Khamis, 22 Ogos 2013

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


gerombolan perompak dan penyamun melayu no otak kitar semula pemimpin perembat duit lembu....!!!

Posted: 21 Aug 2013 05:58 PM PDT

Lantikan Lembu Betina Shahrizat bazirkan wang rakyat

Tidak rasional dan tiada kewajaran melantik semula lembu betina  Shahrizat Abdul Jalil kepada kedudukan penasihat khas kepada Perdana Menteri dalam isu berkaitan wanita sedangkan kredibiliti beliau sudah jelas terpalit dengan skandal Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) membabitkan suami dan keluarganya

Pelantikan Shahrizat ini tiada tambah nilainya di dalam agenda wanita. Ini kerana beliau sendiri gagal memartabat dan membawa nama baik wanita sewaktu memegang portfolio sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat pada 2009 yang akhirnya meletakkan jawatan pada April 2012 selepas ahli keluarganya terlibat dengan kontroversi NFC.

Jika benar Shahrizat dilantik, beliau akan kembali ke jawatan yang pernah disandangnya suatu ketika dahulu dan wang rakyat akan dibazirkan sekali lagi untuk membayar gaji beliau sebagai seorang menteri pelancap duit lembu.

Sharizat bukan sahaja mempunyai latar belakang berkaitan skandal lembu NFC, beliau juga adalah seorang menteri yang meletakkan jawatan kerana menipu lembu.

Jadi tidak wajar beliau dilantik kepada kedudukan penasihat khas Perdana Menteri dalam hal ehwal wanita. Pelantikan ini juga hanya membazir wang pembayar cukai dan rakyat.

Apa yang kita  lihat hanya akan menghabiskan duit rakyat untuk membayar gaji seseorang yang tidak layak untuk memegang jawatan ini, 

Perdana Menteri  Najib Razak, perlu berpendirian teguh untuk memerangi rasuah dan sebaiknya membatalkan hasrat pelantikan tersebut.

Tiada keperluan melantik Shahrizat sebagai penasihat khas sedangkan lebih ramai lagi wakil wanita yang selayaknya dilantik ke jawatan itu.

Seorang pemimpin seperti Shahrizat adalah umpama berada dihujung karier politiknya dan rakyat tentu  rugi membayar gaji beliau sebagai menteri lembu.

Tak perlu lantik Shahrizat. Ramai lagi calon wanita yang layak dan Najib juga mempunyai penasihat berkaitan wanita di dalam Kementerian Wanita dan Keluarga yang di pegang oleh Rohani Karim..

Shahrizat juga pernah dilantik senator lembu selepas kalah dalam PRU 12 lalu di Parlimen Lembah Pantai kepada Nurul Izzah Anwar.

Beliau kemudiannya dilantik sebagai Menteri Hal Ehwal Pembangunan Wanita dan Sosial pada 2008.

Beliau juga dijangka akan mempertahankan jawatan Ketua Wanita Lembu  pada pemilihan Umno yang dijadualkan pada 12 Oktober depan.

 

penyapu sial

 

Proksi mamak kutty kena ada memantau.Spesis parasit  lembu  ini  memperkuda perumah  monggolia  yang tidak serik dijajah,takut berubah,menyalak bila selamat dan diupah.Ugama dikebelakangkan,dunia diperebutkan.Kemusnahan bagai api dalam sekam.Wargasing makin mencengkam dan mengancam.Adakah wujud tokoh penggerak sejati yang dapat menyelamatkan Malaysia.Cepatlah bertindak  sebelum ,barah  kutty  makin parah...!!!

Tiada ulasan: