT!!!!!!!!!! on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Anonymous
on 7/27/16

TOK BOMOH
Muka macam 'Tok Bomoh' pun ada. Muka macam 'Penyangak' pun ada. Muka macam 'Tidak Boleh Dipercayai' sentiasa terserlah. Bagaimana muka macam ini boleh jadi AG..kah3 on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Anonymous
on 7/27/16

JAI DAN EZI
Jai dan ezi jauh lebih terpercayai pak Isham ooi!!! Melayu Sumatera dan Minang rata2 ramai pemakan babi dan musang (luwak) pun jauh lebih terpercayai berbanding Melayu Islam berserban berbakul kilo2 dari Semenanjung Malaysia. Meh ketagih makan tepung dgn vitamin dan enzim babi. Dah ketagih babi, sumer pakat senyap jo.. lihat sini: https://youtu.be/0xXtMMpPQcM on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Anonymous
on 7/27/16

LAWAK SKALI
Kahkahkah.. So far ini part paling lawak skali. Kahkahkah.. Seko jaga kedaulatan negara. Kahkahkah.. Seko lg jaga kedaulatan agama. Kahkahkah.. Kedaulatan ringgit ada sapa2 n jaga? on PAK PANDIR BUAT LAWAK LAGI
Anonymous
on 7/27/16

HUKUM KARMA
Lihat muka jee dh tk ada keyakinan utk bri keadilan... dr perbuatan terserlah kebejatan... Kita tunggu hukum karma Muga Allah percepatkan. on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/27/16

BAU TAIK
APUNDEK Bila se seorang sudah kenyang DEDAK , mabuk KETUM pulak tu Maka ber kata kata lah KONTOL bahawa SEJUK itu dari LANGIT BAU TAIK Itu BUKAN NAJIS Cuba tanya bebudak RUSILA betul ke kata pujanga Pasir Mas tu ????? Kepala Otak. on PAK PANDIR BUAT LAWAK LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/27/16

----------------

ANAK BERANAK

Posted: 27 Jul 2016 11:30 PM PDT







F.BOOK

Krikk.. Krikk.. Krikk..
"'Rakyat ditipu besar-besaran, dana 1MDB biayai hutang judi" - Timbalan Pengarah Biro Penyiasatan Persekutuan, Andrew McCabe.

























-----------

SIAPA TAHU DIMANA RIZA

Posted: 27 Jul 2016 10:39 PM PDT





TIM FBI

SEDANG

MENCARI

SOSOK INI

GAMBAR ASAL


MEMASANG 
JANGGUT


GAMBAR TERAKHIR
 SEBELUM
HILANGKAN DIRI



APA KAH INI
 RIZA AZIZ?

---------------

APA GUA CAKAP

Posted: 27 Jul 2016 10:18 PM PDT








BETUL TAK APA

GUA CAKAP

LAPORAN POLIS

DARI PEMUDA 

MEMBUKA LUAS

KES ROMPAKAN

Khairy enggan ulas lanjut tindakan Azwan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin enggan memberikan sebarang ulasan  mengenai pendirian beliau terhadap tindakan Naib Presidennya, Khairul Azwan Harun membuat laporan polis terhadap tiga nama individu yang didakwa berkomplot menyalurkan maklumat dalam menjatuhkan Najib..



 | July 27, 2016
bung moktar
Bagaimanapun, Exco Pemuda Umno menegaskan laporan polis semalam mewakili pergerakan itu. More ››


 | July 26, 2016
Abu Kassim Mohamed
Laporan dibuat terhadap bekas Gabenor BNM, bekas Peguam Negara dan Ketua Pesuruhjaya SPRM. More ››





Aduan Pemuda Umno: Publisiti murahan atau konspirasi halus jatuhkan Najib?

Laporan polis yang dibuat Pemuda Umno terhadap tiga individu utama akan mendedahkan lagi siasatan ke atas Najib, kata tokoh wartawan  A Kadir Jasin.


 | July 27, 2016
IGP-khairul-1
"Kami percaya saudara Khairul mempunyai asas yang kukuh sebelum membuat laporan polis tersebut," jawab Pemuda Umno JohorMore ››




JENG JENG

JENG

KITA LIHAT

DAN TUNGGU

NANTI & BACA



-----------

PUISI KITA HARI INI

Posted: 27 Jul 2016 09:40 PM PDT





PUISI KITA

Tuduh kafir harbi,
peduli apa 1MDB,
bantah Selena nyanyi,
seminar lebai di Krabi.



-----------

ANUGERAH ALLAH

Posted: 27 Jul 2016 09:08 PM PDT





UBAT BERSALIN
Entahlah, nak kata dadah... tok nenek kita dah buat ubat perempuan bersalin zaman berzaman... tak ada pulak tok nenek kita ketagih nak minum air ketum hari2... tak tau kalau tok nenek kita ada anak ramai sebab ketagih air ketum... rasanya tak... itu ketagih gusti selain kedatangan musim tengkujuh. 

Tapi member aku ada guna air ketum untuk turun gula dalam darah... terkejut doktor yang merawatnya... tapi tengok dia tak ketagih pun. Atau ketum dikata dadah bahaya sebab dia ubat yang lebih berkesan dari drug farmaseutikal? Jadi ini peperangan kapitalis jual ubat dengan pokok ketum. 

Yang aku tahu paracetamol pun boleh jadi bahan tagihan jika digunakan dengan cara yang tak betul. So salah sapa? Salah pokok atau salah orang yang menagih? on SECAWAN KETUM SEHARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16

ANUGERAH ALLAH
Live - sechara OnLine Pokok ketom dan pokok Ganja ada-lah anugerah dari Allah. Chuma manusia yang Haram-kan ciptaan dan rekaan Allah. on SECAWAN KETUM SEHARI
Anonymous
on 7/28/16




------------

PEMUDA GEROMBOLAN PECAH

Posted: 27 Jul 2016 08:30 PM PDT




SOALAN AMAT

SENANG

SETUJU ATAU

TAK SETUJU



Khairy enggan ulas lanjut tindakan Azwan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin enggan memberikan sebarang ulasan  mengenai pendirian beliau terhadap tindakan Naib Presidennya, Khairul Azwan Harun membuat laporan polis terhadap tiga nama individu yang didakwa berkomplot menyalurkan maklumat dalam menjatuhkan Najib.

Khairy bergegas meninggalkan beberapa pengamal media yang sedang menunggu untuk mendapatkan penjelasan beliau selepas merasmikan program penutupan MYCorps siri 1 di Pusat Belia Antarabangsa,Kuala Lumpur, malam tadi.

Semalam, Khairul Azwan membuat laporan polis terhadap ketiga-tiga individu berpengaruh itu dengan mendakwa mereka dipercayai terlibat dengan satu konspirasi menjatuhkan Najib , di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.


KALAU SETUJU

ERTINYA 

ADA GERAKAN

ANTI NAJIB

DALAM PEMUDA

KALAU XSETUJU

ERTINYA ADA

PERPECHAN

DALAM PEMUDA

SENANG TIDAK

PERLU GI OXFART

-------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT