Khamis, 13 Februari 2014

dollah yankee

dollah yankee


Terima Kasih Kajang!

Posted: 13 Feb 2014 05:26 AM PST

Terima Kasih banyak-banyak Kajang! Kalau tak disebabkan olih pilihanraya kecil Kajang nanti, sudah tentu kadar tol untuk 15 lebuhraya-lebuhraya yang telah dicadangkan kenaikan nya itu akan tetap dinaikan, tapi sebab 'PRK Kajang' pihak kerajaan BN/umno sanggup tekan 'brake' sekejab dan sanggup keluarkan 400 juta untuk bayar ganti rugi dan pampasan kepada operator-operator lebuhraya-lebuhraya yang berkenaan.

Ini lah politik karung guni Malaysia. Kalau sebelum ini dikatakan yang ekonomi negara kita akan teruk dan terkesan jika kadar tol tidak dinaikan, tetapi selepas adun Kajang hantar surat berhenti kerja semuanya sudah bertukar. Bila dengar pula Anwar Ibrahim yang akan jadi calun, lagi banyak cerita mereka sudah tukar.

Pilihanraya Kajang ini amat penting bagi umno, jadi mereka akan lakukan apa saja untuk mematikan langkah-langkah Anwar Ibrahim sebab helah-helah politik Anwar Ibrahim tiada tandingan. Dan bila Anwar dah duduk dalam pejabat MB Selangor nanti, dia akan menjadi ancaman yang teramat besar buat umno.

dollah yankee -
Tun Mahathir boleh kena sakit jantung kalau Anwar berjaya angkat sumpah jadi MB Selangor!

Tiada ulasan: