Sabtu, 21 September 2013

Biaqpila

Biaqpila


KEPUTUSAN PIALA MALAYSIA 21/9/13

Posted: 21 Sep 2013 08:08 AM PDT





KUMPULAN A
SIME DARBY 1 : 1 ATM
SELANGOR 2 : 1 JOHOR

KUMPULAN B
JOHOR DT 0 : 2 PKNS FC
T-TEAM 2 : 1 FELDA

KUMPULAN C
N.SEMBILAN 2 : 2 TERENGGANU
KELANTAN 4 : 0 PAHANG

KUMPULAN D
KEDAH 1 : 3 LIONS XII
SARAWAK 6 : 1 PERAK

biaqpila.blogspot.com





NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

GEMPAQ!!! MILITAN ASING SYRIA SERANG GUNA IPAD

Posted: 20 Sep 2013 11:41 PM PDT



TAOTAUAJER - Sepertimana yang kita tau konfik syria masih belum berkesudahan dengan sumber senjata yang terbatas kini Ahli Kumpulan Tentera Pembebasan Syria (FSA) di sokong oleh militan luar. Dilaporkan militan luar menggunakan aplikasi iPad bagi membantu dalam pertempuran.

Militan luar yang menyokong Ahli Kumpulan Tentera Pembebasan Syria (FSA)dipercayai menggunakan aplikasi iPad untuk menentukan sasaran bom mortar dalam pertempuran dengan tentera rejim Bashar Al-Assad di Damsyik.

Dipetik laporan Press TV, kumpulan militan dari Jobar mendakwa, mereka menggunakan kaedah konvensional dalam menangkis atau melepaskan bom mortar ke arah tentera rejim sejak konflik lebih 30 bulan itu tercetus.

"Kami menggunakan aplikasi peta mengukur jarak dengan kubu rejim sebelum melepaskan tembakan. Keperluan aplikasi teknologi baru itu banyak membantu untuk melicinkan operasi serangan termasuk menentukan sudut strategik," katanya jurucakapnya.

Beliau mendedahkan, Ahli Briged Ansar Dimachk yang beroperasi di bawah FSA membuktikan keberkesanan kaedah itu dengan menggunakan mortar buatan sendiri ketika membedil Jobar, 15 September lalu.

sinarharian


NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

Tiada ulasan: