Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

0
sumber :-

dollah yankee


Pesan ini selalu kena ingat !

Posted: 01 Aug 2014 09:12 PM PDT






dollah yankee -
Jangan lupa pesanan ini !

Wanita sebagai 'boss'

Posted: 01 Aug 2014 05:00 PM PDT



Sejak kita bersekolah sampailah ke peringkat universiti malah sehinggalah ke persekitaran kita bekerja; kita dikelilingi oleh begitu ramai kaum Hawa yang sangat menakjubkan ini.
Jadi untuk apa kita khuatirkan jika mereka ini boleh menjadi pemimpin besar negara atau sekadar bermula sebagai menteri besar sesebuah kerajaan negeri. Kita telah mempercayai mereka sejak berkurun dari sekecil-kecil perkara, maka kemampuan mereka untuk perkara-perkara yang lebih besar usah pula kita pertikai.
Memetik pandangan tokoh ulama Islam dunia Dr. Yusoff Al-Qaradhawi, memilih wanita sebagai pemimpin termasuk ke jawatan tertinggi seperti Perdana Menteri adalah sesuatu yang menjadi keharusan dalam dunia hari ini.
Malah, dalam kitab Min fiqh al-dawlah fil Islam beliau menegaskan bahawa memilih dan melantik pemimpin haruslah berdasarkan merit kelayakan atau kemampuan, bukan faktor jantina.
dollah yankee -  Sejak kita bersekolah sampailah ke peringkat universiti malah sehinggalah ke persekitaran kita bekerja; kita dikelilingi oleh begitu ramai kaum Hawa yang sangat menakjubkan ini. Kalau kerja kat kilang-kilang perusahaan, lagi menakjubkan. Lelaki tak boleh angkat muka.. Kah..Kah..Kah..

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


AL- FATIHAH

Posted: 01 Aug 2014 06:00 PM PDT




AL- FATIHAH 


KING ROBBO







-----------

APA DIA PUASA AYAM

Posted: 01 Aug 2014 07:00 AM PDT





PUASA AYAM 

Puasa ayam adalah sejenis puasa yg menahan sabar dan dalam diam diam berusaha untuk berpadu padu dgn parti lawan serta bercita cita menjadi menteri kabinet atau perdana menteri. Puasa ziana pula adalah sejenis puasa yg maha agung, seseorang yg menahan berahi utk berjimak dgn seseorang yg bertubuh menggiurkan tetapi diuji tidur sebantal dgn seekor anak badak.

Manakala puasa khalid, yakni puasa menahan diri dan nafsu dari meletak jawatan, pangkat serta kedudukan. Lagi kuat melawan nafsu meletak jawatan, lagi zuhud seseorang itu dan org yg berpuasa ayam dan puasa ziana akan memberi sokongan moral pd pengamal puasa khalid itu. 

Ketiga tiga jenis puasa ini biasanya saling kait mengait. Jenis puasa yg paling rendah martabatnya adalah puasa muyideen. Puasa ini sesuai utk mereka yg lemah tenaga zahir dan batin. Puasa ini menahan diri dari menendang keluar seseorang yg berkedudukan tinggi dalam pemerintahan sesebuah negara. Org yg mengamalkan puasa ni biasanya sangat lemah mental, fizikal on TAK SEMPAT PUASA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/1/14

KAH KAH KAH
ini puasa ayam
bukan puasa
din ayam
KAH KAH KAH

----------

JENTIK JENTIK

Posted: 01 Aug 2014 06:00 AM PDT








KOMENTAR
semakin ramai menyokong
agar pas keluar dari pakatan
jika pas keluar pakatan
adalah saty rahmat untuk warga malaysia
anak semua bangsa akan bergumbira

kerja politik dap 
kerja politik pkr
akan pantas cepat dan berwibawa

kini kerja politik agak berat
memikul beban yang berat
selalu terhenti henti

khalid ibrahim kalau nak masuk pas 
atau nak masuk parti  mic
bukan sahaja disokong galakan
malah akan yuran ahli sepanjang 
tujuh keturunan juga akan dibayar


JENTIK JENTIK
"Kalau kita keluar PR kita boleh retain Selangor malah untuk seterusnya. Kita 15 kerusi+TSKI+seorang lagi Adun PKR+12 Umno, dah bentuk simple majoriti. Umno dalam kenyataannya mutakhir ini boleh terima TSKI jadi MB.
 
Lepas ini kalau DAP, gereja dan non Muslim melalak isu serbuan, kalimah ALLAH, kita boleh jentik saja mereka. Hujung tahun ini ubah sempadan kembalikan semula kuasa politik Melayu Islam. So mana-mana suara non-muslim, gereja, kita boleh sergah macam sebelum ini"


KAH KAH KAH
telajak perahu
boleh mengundur
telajak cakap
kena jentik 

KAH KAH KAH




-----------

SATU JEMPUTAN

Posted: 01 Aug 2014 05:00 AM PDT



FORUM

bukan bertengkar
bukan mengutuk
hanya memberi pencerahan
pandangan pribadi



Forum "Krisis Selangor, Pakatan Rakyat Berpecah?" | Selasa, 5 Ogos 2014, jam 8.30 malam | Tempat : Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor (KLSCAH) | Panelis : Tukar Tiub Rafizi Ramli Tony Pua & Hanipa Maidin. Moderator: Syukri Razab. Forum akan disiarkan secara langsung melalui audio laman webRadio Bangsar Utama.


-----------

SINGAL UNTUK ZIONIS TEMPATAN

Posted: 31 Jul 2014 11:38 PM PDT









KAH KAH KAH
woit
apa makna berita ini?
dari akhbar israel

free mason mafia
samseng china
semua bercakap 
dengan berlapik
kalau mafia 
beri kepala ikan
ertinya akan mati
kalau free mason 
tunjuk cincin
ertinya minta tolong

berita ini maknanya
satu  signal untuk  zionis tempatan
hantar lagi minyak sawit

KAH KAH KAH





----------

PERLAWANAN BERMULA

Posted: 31 Jul 2014 10:48 PM PDT





KOMENTAR

kita sedang saksikan
kekuatan kaum buruh
yang enggan 
menjual tenaga mereka

kerajaan najib rosmah
telah bangkrap
lesen memandu nak dinaikkan 
menjadi dua ribu ringgit
projek ini gagal

saman disana sini
dijadikan cara utama
mengumpul dana pendapatan negara

kini tol nak dinaikkan harga

kini perlawanan bermula
jika najib mengundur
ertinya kuasa buruh kuat
jika najib tidak mengundur
kaum kapitalis tidak dapat buat untung

inilah yang dikatakan
bahawa sistem kapitalis itu
mengikut hukumnya
akan membunuh diri sendiri


Kenaikan tol 570% akibatkan kesesakan teruk di Tambak Johor

Keengganan pemandu bas kilang membayar kadar tol baru di Pusat Pemeriksaan Kastam, Imigresen dan Kuarantin (CIQ) pagi ini mengakibatkan kesesakan lalulintas yang teruk di Tambak Johor pagi ini.
 
Menurut Zaobao Singapura, bas kilang yang membawa pekerja ke Singapura setiap hari, mengadakan "mogok" pada pukul 5 pagi apabila diminta membayar kadar baru tol yang naik 570 peratus.
 
Keengganan mereka untuk berganjak, mengakibatkan kesesakan lalulintas yang teruk di laluan ke pusat pemeriksaan Singapura.


KAH KAH KAH

tunggu pengumuman
akhbar  salah lapor
kerajaan tak pernah
berniat nak susahkan rakyat
KAH KAH KAH

-----------

SATU PANDANGAN MUSLIM DEMOKRAT

Posted: 31 Jul 2014 09:38 PM PDT




KOMENTAR 
ini adalah
pandangan seorang yang rasional
pandangan seorang pemikir
pandangan seorang demokrat
pandangan seorang muslim
pandangan dr zul seorang muslim demokrat


'Berhentilah segera menembak sesama sendiri'

Displaying 2.jpgPemimpin tertinggi dan pendukung Pakatan Rakyat hendaklah "segera berhenti menyerang serta menembak sesama sendiri", kata Ahli Jawatankuasa Pusat PAS, Dr Zulkefly Ahmad.

Katanya, ini kerana mereka sedang ditertawakan oleh seteru politik mereka yang bertepuk sorak serta mempergiat mengadu-domba bagi meretakkan lagi keutuhan serta perpaduan Pakatan Rakyat.


Berhenti musnahkan diri sendiri, Pakatan perlu mesyuarat segera, kata AJK PAS Pusat


Seorang lagi pemimpin PAS meminta agar persidangan dibuat segera oleh Majlis Presiden Pakatan Rakyat (PR) diadakan  bagi menghentikan 'kemusnahan sendiri' yang dilakukan ahli dan penyokong mereka sekarang.

"Segerakan Majlis Presiden Pakatan Rakyat bersidang untuk 'Menghentikan Kemusnahan' ini (Arrest the Self-Destruction)... tanpa semestinya menunggu melepasi 10 Ogos bagi menguruskan tuntutan krisis yang ganas ini.



KAH KAH KAH
wat stori
sun in looow
KAH KAH KAH
---------

GEROMBOLAN ANTI KAPITALIS?

Posted: 31 Jul 2014 09:01 PM PDT





KOMENTAR

apakah munkee ini sewel
ini rancangan  kempen
untuk tipu orang kampong
ini rancangan rasis
rancangan anti cina
kerana orang tengah 
kerana tok peraiah
kerana peruncit adalah cina

kenapa tuduh sademikian?

kerana yang memunculkan
orang tengah ialah
parti munkee ini sendiri

united malaya national organisation
memunculkan orang tengah
dulu tenaga nasional
dulu air
dulu api
dulu kereta api
dulu kapal terbang
dulu jalan raya
dulu beras
dulu gula
tidak ada orang tengah
semua milik kerajaan

harta milik kerajaan itu
maknanya milik rakyat
untung dari perniagaan ini
masuk ke dalam dana negara
bukan masuk ke dalam poket vincent tan
bukan masuk ke dalam poket sayed mokhtar
bukan masuk ke dalam poket yeo teong lai
bukan masuk ke dalam poket ananda

sekarang semua ada orang tengah

kenapa kerajaan tak impot gula
kenapa kerajaan tak impot tepong
kenapa kerajaan tak impot beras

semua perniagaan sekarang
ada orang tengah
tok peraih orang tengah
para cukong orang tengah 
para kroni pengimpot orang tengah

orang tengah ini naikkan harga
lagi besar pengimpot  
lagi besar kuasa naikkan harga
orang tengah bukan sahaja jadi kroni
orang tengah merancang politik negara
merekalah sebenarnya yang berkuasa
para munkee hanya juru cakap
untuk tipu orang kampong

orang tengah lintah darat
mereka menjadi kaya raya
kerana menghisap tenaga orang lain
inilah namanya kapitalis

tetiba
munkeee ini buat kempen 
anti orang tengah 

soalan nya
orang tengah yang mana?
pastilah yang di target towkay cina
pastilah tok peraih cina
pastilah peruncit cina

munkee ini 
tak berani lawan cukonh
mustahil berani lawan
lim goh tong
vincent tan
yeoh tion lay
syed mokahtar
anada krishnan

cukong cukong ini beri dana
masa pilihan raya
cukong cukong selamat sejahtera

justeru
kempen ini menyediakan ruang
untuk mengembangkan rasisma
bukan kempen anti kapitalis

orang tengah sebenar 
ialah kaum kapitalis 
kaum kapitalis ini ada besar
ada kapitalis kecil
yang besar ialah cukong
yang kecil ialah tok peraih
yang kecil ialah peruncit



KAH KAH KAH
nak tipu mak cik felda
nak tipu orang kampong

KAH KAH KAH



----------

BANTUAN MINYAK SAWIT UNTUK ISRAEL

Posted: 31 Jul 2014 07:49 PM PDT





SENI RUNTUH 

RUMAH

israel belajar 
dari malaysia
atau
malaysia belajar 
dari israel 







LATIHAN RUNTUH RUMAH
Tempat latihan hamas memang bukan dinegara ni tapi tempat melatih israel macamana cara2 nak merobohkan rumah rakyat miskin disini la tempatnye.... on TAHU PULAK TAKUT
Anonymous
on 7/31/14

BABI MELINTAS
Kalid ini jawa ya...pasti dia tahu apa itu babi melayu dalam bahasa jawa....babi melayu dalam bahasa jawa itu maksudnya ....BABI MELINTAS LAJU......melintas laju short form dia MELAJU....sebut laju laju jadilah dianya melayu......namun kalid bukan lah BABI MELAYU.....dia ni PIT BULL melayu....nampak kecik je...tapi boleh tarik sebini kereta.....kuat jenis anjing PIT BULL ni.....nak mati pun susah......kalasnikhovkan saja diaaaaaaa......ngak sedar diri....kenapa melintas laju kalau ngak ada yang sergah.....sialan punya BABI MELAYU...MAIN LALU JE......hehehehehe on TAHU PULAK TAKUT
DIDI KOTA BELUD
on 7/31/14

NEGARA ISLAM TAK BERANI
Brader TT... Bukan Malaysia ja takut malah seluruh negara islam takut kat Zionis nie... Cuba tengok peta Dunia, Israel nie dikelilingi oleh negara Arab Islam iaitu Mesir, ArabSaudi, Jordan, Iraq,lebanon,Syria dan Iran. Negara ini semua negara Islam kan???.. Turki tolak ketepilah sebab siang siang dh mengaku negara sekular. Begitu banyak negara Islam megelilingi Israel tapi satu pun xberani nak serang. kenapa erk? Kalau depa nak sekali harung ja boleh sapu Israel. Xyah tunggu berpuluh tahun.. Malah bukankah Iran tue negara Nukeler... Rasa rasa teloq depa pun dh kena pegang kot.. Brader TT tolong bagi pencerahan.. -Rebellious Monkey- on TAHU PULAK TAKUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/31/14
LAGI BANTUAN MINYAK SAWIT
lepas ni kena ambik hati Zionist. kena hantar lebih byk minyak sawit ke gaza. HSBC terminates Gaza-linked Islamic charity's bank account and others http://rt.com/uk/176652-gaza-hsbc-charity-scandal/ sapa2 ada akaun, pelaburan di hsbc elok keluarkan sbg sokongan kpd gaza. on TAHU PULAK TAKUT
Anonymous
on 7/31/14

---------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT