Isnin, 26 Ogos 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Harap-harap PAS akan dapat terus di pertahankan di Kelantan

Posted: 26 Aug 2013 04:36 AM PDT


Kita baru saja melihat kejatuhan PAS di Kedah dan sudah tentunya bagi penyokong-penyokong PAS yang tegar dan benar-benar ikhlas berjuang selama ini tidak sanggup melihat kejatuhan PAS di Kelantan pula, setelah tiadanya TGNA yang selama ini menerajui PAS di Kelantan sejak 1990.
Ahmad Yaacob dilantik sebagai Menteri Besar Kelantan , menggantikan Nik Aziz, 82, yang khabarnya memutuskan untuk bersara daripada memegang jawatan yang disandangnya itu sejak tahun 1990.


Sementara itu, Timbalan Pesuruhjaya II PAS Kelantan, Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah dilantik sebagai Timbalan Menteri Besar Kelantan.

Exco Kelantan kini terdiri daripada Datuk Anuar Tan Abdullah, Datuk Fatah Mahmud,Nasaruddin Daud Mejar (B) Datuk Ainizam Abdul Rahman, Datuk Che Abdullah Md Nawi, Datuk Dr Mohd Fadli Hassan, Hanifah Ahmad, Dr Ramli Mamat dan Mumtaz MdNawi.
 

Kita sangkakan, dengan penyingkiran Husam Musa dari sebarang jawatan Exco, tentunyalah barisan Exco Kelantan yang terbaru itu adalah yang lebih baik lagi dari yang sebelumnya.


Tetapi apabila kita meneliti tulisan di siniterasa sangat bahawa rupa-rupa-nya jauh melesetnya apa yang kita jangkakan itu.Harap - harap PAS akan dapat terus dipertahankan di Kelantan.

Tiada ulasan: