Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


TAHNIAH !

Posted: 18 Jun 2016 11:44 AM PDT




TAHNIAH

AMANAH

PENAMPILAN

HEBAT


Walaupun kalah, Amanah anggap pencapaian membanggakan bagi parti baharu

19 Jun 2016
Parti Amanah Negara (Amanah) menyifatkan keputusan bagi pilihan raya kecil (PRK) Parimen Kuala Kangsar sebagai membanggakan walaupun berada di kedudukan ketiga di belakang BN dan Pas.






---------------

PARTI PAS JADI PIS

Posted: 18 Jun 2016 05:00 AM PDT



PESENJAJARAN

SEMULA



EPISOD BARU
Kalau amanah menang, episod baru politik malaya akan berlaku dan kerja menghalau najib rosmah serta bn akan lebih lancar dan tersusun. Kalau bn menang, hahaha padan muka. Dan parti pas.. akan jadi kupang tembaga. Syukur. on TERKINI TER NOWW
Anonymous
at 5:45 PM

MAKAN SELIPAR
Kalau Amanah menang, aku akan makan selipar aku, cicah kuah patin tempoyak. Sebab apa aku konfiden ? Sebab rata2nya, rakyat kampong masih bangang. Kalau rakyat kampong cerdik, camana ularmak masih boleh cari makan ? on TERKINI TER NOWW
Anonymous
at 5:38 PM

ULASAN MIMPI
Kejutan dlm mimpi ulasan bila baca bacaan blog MSO. Jika 72-75%, peluang BN cerah kekal kedua2 PRK. BN perlu takut jika bawah 65% atau atas 85% pengundi yg keluar, katanya. Cuma sekarang nk lihat berapa PAS & PAN dapat undi sahaja. Mingkin tak sampai hilang wang deposit. on TERKINI TER NOWW
Anonymous
at 5:37 PM

DOLAH BAGINDO
Malaysia tak perlu takut dongan pergolakan di Lahut Chino Selatan. Dua bijik submarin tangankeduo yang diboli Najib dari Peranchis, den kiro mampu untuk jago koselamatan kito dan Rosmah. Ini menunjukan visi Najib sangat jauh somaso boli submarin 2 bijik tu .. walaupon submarin sekenhan jo .. cam Kak Ros la. Dollah Bagindo pokabar sonyap jo .. yolah dah jadi sotongah biliyunair. on AWAS BERJAGA JAGA
panglimo potaseh
at 4:31 PM

DUIT MAGIC
Amanah pasti menang Rakyat tak nak GST dan DUIT MAGIK tetiba NAJIS sudah banyak sangat , nak buka puasa duit pun tak ada hanis bayar TOL dan Minyak Kepala Otak !!!!! on TERKINI TER NOWW
Anonymous
at 4:19 PM

TERBAIK
Terbaik!!! Biar PAS hilang dari persada politik tanah air.. Pengacau jer on BETUL KE BERITA INi?
Anonymous
at 3:33 PM

PERANG BARU
Biar ber perang Baru rakyat semua negara mula ber fikir hidup tak boleh malas nak free saja Lepas perang boleh maju balik , boleh kawin bini muda pulak Yahoo!!!!! on AWAS BERJAGA JAGA
Anonymous
at 3:11 PM

PAS JADI PIS
Pas tanpa org2 bijak dan berusaha terutama sekali yb2 mahfuz, mat sabu, dr mariah dan khalid samad jadi hampaih. Ketua pas tg hadi sudah out of line dan berpijak di alam fantasia. Mana ada uumph lagi pas sejak di tinggalkan amar makruf nahi munkar. Najis penyamun di beri muka baru lah terserlah pas pis punya nawaitu. Mungkin pas pis dah gali kubur sendiri. Walau apa pun jangan lagi percaya pada parti yg guna agama utk cari penyokong kerana last2 pas pis bela juga lanun serta penyangak yg buat kerja munkar. on PAS KHIANAT PENGUNDI
bakri
on 6/18/16

EKONOMI JAHANAM
Kalau dah namanye melayu memangla bodoh semua nya terutama melayu dlm kampong2 diorg tetap undi bn biarla Ekonomi jahanam ke apa ke asal diorg dpt mkn ngan kicap pun jadila.syukur bn bagi rejeki..tambahan prk ni kalau tempat tu ramai melayu kampong2 dlm2 maka bn letakla taik jadi calon pun taik tu buleh menang kahkahkah. Apa nk harapkan melayu.bodo2 belaka.kahkahkah. Sib baik bangla/indon/lain2 dtg buat kerja kat Malaysia , nak harap melayu kerja entot je la yg suka lepastu dh jd misikn dan bodoh terus salahkan cina dap.kahkahkah. Itulah kitaran hidup melayu.kahkahkah on PAS KHIANAT PENGUNDI

in response to Orang Orang Ada MASYOOOKKKKKKK itu lah PAS Dunya Dunya Melayu Melayu kampong bodoh semua nya malas nak lahap free saja, by Anonymous.
Anonymous
on 6/18/16






------------

NAJIB JADI IMAM MASJID

Posted: 18 Jun 2016 04:30 AM PDT






FB


GEMPAR !!!.. NAJIB DAH JADI IMAM.. betoi ka ?








------------

SELAMAT BERBUKA

Posted: 18 Jun 2016 04:00 AM PDT






SELAMAT 

BERBUKA

SEMUA SUDAH

TIDAK SABAR

NAK TAHU

PAS KALAH

BERAPA opps..

MAAF KITA

RAYA BILA?

HARI INI
kuala lumpur redup sejuk
wajib ada jaket
dah macam kat eropah
bila el nino sampai
macam di sahara
bila la nina sampai
macam di wavre

disini semua senyap
burung pun senyap
ulat tak keluar
murai tak sibuk berkicau
anjing liar pun senyap sama
apakah semua menunggu
sungai besar atau kuala kangsar

ayam hutan yang selalu
sibuk berkokok diam terus 
tapi lembab ini senang
untuk ayam cari cacing


PATIN 

TEMPOYAK

SOLD OUT

SATU PAK CIK

BORONG SEMUA



SELAMAT 

MAKAN




-----------------

KOMENTAR AWAL

Posted: 18 Jun 2016 03:00 AM PDT






KOMENTAR

dari laporan awal
jelas menunjukkan ahli PAS
pas telah lari tidak lagi
menyokong parti pas

mereka mengundi Amanah
ini terbukti sedang berlaku
di kuala kangsar & s.besar

keadaan ini akan membuka
pensejajaran baru politik tanah air
parti pas  yang menjadi talibarut
united malaya national organistion
tidak lagi se gah yang digemburkan
parti ini meleset corot morot

penjualan agama
penjualan ayat ayat suci
online dengan allah
telah TIDAK dipedulikan oleh pengundi

pengundi telah mendapat pencerahan
mereka makin mengenali siapa hadi
mereka mengenali siapa tantawi
mereka mengenali  siapa harun jin
jubah dan ketayap mereka
hanya konstume untuk menipu

pakai destar tanjak dan keris
tidak akan mengembalikan
keyakian terhadap perjuangan pas

keadaan ini akan mempengaruhi 
seluruh politik negara
maka perlu persejajaran semua
realighment yang baru
untuk membuka politik baru

KELANTAN akan gocang
jika amanah masuk ke kelantan
maka akan tamat hegemoni pas
pada masa ini
warga kelantan  ternanti nanti
perekembangan baru

bagitu juga di pahang dan terangganu
wilayah melayu
lubuk melayu telah meninggalkan pas

apabila rakyat kelantan membaca 
keputusan  kuala kangsar dan sungai besar
mereka akan teruja untuk
menghumbankan parti PAS
yang selama ini menginjak-injak kepala mereka

NOTA:
mangsa banjir tahun lalu
masih ramai yang tidak ada rumah
masih duduk dalam kotal sementara
inilah ajaran islam jenis PAS
hutan telah runtuh rantah
balak telah habis
khalas






------------

DOA RAKYAT YB MATI

Posted: 18 Jun 2016 02:00 AM PDT






ADA LAGI

YB NAK MATI

MINGGU INI

DOA RAKYAT



Paling kurang RM7 juta 'dedak' ditabur BN di Sungai Besar

Tempoh dua minggu kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar menyaksikan BN menabur pelbagai bentuk janji dan pemberian daripada bantuan berupa wang ringgit sehingga rumah kepada penduduk setempat sebelum hari mengundi esok.
Popular dipanggil "dedak" termasuk kerap disebut oleh  Mahathir, pemantauan Malaysia Dateline sepanjang kempen BN mendapati wujudnya penglibatan secara langsung menteri dan agensi kerajaan selain penggunaan bangunan dan kenderaan milik kerajaan untuk tujuan kempen parti.
Bahkan walaupun belum terpilih, calon BN, Budiman Zohdi merasmikan pembukaan Pusat Komuniti Pendidikan Budiman di Bagan Sungai Besar, Rabu lalu.
Program berkenaan yang dilihat disasarkan kepada pengundi Cina turut dihadiri Timbalan Menteri Pendidikan, Senator Chong Sin Woon.
Lebih mengejutkan, Sin Woon dilapor bahawa pihaknya mengalu-alukan pembabitan "wakil rakyat" dalam kononnya membantu meningkatkan taraf pendidikan penduduk.
ALANG KAH

INDAHNYA

HIDUP KALAU

TIAP BULAN

ADA YB MATI




---------

TERKINI TER NOWW

Posted: 18 Jun 2016 01:08 AM PDT





TERKINI

Peratusan baik, Amanah optimis mampu cipta kejutan

18 Jun 2016
Berbaki dua jam sebelum pusat pengundian ditutup, Parti Amanah Negara (Amanah) optimis mampu membuat kejutan pada kedua-dua pilihan raya kecil kali ini.
Pengarah Biro Pilihan Raya (BPR) Amanah, Dr Mohd Hatta Ramli berkata, ia berdasarkan sokongan saat akhir yang ditunjukkan pengundi serta peratusan keluar mengundi yang agak memberangsangkan setakat ini.
"Dengan 59 peratus di Kuala Kangsar dan 58 di Sungai Besar setakat jam 2 petang, itu pada saya sudah cukup tinggi.
"Dengan baki dua jam lagi ini tidak mustahil angka 72 peratus seperti dianggarkan oleh SPR boleh dicapai.
"Bagi Amanah, jika peratusan keluar mengundi antara 72 hingga 75 peratus, kita optimis boleh buat kejutan," katanya ketika dihubungi.

TERBAIK




-----------

AWAS BERJAGA JAGA

Posted: 17 Jun 2016 11:00 PM PDT






SILA LIHAT

 



SUASANA

TEGANG TAK

JAUH DARI

RUMAH KITA


US Navy boosts fleet in East Asia as China tensions rise

The US Navy Third Fleet is to reportedly send more ships to East Asia, at a time of heightened tensions with China. The ships out of San Diego will patrol the waters alongside the Navy's Seventh Fleet, based in Japan it was reported yesterday (14 June).

The extra floating firepower comes amid "uncertainty and angst in the region," said the commander of the US Pacific Fleet, Admiral Scott Swift.

Swift wants the Navy to utilise the "total combined power" of the 140,000 sailors, 200 ships and 1,200 aircraft that make up the Pacific Fleet, Reuters reported.

China is continuing to aggressively push its claims throughout the majority of the South China Sea. ThePhilippines, Vietnam, Malaysia, Taiwan and Brunei — nations with close military ties with the US — have overlapping claims.

------------

PATIN TEMPOYAK

Posted: 17 Jun 2016 10:00 PM PDT






GERAI DIBUKA

PETANG INI

LEPAS JAM 4

JEMPUT DATANG

BUAT RAMAI




MURAHRm8 hingga rm10 kira murah sangat la tu....nasib baik aku duduk jauh. Klu tak aku borobg 10 ketoi... Febret aku turr on KOMEN DARI PELANGGAN
Anonymous
on 6/18/16

MACAM TENGGIRIPatin ini isi nya macam Tenggiri Sedap lah Tapi PATIN TEMERLOH punya tengok PORNO boleh makan ke ????? Ha ha ha ha ha ha Bela dalam STOKING GERMAN melekit lekit tak ????? OLAMMAK PORNO ada baca baca tak Patin nih ????? Eh ; tak kan tanya pun tak boleh...... on KOMEN DARI PELANGGAN
Anonymous
on 6/17/16



KAWAN KAWAN & PENYOKONG DAPUR JALANAN
SILA LAWATI GERAI PATIN TEMPOYAK
DI BAZAR RAMADAN BANGSAR UTAMA
MEMBELI DAN BERAMAL 
GERAI DIBUKA JAM 4 PETANG
PILIH HARI YANG SESUAI
datang  SEBELUM HARI RAYA
HUBUNGI KAMI
017-625-13-36
019-798-28-69
019-812-28-5



-------------

HUKUM HUDUD SIAPA BUAT

Posted: 17 Jun 2016 09:18 PM PDT











NIK AMAR

KATA HUDUD

HUKUM ALLAH

KALAU HUKUM

DARI  ALLAH

KENAPA SUDAN

LAIN PAKISTAN

LAGI LAIN?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH









------------

PAS KHIANAT PENGUNDI

Posted: 17 Jun 2016 08:40 PM PDT




FB


Berhelah bagai ketua wanita ini utk menghalalkan tindakan partinya yg sudah tidak ketahuan hala. Tuduh orang khianat, tapi tak sedar diri partinya yg khianat kpd rakyat. Puak mana pengkhianat yang kencing rakyat? Masa merayu undi rakyat, mereka berjanji nak lawan Umno, bila dah diberi kepercayaan dan menang, berdakap2 dengan Umno malah mempertahankan pemerintahan Umno. Nak angkat palakat lawan 1MDB pun takut. Ahli parlimennya yg sepatutnya sebelahi rakyat terpaksa jadi berkecuali. Jangan undi kaki kencing rakyat! Amacam?























------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT