Khamis, 24 April 2014

RAKYAT MARHAEN

RAKYAT MARHAEN


Azan Tanpa Wuduk..'Tok Bilal Lupa Mandi Junub!' - Ustaz Azhar Idrus

Posted: 24 Apr 2014 08:58 PM PDT

Wanita Berwangian Sehingga Dipuji Lelaki..'Wangi Untuk Suami' - UAI

Posted: 24 Apr 2014 08:58 PM PDT

Suami Mengaku 'SINGLE'..Jatuhkah Talak? - Ustaz Azhar Idrus

Posted: 24 Apr 2014 08:56 PM PDT

Kalau PM Lantik Ustaz Jadi MT Ustaz Nok Dok? - UAI

Posted: 24 Apr 2014 07:48 PM PDT

Kelantan fokus merakyatkan Membangun Bersama Islam

Posted: 24 Apr 2014 07:45 PM PDT

KOTA BHARU: Dasar Membangun Bersama Islam (MBI) yang dicetus Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada Oktober 1990 kini cuba diserap ke peringkat akar umbi di bawah kepemimpinan baru.

Menteri Besar, Ustaz Datuk Ahmad Yakob berkata, gerakan bagi merakyatkan dasar MBI sedang diusahakan bagi membolehkan ia dihayati setiap anggota masyarakat.

Katanya beliau sebelum ini dasar MBI cuma difokus kepada jentera pentadbir kerajaan sahaja dengan penekanan kepada prinsip ubudiah, masuliah dan itqan (UMI) dalam melaksanakan tugas seharian mereka.

"Jadi sekarang kita mahu prinsip UMI diserap ke bawah. Kita hendak merakyatkan konsep tersebut.

"Kalau rakyat itu sebagai seorang peniaga, kita mahu dia muncul sebagai peniaga Muslim yang tahu batasan halal dan haram.
Read More / Baca Lagi >>

Lelaki Rambut Panjang Ikat Ada Syaitan Duduk? - UAI

Posted: 24 Apr 2014 07:42 PM PDT

Israel suspends peace talks with Palestinians

Posted: 24 Apr 2014 07:41 PM PDT

Pemilihan PKR mula panas, akaun palsu dibina untuk serang lawan

Posted: 24 Apr 2014 07:36 PM PDT

Akaun Twitter palsu yang dibina untuk menyerang lawan masing-masing.Akaun Twitter palsu yang dibina untuk menyerang lawan masing-masing.Kempen untuk pemilihan kepimpinan PKR mula menampakkan kehodohannya apabila pihak yang berlawanan saling serang menyerang bahkan akaun palsu dibuat untuk memfitnah lawan masing-masing.
Ia berlaku 48 jam menjelang pemilihan PKR bermula Sabtu ini yang bakal berlangsung di beberapa negeri.
Menurut Edy Noor Reduan, pemerhati tidak rasmi pemilihan ini daripada  Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), satu akaun Twitter palsu bernama "Masa Depan Bersama" yang menjadi tema kempen tiga pemimpin PKR dibentuk untuk memfitnah mereka.
Bagi beliau, ia tindakan terdesak dan panik kehilangan jawatan.
"Masa Depan Bersama" adalah tema kempen untuk calon timbalan presiden PKR, Datuk Saifudin Nasution Ismail bersama dua calon naib presiden iaitu Rafizi Ramli dan Nurul Izzah Anwar.
Melalui Twitter palsu itu, ketiga-tiga mereka seolah-olah berkempen memburukkan Azmin dengan mengungkit laporan media massa sebelum ini yang mengatakan kononnya Azmin melakukan tidak bermoral dengan seorang perempuan di dalam sebuah tandas.
"Apakah ahli parti mahu pemimpin yg terpalit dgn skandal seks makan aiskrim dalam jamban? Bukalah mata dan marilah kita buat perubahan!" tulis Twitter daripada akaun "Masa Depan Bersama".
Pejabat Nurul Izzah dan Rafizi Ramli kemudiannya menghantar satu tweet yang memaklumkan mereka tidak tahu menahu mengenai akaun Twitter itu.
"Harap maklum & mohon sebarkan: Akaun Twitter @MasaDepanBersama tiada kena mengena dengan YBs @n_izzah @saifnasution & @rafiziramli."
Rafizi juga melalui Twitternya membuat penafian yang sama.
Read More / Baca Lagi >>

BERSIH: Polis tak boleh guna PAA hentikan himpunan 1 Mei

Posted: 24 Apr 2014 07:35 PM PDT

Polis tidak boleh menggunakan Akta Perhimpunan Aman (PAA) untuk bertindak terhadap perhimpinan anti-GST pada 1 Mei di Kuala Lumpur kerana ia adalah Hari Pekerja yang disambut di seluruh dunia, kata badan pemantau pilihan raya, BERSIH.

Polis mesti memberi perhimpunan itu komitmen yang sama bagi melancarkan laluan, sepertimana yang ia lakukan untuk lawatan dua hari Presiden Amerika, Barack Obama hujung minggu ini, kata jawatankuasa pemandu BERSIH dalam satu kenyataan semalam.

"Polis tidak boleh menggunakan Akta Perhimpunan Aman 2012  untuk menghentikan perhimpunan tersebut. Hari Pekerja disambut di seluruh dunia," kata BERSIH merujuk kepada kenyataan Ketua Polis Dang Wangi, ACP Zainuddin Ahmad (kiri) bahawa perhimpunan anjuran NGO dan Pakatan Rakyat itu, adalah haram.

Ia menggesa pihak polis supaya mengikut perkembangan masa dan melihat peranan mereka menjaga amalan demokrasi.

BERSIH berkata, ia "kecewa" dengan laporan Zainuddin mengisytiharkan perhimpunan itu haram dan bahawa NGO itu tidak memenuhi syarat-syarat PAA untuk menghantar notis 10 hari sebelum perhimpunan diadakan.

BERSIH mengulangi hasratnya untuk berhimpun semasa perhimpunan 1 Mei pada pukul 2 petang berhampiran KLCC, dan kemudiannya berarak ke Dataran Merdeka.

"Kufur jika tolak hudud"

Posted: 24 Apr 2014 05:48 PM PDT


Kufur jika tolak hudud

Alor Setar: Kerajaan Pusat tidak boleh dianggap sebagai kufur semata-mata kerana belum melaksanakan hudud.

Penceramah dan pendakwah bebas, Muhammad Kazim Elias, menjelaskan hanya golongan yang menolak dan menentang hudud sahaja layak dihukum sebagai kufur.
"Ia berbeza sama sekali dengan pendirian disuarakan Perdana Menteri, yang menyatakan kerajaan tidak menolak, namun belum mampu melaksanakannya atas kekangan tertentu.


"Saya setuju kenyataan Perdana Menteri bahawa ada beza antara menolak dan belum melaksanakannya. Bagi saya secara peribadi ada banyak perkara yang perlu diteliti mengenai soal hudud sebelum ia boleh dilaksanakan," katanya.

Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Ustaz Kazim, mengulas kenyataan Datuk Seri Najib Razak bahawa Kerajaan Pusat tidak pernah menolak hudud sebagai hukum ditetapkan Allah, namun mengakui banyak kekangan dan keutamaan perlu diselesaikan dan diperhalusi sebelum ia dapat dilaksanakan.

Perlukan ulama

Najib ketika berucap menutup Ijtimak Pondok Malaysia 2014 dianjurkan Yayasan Pembangunan Pondok Malaysia (YPPM) di sini, semalam berkata, ada perbezaan cukup ketara antara menolak hukum hudud dengan tidak melaksanakannya, kerana wujudnya kekangan dan kesulitan yang pelbagai.

Malaysia Hebat: 15 tahun ditinggal suami, mahkamah belum lulus fasak...kalau Kes Anwar tak sempat subuh beb..!!!

Posted: 24 Apr 2014 05:33 PM PDT


Ruzana Othman, 56, menderita 'digantung tak tali' setelah ditinggalkan suaminya lebih 15 tahun sementara pihak mahkamah belum meluluskan permohonan fasaknya.
  
Katanya beliau amat kesal dengan proses pelaksanaan dan prosedur mahkamah syariah setelah beliau memfail permohonan fasak dua tahun lepas, namun sehingga kini tiada keputusan yang dikeluarkan.
  
"Pihak mahkamah suruh saya cari suami saya dengan mengiklankan terlebih dahulu. Saya buat walaupun saya tidak lagi bekerja namun saya cuba cari duit untuk laksanakannya.
  
"Lepas itu dalam Febuari lepas, saya kembali ke mahkamah menyatakan suami saya masih tidak dapat dikesan, namun pihak mahkamah suruh saya melantik peguam. Saya kesal kerana saya bukannya ada duit, tambahan pula saya sudah tua," katanya kepada pemberita dalam sesi sidang media yang dianjurkan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) di ibunegar semalam.

Ruzana berkata suaminya telah meninggalkan beliau bersama seorang anak pada 1998.
Read More / Baca Lagi >>

Angry scenes as Chinese MH370 relatives meet MAS officials

Posted: 24 Apr 2014 05:20 PM PDT


People walk past a billboard on April 23, in support of missing Malaysia Airlines flight MH370 as Chinese relatives of passengers on the missing Malaysia Airlines flight MH370 have a meeting at the Metro Park Hotel. – AFP pic, April 25, 2014. 
People walk past a billboard on April 23, in support of missing Malaysia Airlines flight MH370 as Chinese relatives of passengers on the missing Malaysia Airlines flight MH370 have a meeting at the Metro Park Hotel. – AFP pic, April 25, 2014.A meeting between relatives of Chinese passengers aboard missing flight MH370 and Malaysia Airlines staff descended into chaos yesterday, with police stepping in to separate both sides amid angry scenes in a Beijing hotel.
Up until three weeks ago, Malaysian government and military officials held regular briefings with the relatives to update them on the search for the Malaysia Airlines Boeing 777 that went missing on March 8.
Anger mounted this week as relatives demanded the resumption of meetings with high-level government staff.
Tensions boiled over at Thursday's briefing, with some relatives saying they were on a "hunger strike" in protest after airline officials told them they were unable to get the Malaysian embassy to send a representative to answer their questions.
Malaysia Airlines senior vice-president Jaffar Derus Ahmad repeatedly called on the relatives to eat dinner at a lobby restaurant, but angry scenes erupted when a man appeared to faint.
"This is what you have caused," one man shouted as more than two dozen relatives sought to angrily confront the airline staff, hitting on a table and shouting "Protest! Protest!"
Read More / Baca Lagi >>

Kerajaan BN belum sedia isytihar MH370 hilang, kata Najib..!!! Apa sebenarnya berlaku..??

Posted: 24 Apr 2014 05:12 PM PDT

PUTRAJAYA: Kerajaan belum bersedia untuk mengisytiharkan pesawat penerbangan MH370 sebagai hilang biarpun lebih enam minggu pesawat Malaysia Airlines itu gagal dikesan dan tiada petunjuk yang jelas di mana ia berada.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata buat masa ini kerajaan belum bersedia untuk berbuat demikian demi menghormati perasaan waris 239 penumpang dan anak kapal pesawat berkenaan.

"Pada suatu masa nanti mungkin tetapi pada masa ini saya rasa saya perlu mengambil kira perasaan waris dan sesetengah daripada mereka telah menyatakan secara terbuka bahawa mereka tidak dapat menerimanya sehingga ada bukti yang kukuh," kata Najib dalam satu wawancara eksklusif dengan CNN.

Biarpun begitu, tambah Najib, adalah sukar untuk membayangkan sebaliknya.

Wawancara itu dikendalikan oleh koresponden penerbangan stesen berita itu, Richard Quest.

Sebulan yang lalu, pada 24 Mac, Najib mengumumkan pesawat Boeing 777-200 itu mengakhiri penerbangannya di selatan Lautan Hindi, di barat Perth  ̶  "kawasan yang terpencil, jauh daripada tapak pendaratan." Rumusan itu dibuat berdasarkan kepada data satelit yang dimaklumkan oleh Inmarsat.

Malaysia Airlines kemudian mengumumkan bahawa pesawat itu dianggap hilang dan tiada yang terselamat. Pesawat yang dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing itu membawa 227 penumpang dan 12 anak kapal.

Dalam wawancara dengan CNN, Najib menyifatkan apa yang berlaku itu sebagai "ganjil" dan "tidak dapat difikirkan oleh sesiapa"  ̶  bagaimana mungkin sebuah pesawat yang sepatutnya menuju ke Beijing kemudiannya boleh sampai "separuh jalan menuju ke Antartika?"
Read More / Baca Lagi >>

MH370: Families of missing passengers demand answers

Posted: 24 Apr 2014 04:54 PM PDT

A month after ‘MH370 ended in Indian Ocean’, Najib not ready to declare aircraft, passengers lost

Posted: 24 Apr 2014 04:45 PM PDT


Najib has given his first interview on the disappearance of  MAS flight MH370 to CNN's Richard Quest. - The Malaysian Insider pic, April 24, 2014.Najib has given his first interview on the disappearance of MAS flight MH370 to CNN's Richard Quest. - The Malaysian Insider pic, April 24, 2014.Despite the lack of leads in locating flight MH370 after almost seven weeks, Putrajaya is still not prepared to declare the aircraft and its passengers are lost, Datuk Seri Najib Razak told CNN in an exclusive interview today.
The prime minister told CNN that Malaysia was still not prepared to declare the 239 aboard the aircraft are dead out of respect for the next of kin.
"At some point in time I would be, but right now I think I need to take into account the feelings of family and loved ones of the passengers.
"Some of them have said publicly that they are not willing to accept it until they find hard evidence," Najib told CNN in an exclusive TV interview with CNN aviation correspondent Richard Quest.
"Still, it is hard to imagine otherwise," Najib added.
Almost a month ago, Najib announced that Malaysia Airlines flight MH370 was believed to have ended its journey somewhere in the southern Indian Ocean.
The conclusion was made after reviewing data from British satellite company Inmarsat and the UK's Air Accidents Investigations Branch.
Read More / Baca Lagi >>

Kisah hidup pendakwah muda yang syahid..

Posted: 24 Apr 2014 04:37 PM PDT


BERLINANGAN AIR MATA WAKTU MEMBACANYA...SEMOGA MENJADI CONTOH BUAT KITA SEMUA....
MUJAHID & MUJAHIDAH yang patut dicontohi.
Masing-masing telah pergi menghadap Ilahi dalam usia 20 tahun pada tahun 2013. Luangkan sedikit masa untuk menghayati kisah mereka berdua. Semoga ia bermanfaat untuk kita bersama.
~Ahmad Ammar Bin Ahmad Azam~
Beliau digelar oleh sahabat-sahabatnya sebagai "Syahid yang tertangguh". Ahmad Ammar Ahmad Azam telah pergi menemui Tuhannya pada usia 20 tahun di dalam kemalangan jalan raya 2 Nov 2013 di Istanbul, Turki.
Beliau memilih bidang sejarah di Universiti Marmara dengan mendapat biasiswa Kerajaan Turki. Semangatnya untuk mendalami sejarah Uthmaniyyah dan melihat Kerajaan Islam kembali tertegak selari dengan cita-cita ayahanda dan bondanya.
Sememangnya beliau dilahirkan di dalam keluarga yang mementingkan ilmu, ibadah, dakwah dan pengorbanan. Ayahandanya Tuan Haji Ahmad Azam Abdul Rahman, mantan Presiden Abim sudah tidak asing lagi bagi para pendakwah dan gerakan Islam di Malaysia. Ahmad Ammar satu-satunya anak lelaki kepada pasangan Tn. Hj Ahmad Azam Abdul Rahman dan Puan Nur Azlina Aziz.
Sungguh bagi remaja semuda Ammar, untuk mendengar alunan Quran sebagai halwa telinga mungkin menjadi pilihan yang terakhir sekali. Namun tidak untuk Ammar. Beliau dikhabarkan keluar rumah setelah membaca al-Quran dalam tempoh yang panjang.
Malah pada usia semuda itu beliau telah menyertai pelbagai misi kemanusiaan di beberapa negara di dunia. Misi ke Syria begitu menyayat hati, seolah-olah Ammar tertinggal hatinya di Syria.
Meskipun letupan demi letupan meletus di kiri dan kanan malah terlalu hampir dengan hospital tempat penginapan mereka, namun Ammar teguh tidak gentar ingin terus membantu Syria. Allahu Akbar! Sejak pulang dari Syria itulah sahabat-sahabat menggelarnya "Syahid yang Tertangguh".
Alangkah bertuahnya ayahanda dan bonda beliau kerana dapat menyaksikan sendiri perjalanan terakhir seorang anak dengan pengakhiran yang baik. Ribuan manusia memenuhi Masjid Abu Ayyub al-Ansari, malah dimakamkan berhampiran sahabat agung Rasulullah saw iaitu Abu Ayyub al-Ansari yang berjihad untuk membebaskan Konstantinopel dahulu.

Read More / Baca Lagi >>

Karpal berprinsip namun akur jika hujahnya dapat dipatahkan, kata Mat Sabu

Posted: 24 Apr 2014 04:32 PM PDT


Tmbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu tidak ketinggalan memberikan ucapan pada majlis memperingati mendiang Karpal Singh yang diadakan di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 25 April, 2014. 
Tmbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu tidak ketinggalan memberikan ucapan pada majlis memperingati mendiang Karpal Singh yang diadakan di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 25 April, 2014.Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu berkata mendiang Karpal Singh sememangnya seorang dikenali amat berpegang teguh pada prinsip‎nya namun pasti akur jika hujahnya dapat dipatahkan.
Beliau ‎menyifatkan Karpal seperti seekor harimau ketika di Parlimen dan mahkamah namun kucing jinak apabila di rumah dan juga bersama rakan. Meskipun mempunyai pendirian berbeza namun tidak menjadikan pemimpin veteren itu menolak pandangan lain.
"Beliau mempunyai prinsip dari segi keagamaan. Namun jika hujahnya dapat dipatahkan beliau akan tunduk," katanya di hadapan ribuan yang hadir pada acara memperingati mendiang Karpal Singh di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi.
Beliau yang dikenali sebagai Mat Sabu dipercayai merujuk kepada pelaksanaan hukum hudud.
Ini kerana mendiang adalah antara pemimpin DAP yang begitu keras menentang pelaksanaan hukum hudud di Kelatan.
Sebelum ini, kerajaan PAS Kelantan melalui ahli Parlimenya dikatakan mahu membawa usul rang undang-undang mengenai hukum hudud di Kelantan,
Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz berkat,a tidak sempat untuk memberikan pemahaman kepada mendiang mengenai agama dan pelaksanaan hukum hudud.
Acara memperingati mendiang Karpal Singh semalam dihadiri ribuan daripada pelbagai bangsa dan agama termasuk pemimpin Pakatan Rakyat (PR). Lebih 3,000 hadir ke majlis yang pelbagai diwarnai perasaan sedih, gembira, cekal dan yang pasti perasaan hormat kepada mendiang Karpal itu.
Read More / Baca Lagi >>

Susan Rice to meet Anwar during Obama visit

Posted: 24 Apr 2014 04:30 PM PDT


Top White House national security aide Susan Rice (pic) will meet opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim when President Barack Obama's regional tour reaches Malaysia, a senior US official told AFP yesterday.
Obama is set to arrive tomorrow in what will be the first visit to Malaysia by a sitting US president in nearly half a century.
He faces a political balancing act: he will be keen not to alienate his hosts and a key Southeast Asian ally but Washington has made clear its disquiet about the revival of long term charges against Anwar and is concerned at what it sees as a deteriorating political situation.
Anwar, who was convicted of sodomy in March and whose opposition is engaged in a fierce political battle with Malaysia's longtime government, had been told that Obama would not be able to see him personally.
But the decision to make national security advisor Rice available will send a clear signal, as she is the most senior foreign policy official other than the president on Obama's four nation Asian tour.
Anwar told AFP earlier this week that he was not upset he would not get time with Obama but added that such an encounter would have been "consistent with US democratic ideals and its foreign policy of promoting freedom and justice".
Read More / Baca Lagi >>

Kami tidak harap sokongan Putrajaya, kami akan terus lawan, kata anak Karpal Gobind

Posted: 24 Apr 2014 04:20 PM PDT


Anak lelaki Karpal Singh yang juga Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh Deo ketika berucap dengan penuh emosi dalam majlis memperingati mendiang ayahnya yang diadakan di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 25 April, 2014. 
Anak lelaki Karpal Singh yang juga Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh Deo ketika berucap dengan penuh emosi dalam majlis memperingati mendiang ayahnya yang diadakan di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 25 April, 2014.Keluarga Karpal Singh tidak mengharapkan sebarang "sokongan" Putrajaya dalam rayuan mereka terhadap bekas peguam dan ahli politik yang disabitkan hukuman kerana menghasut itu, kata anaknya kepada lebih daripada 3,000 orang malam tadi.
Anak Karpal, Ahli Parlimen Puchong Gobind Singh berkata beliau sedar semakin ramai yang menuntut Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail menggugurkan rayuan balas untuk meningkatkan hukuman Karpal daripada RM4,000, tetapi keluarganya akan terus membuat rayuan untuk menghapuskan noda daripada kerjaya Karpal yang cemerlang itu.
Karpal didenda RM4,000 selepas Mahkamah Tinggi pada 21 Februari mendapati bekas pengerusi DAP itu bersalah mengeluarkan kata-kata berunsur hasutan terhadap Sultan Perak pada kemuncak krisis perlembagaan pada 2009.
Karpal memfailkan notis rayuannya terhadap sabitan dan hukuman itu serta sedang menunggu hakim perbicaraan untuk menyediakan alasan penghakiman bertulis sebelum membawa perkara itu kepada Mahkamah Rayuan.
Mesra dikenali sebagai Harimau Jelutong, Karpal, 73, meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya di Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran Kampar, Perak minggu lepas. Juga terbunuh ialah pembantunya, Michael Cornelius.
"Kita tidak memerlukan apa-apa sokongan daripada AG. Kita tidak memerlukan simpati beliau. Kami tidak akan berundur, kita akan berjuang sehingga akhir kerana dia berjuang sehingga akhir," kata Gobind yang menerima tepukan gemuruh daripada ribuan yang hadir pada majlis memperingati Karpal di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor malam tadi.
Karpal melakukan kesalahan itu di firma guamannya di Jalan Pudu Lama, Kuala Lumpur pada 6 Februari 2009.
Read More / Baca Lagi >>

Perhimpunan bantah GST tidak dibenarkan di Dataran Merdeka, kata datuk bandar

Posted: 24 Apr 2014 04:19 PM PDT

Dataran Merdeka tidak akan dibenar sama sekali bagi digunakan untuk Himpunan Membantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST), yang dijadual pada 1 Mei ini.
"Mereka boleh cari tempat yang lain, contohnya Padang Merbok, tetapi bukan di Dataran Merdeka yang masih dalam baik pulih," kata Datuk Bandar Datuk Ahmad Phesal Talib (gambar) hari ini.
Beliau berkata demikian mengenai cadangan satu gabungan badan bukan kerajaan dan parti politik untuk mengadakan perhimpunan itu sempena Hari Pekerja yang dirancang untuk bermula di KLCC dan berakhir di Dataran Merdeka.

"Saya mungkin dipenjara lebih lima tahun"- Anwar

Posted: 24 Apr 2014 04:13 PM PDT

Anwar pertimbang untuk bertemu Susan Rice

Posted: 24 Apr 2014 04:12 PM PDT

Sen. Tuan Saiful Izham Bahas Titah Diraja 2014

Posted: 24 Apr 2014 04:11 PM PDT

Teresa Kok: Despite continued harassment, still no action

Posted: 24 Apr 2014 04:10 PM PDT

Pakatan leaders pay tribute to the Tiger of Jelutong

Posted: 24 Apr 2014 04:09 PM PDT

Tiada ulasan: