Jumaat, 2 Mei 2014

dollah yankee

dollah yankee


Kalau Anwar berkuasa,awal lagi dah jumpa!

Posted: 02 May 2014 05:53 AM PDT


semasa MH370 dikesan radar tentera sedang buat pusingan 'U' ini lah satu saat yang dimaksudkan olih Anwar Ibrahim.

MH370 : BOLEH JUMPA DALAM SATU SAAT | Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengeluarkan kenyataan yang beliau mampu menyelesaikan masalah MH370 hanya dalam masa 1 saat jika diberi kuasa. 

Ramai yang kata kenyataan Anwar ini macam orang tak betul, gila ...

Menurut Nanyang Siang Pau pada 05/04/14 yang telah menyiarkan artikel mengenai wawancara DSAI dengan majalah Southern Weekly Dimiliki Southern Media Group cina baru-baru ini dengan bertajuk Satu Saat dan ditanya kepada DSAI mengenai cara beliau mencari MH370. Soalan itu dijawab dengan "saya hanya memerlukan satu saat untuk menyelesaikan masalah ini".

Tetapi apa yang di maksudkan dengan satu saat olih Anwar itu ialah sebab ini ...

" Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein menolak dakwaan bahawa kerajaan lewat mengaktifkan misi mencari dan mengelamat (SAR) pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370 yang hilang pada 8 Mac lalu. Katanya, lewat atau cepat tidak patut dipertikaikan kerana sesuatu tindakan ketika berhadapan dengan situasi itu bergantung kepada keadaan ketika itu". 
https://my.news.yahoo.com/video/mh370-hisham-nafi-malaysia-lewat-121021742.html

Bagi PM Najib pula,selepas dia paham apa yang dimaksudkan dengan satu saat olih Anwar itu, dan untuk melindungi dirinya yang 'bangang' itu, beliau mula pukul canang mengatakan bahawa kenyataan Anwar itu amat mengarut dan boleh dikira sebagai mengganggu pertimbangan akal waras rakyat negara ini.

dollah yankee -
Lambat ambil tindakan SAR sebab nak kena 
meeting dulu beb ...! 
KahKahKah

Tiada ulasan: