Ahad, 17 Mei 2015

dollah yankee

dollah yankee


Nak tumbuk sambal belacan pun kena bayar GST

Posted: 17 May 2015 06:37 AM PDT


lesung

Isu rakyat terutama yang melibat cukai barangan dan perkhidmatan atau GST semakin menjadi bahan untuk kempen menyindir,mengutuk dan menyumpah Najib,Mat Maslan dan umno/BN.

Kerajaan hari ini bukan sahaja telah membelakangi rakyat tetapi telah bertindak dengan tindakan-tindakan yang tidak waras dan terus menekan rakyat.

Rakyat-rakyat dibawah kata kerajaan yang ada, yang ada sangkut dengan hal GST yakni Najib dan Mat Maslan yang jaga GST telah menjadi gila kerana mereka telah mengenakan cukai keatas semua barangan termasuk juga barangan yang dianggap pelik dan tidak masuk akal seperti lesung batu untuk tumbuk sambal belacan dan juga pengayak tepung.

Sehubungan dengan itu rakyat perlu lah paham kesan peningkatan kos sara hidup akibat perlaksanaan cukai GST itu. Cukai GST ini tidak akan dihentikan sehinggalah datangnya pilihanraya umum ke 14 nanti, jadi rakyat kena lah tepuk dada,tanya selera ... perlukah lagi kerajaan umno/BN? atau kita cuba pula Pakatan Rakyat/pas,dap,pkr?

dollah yankee -
Tun Mahathir pun dah kena hukum karma sebab sekarang dia sedang buat kerja-kerja yang sepatutnya di buat olih Anwar, iaitu menghentam Najib,umno/BN

Tiada ulasan: