Sabtu, 28 Mac 2015

Kerabu Bersuara ®

Kerabu Bersuara ®


Keadaan Sungai Golok Yang Kering

Posted: 28 Mar 2015 09:51 AM PDT




Keadaan yang berlaku di pengkalan che kasim.

Allahuakhbar!

Mat Sabu Akhirnya Dibebaskan

Posted: 28 Mar 2015 09:05 AM PDT




Alhamdulillah, semua sudah selesai. Doakan abang mat diberi kesihatan yang baik.

Ops Gempur Tidak Tutup Aurat

Posted: 28 Mar 2015 08:49 AM PDT



Sedang dijalankan di wakaf che yeh. Alhamdulillah. Biar mereka sedar.

Ahli Parlimen Miri Guna Isu Fitnah Agama?

Posted: 28 Mar 2015 04:07 AM PDT









Khabarnya seorang guru telah difitnah kononnya memaksa seorang pelajar bukan islam di salah sebuah sekolah di miri untuk memeluk islam. Sedangkan pelajar itu sendiri yang nak masuk.

Sedangkan perkara ni tidak benar dan dinafikan oleh pelbagai pihak di sekolah terbabit.

Perkara ini menjadi teruk apabila ahli parlimen miri sendiri masuk campur dan menyokong golongan pemfitnah ini.

Kalau nak main isu agama untuk menang politik, jangan mimpi la wahai ahli parlimen miri.

Vokalis kumpulan 90-an direman kes dadah

Posted: 27 Mar 2015 10:03 PM PDT

KUALA LUMPUR 27 Mac – Seorang bekas vokalis kumpulan terkenal era 90-an direman tiga hari bermula hari ini bagi membantu siasatan kes mengambil dadah jenis amphetamine.

Perintah tahanan reman sehingga Ahad ini dikeluarkan oleh Majistret Zulyana Zollkapli di Mahkamah Majistret Ampang dekat sini hari ini mengikut Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah bagi membolehkan siasatan lanjut dijalankan di bawah Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Selebriti yang baru-baru ini menjadi antara pemenang dalam sebuah pertandingan nyanyian membabitkan penyanyi 'otai' itu dibawa masuk ke dalam mahkamah dengan diiringi anggota polis untuk mendapatkan perintah reman pada pukul 11.30 pagi.

Suspek yang semakin kurus itu langsung tidak cuba menyorokkan wajahnya namun kelihatan bersahaja apabila wajahnya dirakam oleh jurugambar ketika dibawa keluar dari mahkamah pada pukul 12.30 tengah hari.

Semalam, suspek ditahan oleh anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya di kawasan Jalan Jelatek 2, Jelatek Business Park, Hulu Kelang di sini pada pukul 9 malam.

Ketika pemeriksaan badan dilakukan, polis tidak menjumpai apa-apa barang larangan namun suspek kemudiannya dibawa ke IPD Ampang Jaya untuk menjalani ujian saringan dan didapati positif dadah jenis amphetamine.

Tiada ulasan: