Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


KES NAJIB MAKIN BERAT

Posted: 22 May 2016 06:30 PM PDT




UMANG AIII

RAMAI BONAR


KOMENTAR
jumlah 50 cawangan
adalah terlalu banyak
malah jika 1 cawangan pun
maknanya cukup mendalam
ini hanya berlaku dikedah
kita tahu ada dua undi
anti najib di macang kelantan
di johor belum ada berita

malah cubaan nak jatuhkan
mb johor dikatakan
khalid nordin gagal mengawal
undi terajang najib dari cawangan 

negeri negeri lain
belum ada berita

undi tidak percaya pada najib
undi tidak percaya terhadap presiden
tidak pernah terjadi
belum pernah diusulakan
ini orang puteh kata UNPRECEDENTED
tak pernak berlaku


Mukhriz: 50 cawangan Umno Kedah usul undi tak percaya Najib

Bekas Menteri Besar Kedah,  Mukhriz Mahathir mendakwa 50 cawangan Umno Kedah telah membuat usul tidak percaya terhadap presiden parti Najib pada mesyuarat agung tahunan masing-masing.
Mukhriz  menyenaraikan nama cawangan terbabit di Facebook beliau yang didakwa turut meminta pemilihan parti diadakan tahun ini.
"Mungkin ada lagi cawangan-cawangan yang buat usul yang sama tapi tidak melaporkannya.
"Jumlah cawangan ini tentunya akan dikatakan terlalu sikit berbanding jumlah cawangan Umno di Kedah.
"Tapi belum pernah dalam sejarah kita ada usul-usul seperti ini diluluskan oleh begitu banyak cawangan-cawangan Umno.

KAH KAH KAH

najib parah

FBI sedang cari

cawangan lulus

undi tak caya 

ini kes berat

kah kah kah

madey terus

serang lagi

kah kah kah

TUNGGU MASA

-----------

SIAPA DIA DIN POULET

Posted: 22 May 2016 06:00 PM PDT





DIN POULET
Din Poulet aka Din Ayam, menantu tuang lebai Hadi. Dia dok CARMA dlm kerajaan negeri Selangor, kerja goyang kaki angkat tangan baca doa tapi dapat elaun belas puluh ribu sebulan hasil duit pembayar cukai org Selangor. Hidup mewah dgn jadi tukang karut dan baca doa, jubah serban harga ribu-ribu. Berbangga lah kamu dgn pemimpin yg islamik dan zuhud mcm Din Poulet, mudah2an dapat syafaat dan masuk syurga. Amin. Takbir!! Kah kah kah. on SIAPA DIA MAT DIN POULET
Anonymous
on 5/22/16




-----------

KE MANA MEREKA LARI

Posted: 22 May 2016 02:30 AM PDT








MANA MEREKA

SEMUA LARI?

With SRC now in spotlight, Najib must address Parliament
While the focus of the international press and local critics have been aimed at the debt-ridden 1MDB, its former subsidiary SRC International has been kept relatively under the radar. However, if 1MDB was found by the parliamentary public accounts committee (PAC) to have suffered from gross mismanagement, then stranger and more suspicious transactions have taken place in SRC International.
First of all, given all the shenanigans which took place in SRC International including the latest disclosure in Singapore, and the known fact that Nik Faisal has disappeared off the face of Malaysia for nearly a year, why is Nik Faisal still a director and the managing director of the company?
Secondly, his fellow director, Suboh Mohd Yassin has also similarly disappeared from the country. Why have they not been replaced by Ministry of Finance officials? With a federal government guaranteed RM4 billion loan from the Malaysian Pension Fund (KWAP), who exactly is running the company today? Or is the company being run via remote control by fugitives?
Read more: https://www.malaysiakini.com/news/341544#ixzz48kV9cnzI


SEDANG 

DI CARI

PEMAIN

 UTAMA

-------------

TANDA AKHIR ZAMAN

Posted: 22 May 2016 01:30 AM PDT




FACE BOOK

Bila manusia jadi bodoh daun kering & kabel dlm longkang pula yg disalahkannya..
Benarlah.. Akhir Zaman Kekuasaan Dipegang Oleh Orang-Orang Bodoh & Zalim






































------------

AL-FATIHAH

Posted: 22 May 2016 12:30 AM PDT





AL- FATIHAH





 "Unfortunately, today there was another incident with an Egyptian Airlines plane. Apparently, it is a terrorist attack, which killed 66 people from 12 countries," Bortnikov was cited as saying by TASS.
Wreckage of crashed EgyptAir plane found at sea: "The Egyptian Ministry of Civil Aviation has just received an official letter from the Egyptian Ministry of Foreign Affairs that confirms the finding of wreckage of the missing aircraft No. MS 804," it said in English on its Twitter account

--------------

LAGI NIK ABDOOH

Posted: 21 May 2016 11:00 PM PDT





PERJUANGAN

SUCI ISLAM

MULUT NIK ABDUH
ayat2 yg keluar dari mulut nik abduh dan seangkatan dgn nya adalah ayat2 biasa yg keluar dari mulut org2 arab terutama kelahiran india..ini la akibatnya belajar kat middle east.mulut2 hasilan middle aest ni tak keluar isu melawan kezaliman, tak keluar isu ekonomi. yg dikata buka dikota tapi di kotekan..nik abduh mahu myakinkan dunia bahawa beliau adalah org2 pilihan tuhan.

kalo pilihan tuhan, nape menghilang ketika tentera amerika dtg??bertahun2 lamanya menghafal, kini masa utk meluahkan semula hafalan yg dibuat.islam nik abudh adalah islam dilarang berpikir..ikut je..tp yakin la, partinya akan semakin kuat dan berpendapatan tinggi sbyk duit 2.6 bilion belum abis lg..

org seperti nik abduh ni bukan ada kemaluan sb dia duduk dikalagan teman2 yg tiada kemaluan.. on NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/20/16



----------

SIAPA DIA MAT DIN POULET

Posted: 21 May 2016 10:00 PM PDT



A QUI

MAT DIN POULET


Sedia sebarang kemungkinan selepas PRK

MELAKA - Pas bersedia sebarang kemungkinan termasuk menghadapi dakwaan 'kata dua' Menteri Besar Selangor supaya tiga Exco Selangor dari parti itu meletakkan jawatan jika bertegas bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar.

Presiden Pas, Tuan Lebai Haji  Abdul Hadi Awang berkata, soal kedudukan ahli Exco adalah urusan sesebuah negeri malah pelantikan dilakukan harus mendapat perkenan Sultan.

"Saya cuma mendapat khabar berita angin dan ia mungkin betul dan mungkin salah.

"Kalau benar pun dia nak minta Exco letak jawatan, soal pelantikan Exco adalah urusan kerajaan negeri manakala hal meletak calon dalam pilihan raya adalah soal parti.


KAH KAH KAH

woit

ramai CARMA

di selangor

kah kah kah

paling besar

mat din poulet

kah kah kah

siapa dia 


mat din poulet

lu cari sendirila

POULET ROTI





-------------

BETUL KE BERIA INi?

Posted: 21 May 2016 09:00 PM PDT






BETUL KE 

RISAU PASAI

APA?

Umno Kedah bimbang berhadapan PRU14
ALOR SETAR - Umno Kedah berasa bimbang untuk menentukan kemenangan dan mengekalkan kuasa pada PRU14, akui pengerusinya,  Ahmad Bashah Md Hanipah.

Menurut Ahmad Bashah, ia bukan perkara mudah untuk dilaksanakan kerana memerlukan muafakat seluruh jentera dan parti komponen BN.

"Kita harus bermula dari awal kerana persiapan untuk menghadapi satu-satu kerja besar bukan perkara mudah. Itu adalah pengalaman yang kita lalui selama ini.


KAH KAH KAH

woit

tak perlu risau

ada LCE okay

sekarang ada


punah sesat

opps...maaaf

punah sehat

al hadi al jin

talipon aje

JINA KOLOJIS





L.C.E
-----------

100 RESTORAN

Posted: 21 May 2016 08:00 PM PDT



100 RESTORAN

WAJIB 

DINIKAMTI

SEBELUM MATI




NOTA

di paris ada 

le deux margots

di brussels ada

la mort subite

di barcelona ada

els 4gats

di jelebu ada

cafe ah lok


----------

SELAMAT HARI WESAK

Posted: 21 May 2016 07:38 PM PDT





SELAMAT

MENYAMBUT

HARI WESAK




------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT