Isnin, 15 September 2014

dollah yankee

dollah yankee


Maklumat orang cina lebih tepat

Posted: 15 Sep 2014 04:41 PM PDT


Liow Tiong Lai telah berjumpa dengan pegawai-pegawai tinggi MCA Selangor dan mengarahkan mereka semua supaya memberitahu ahli-ahli MCA negeri Selangor yang lain supaya bersiap sedia untuk kemungkinan besar pilihanraya negeri.

Beliau berkata melihat kepada senario yang sedang berlaku berhubung dengan jawatan Menteri Besar dan juga krisis politik di negeri itu, pilihanraya negeri akan berlaku memang tak dapat dielakan.

Sultan Selangor juga rasanya mahu membiarkan rakyat negeri Selangor sendiri yang membuat pilihan mereka.

dollah yankee -
Maklumat dari orang-orang cina lebih tepat!

Al-fatehah dan Salut !

Posted: 15 Sep 2014 07:30 AM PDT



Ustaz Mohd.Lofti Ariffin yang berjihad di Syria yang cedera parah dalam serangan udara minggu lepas telah kembali ke rahmatullah selepas beberapa hari koma akibat kecederaan itu.

Ustaz Lofti adalah antara beberapa orang rakyat Malaysia yang turun berjihad di Syria bersama-sama rakan-rakan lain dalam kumpulan "Ahrar Al-Sham" yang sedang berperang ketika jet tentera Syria mengebom lokasi mereka pada hari Selasa lepas.

Pihak berkuasa Malaysia juga sedar dan tahu mengenai kejadian ini berikutan dengan laporan perisikan yang telah diterima dari  rakan-rakan antarabangsa mereka.

Mohd Lofti ada lah rakyat Malaysia yang ke empat yang syahid di sana dimana sebelum ini pun dia telah turun untuk berjihad pada beberapa peperangan di Afganistan, Takijistan dan juga di Maluku.

dollah yankee -
Al-Fatehah dan Salut untuk arwah!!!


Tiada ulasan: