Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


KALAU TAK SOGOK BUKAN GEROMBOLAN

Posted: 13 May 2014 07:38 PM PDT




KOMENTAR

kes ini cukup senang
terbangkan adun yang degil
tunjukkan fail kes rasuah
tunjukkan gambar bini no 7
tunjukkan gambar girlfriend siam
tunjukkan kes anak kena feed
tunjukkan kes tipu undi pru13

lambakkan muka agong atas meja

kes selesai
semua kembali ke asal usul
hidup melayu
hidup islam


Krisis politik T'ganu: Umno jangan gertak atau sogok



KUALA LUMPUR: Umno BN diingatkan agar jangan sekali-kali menggunakan tindakan yang tidak demokratik untuk menyelesaikan kemelut politik yang berlaku di Terengganu sekarang, seperti intimidasi atau perbuatan menakut-nakutkan orang, gertak atau sogokan.

Sebaliknya, Umno BN perlu bertindak 'gentleman' untuk menyelesaikan kemelut tersebut dengan melakukan tindakan yang menepati prinsip demokrasi yang diamalkan di negara kita


KAH KAH 

KAH

woit... KAH KAH KAH...kah kah kah..

kah kah kah...PELIK CIK GU TOK PA NI.... kah kah kah...

kah kah..KALAU BUKAN GERTAK BUKAN KETUANAN MELAYU...  kah..

kah ..KALAU TAK SOGOK... BUKAN GEROMBOLAN...  kah







---------

PROGRAM MELAWAN SANA SINI

Posted: 13 May 2014 07:00 PM PDT




FORUM MALAM INI
DEWAN CHINA
KUALA LUMPUR

radio bangsar akan
buat liputan langsung
untuk warga malaysia  di mana saje
mereka berada



FORUM AHAD INI


PENGUMUMAN

KELAS FALSAFAH
jam 9:00 malam
rabu malam
21 mei 2014
universiti bangsar utama




----------


ZIANA ZAIN DAN ALTANTUYA

Posted: 13 May 2014 06:30 PM PDT







Umat Islam diancam fahaman mengagungkan nafsu manusia semata-mata, kata Najib
Agama Islam dan umatnya kini diuji dengan satu bentuk ancaman dan serangan baharu yang agresif iaitu fahaman humanrightisme yang mengagungkan kehendak dan nafsu manusia semata-mata.
Najib Razak (gambar) berkata fahaman itu dilihat seolah-olah menjadi satu cabang agama baharu yang amat pesat berkembang di dalam dan luar negara.
"Ia bersifat songsang apabila mengagungkan kehendak dan nafsu manusia semata-mata dan menolak sebarang sistem nilai yang merangkumi norma agama dan adab susila. Mereka lakukan ini kononnya atas dasar memperjuangkan hak asasi manusia," katanya.



KAH KAH

 KAH

woit...PANDAI CAKAP...kah kah kah..

kah kah kah.. PROJEK  DENGAN ALTANTUYA BUKAN NAFSU... kah kah kah...

kah kah kah.. PROJEK DENGAN ZIANA ZAIN BUKAN NAFSU.. kah kah kah..

woit... NAJIB CAKAP HAL UMAT ISLAM?.... kah kah kah..

kah kah kah... MACAM  VINCENT TAN JADI IMAM... kah kah kah

ANAK RAZAK
atau
CUCU RAZAK

-----------

POLITIK KETUANAN MELAYU

Posted: 13 May 2014 06:00 PM PDT





INI POLITIK 
KETUANAN MELAYU


NAJIB MEMANG SUWEY
Tak tahu apanya suey/sial/tahi yang menimpa Najib kini. Rakyat dah naik meloya dan lelal melihat kaliber mangkuknya mengurustadbir 52% rakyat majoriti bagaikan kerja jijiknya di Perak itu memukulnya. Lambat dia nak minta DUN Terengganu dibubarkan kerana peguam Profesor Kang Kung/penasihat Kang Kungnya percaya bahawa UMNO masih boleh memerintah Terengganu walaupun keadaan kini tegang 15 : 15.

Najib kau pekak badak seperti Puan Nona Rosmah harus cerdik sedikit dan berani mengundur secara hormat serahkan pentadbiran negara kepada PR. Najib kau dah gagal pada realitinya dan jangan duk fikir UMNO tu masih keramat kerana banyak penunjuk yang UMNO dah mampos, tunggu apa lagi. Madey pun tak boleh selamatkan lagi tali hayat UMNO, kita menanti pentadbiran kang kung bertukar kepada pentadbiran berkualiti yang akan dibawa oleh PR. on DARI MEJA PENGARANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/13/14

Adun Bukit Besi kembali kepada Umno, kata Shahidan

 Shahidan Kassim mengesahkan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Besi, Roslee Daud yang menjadi wakil rakyat bebas pagi ini kembali kepada parti tu. Menurut Ahli Majlis Tertinggi Umno itu, kedudukan terkini kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu menyebabkan tiada... 


KAH KAH 

KAH

betul tak?


---------

BILA AZMIN ALI KALAH

Posted: 13 May 2014 06:00 AM PDT




20140512_170511
Dakwaan terdapat cubaan menjatuhkan kem Azmin Ali dalam pemilihan kali ini disifatkan sebagai mitos oleh CheguBard. More ››



----------

RAKYAT SIMPATI PADA MAT SAID

Posted: 13 May 2014 01:02 AM PDT





KOMENTAR

orang ramai makin simpati
dengan bekas mb

orang terengganu lihat
najib tak ada hati perut
berilah mat said selesaikan
kenduri kahwin anaknya

jemputan dah dihantar
tempat telah ditempah

memang ini hal pribadai
tapi tak kan sampai
tak ada hati perut


SATU REKOD
BERTUNANG PALING LAMA


SIMPATI RAKYAT
Kesian bro... mat said dah plan nak kenduri kat rumah Menteri Besar.. alih2 kena halau oleh Najib...lu tak kesian keee....isk isk... on PERANGAI KETUANAN MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:42 PM

RAKYAT SOKONG MAT SAID
Najib pun salah juga berilah peluang kat Mad Said tu buat kenduri dulu lpas tu suruhla dia berambus , kalau buat kenduri masih jadi MB ampau banyak dan besar grend lagi pun para tetamu yang akan dijemput pun mungkin bukan sembarangan setidak-tidaknya Tuanku Sultan, ha la nie dia dah tak jadi MB dalam kad jemputan dah dicetak nama MB malulah dia , Najib najib apa la hang nie tak guna otak langsung. on PERANGAI KETUANAN MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/13/14


ANAK NAJIB 
BILA NAK KAWIN


---------

GERAKAN ANTI AZMIN ALI

Posted: 13 May 2014 12:00 AM PDT






FACE BOOK


Alhamdulillah, selesai pengiraan tadi dimaklumkan TSKI lead beberapa ratus vote... Patut la ada kartel yg mengamuk sakan... — with che'GuBard Sammand Tukar Tiub.




-----------

DARI MEJA PENGARANG

Posted: 12 May 2014 09:18 PM PDT







INGATI

 SEJARAH

apakah akan berlaku perubahan di terengganu?

apa yang jelas 
jumlah yb dalam parti ketuanan melayu 
telah berkurang
tiga ahli dun telah meninggalkan
united malays  national ornagisation
dikatakan ramai lagi akan keluar

hakikatnya kerajaan ketuanan melayu
terengganu runtuh

waspada

ingat kepada apa yang terjadi kepada
 kerajaan selangor
ingat apa yang terjadi kepada 
datuk harun idris pada tahun 1977/78
datuk harun mendapat 
sokong majoriti untuk terus jadi mb
tapi apa alkhirnya  apa terjadi?

ingat kesah helikopter
yang membawa semua ahli dun
ke bukit cameron

kemudian semua ahli dun 
yang sokong datuk harun 
pusing haluan

waspada

ingat dan sedar 
akan peranan sprm

bukan semua adun yang meninggalkan parti ketuanan melayu bersih
sprm akan masuk
dan semua akan berubah
sejarah datuk harun idris
 akan berulang


KETUANAN MELAYU RUNTUH

Posted: 12 May 2014 08:49 PM PDT







KOMENTAR

jelas kerajaan terengganu tumbang
kerajaan united malays national organisation runtuh

tidak ada jalan lain
dewan wajib bersidang
para wakil wajib datang
undi diambil kira
kumpulan mana yang ramai
akan tubuh kerajaan

jelas pada ketika ini
parti ketuanan melayu tidak cukup majoriti

justeru ada pilihan
pas dan pakatan rakyat tubuh kerajaan
atau
adalah pilihan raya negeri


Empat lagi Adun dijangka sertai Ahmad Said, kata Adun PAS

Empat lagi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Umno di Terengganu dijangka menyertai bekas Menteri Besar Terengganu,  Ahmad Said untuk keluar parti, kata Pengarah Pilihan Raya PAS Terengganu, Ariffin Deraman.
Ariffin yang juga Adun Alor Limbat berkata, beliau difahamkan ada lagi Adun Umno yang akan keluar parti itu, ketika tiga Adun di negeri itu sudah mengesahkan keluar Umno untuk menjadi wakil rakyat Bebas, susulan tindakan Putrajaya menggugurkan Ahmad daripada jawatan menteri besar.


--------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT