Khamis, 16 Mei 2013

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


peliwat tegar warga emas tamatkan zaman meliwat dengan kakitangan tv gila..ada jugak perempuan gila yang tergila gilakan dengan kaki liwat belaan rosmah betina puaka....!!!

Posted: 16 May 2013 05:40 AM PDT

agak agaknya la...siapa yang kena liwat ni..kalau warga emas 60 tahun pun dia x boleh tahan...kah kah kah

kununnya telah di liwat oleh warga emas sebelah ni...terlalu banyak meliwat akhir tak dapat beza siapa yang meliwat dan yang di liwat...kah kah kah

DPP pendakwaraya yang ini pun dapat di liwat oleh saiful....puhhh  hebat kote saiful....!!!

 

Peliwat  tegar warga emas Saiful Bukhari Azlan hari ini mengesahkan bakal menamatkan zaman bujang bersama gadis pilihan yang juga merupakan seorang personaliti televisyen Nik Suryani Megat Deraman.

“Ya, berita itu benar,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online 

Majlis perkahwinan bakal dilangsungkan di Kuala Terengganu pada 25 Mei ini di sebelah perempuan.

Manakala majlis resepsi di sebelah pihak lelaki akan dibuat pada 2 Jun ini di Kuala Lumpur.

Ketika ditanya mengenai usia perkenalan pasangan ini, Nik Suriani berkata, kedua-duanya sudah saling mengenali sejak dua tahun lalu.

“Kami bertunang pada 20 Oktober lalu,” jawabnya ringkas.

 

 

penyapu sial

 

 

Ada  juga  perempuan gila  yang sudi mengahwini lelaki muda perkasa yang mendakwa dirinya  kununnya DILIWAT oleh warga emas berusia 60 tahun yang mengalami masalah tulang belakang. Untuk rekod, hakim mahkamah tinggi membebaskan warga emas tersebut. Kes ini masih menunggu perbicaraan di mahkamah rayuan.

sekejap skandal dengan  perempuan lain sekejap skandal dengan DPP  pendakwaraya dan kini berskandal dengan kakitangan tv gila...berapa banyak lubang dah tebuk daaa...!!!

sendeli tebuk banyak betina punya lubang mau tuduh itu warga emas tebuk dia punya belakang ka...ada akal ka...kalau dia kena tebuk dengan rosmah betina sundal gemuk gedempol penuh botox  satu badan wa tatak helan la...ini gigolo dia punya batang tak boleh pakai punya...banyak sangat tebuk lubang sana lubang sini....musti ingat dia punya batang penuh kurap maaa....tala takut ka...!!!

ini macam boleh kasi boikot restoren mamak 1 malaysia......persatuan keling mamak kimma ( PUKIMAK ) cuba bodek najib lantik dari puak haramjadahnya wakil Kabinet

Posted: 16 May 2013 02:10 AM PDT

kimma sudah tukar kepada kimmak @ PUKIMAK kerana kerap bodek UMNO dan  najib...!!!
mamak dan lembu betina mamak berpisah tiada....tu pasal jadi shahrizat lembu...kah kah kah

Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) Pulau Pinang merayu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak supaya mempertimbang untuk melantik wakil parti itu menyertai barisan Kabinet bagi penggal ini.

Pengerusi Badan Perhubungan KIMMA negeri Faruk Raju Mohamed berkata pertimbangan itu perlu sebagai menghargai jasa parti itu yang banyak membantu Barisan Nasional (BN) dalam menarik undi India Muslim sepanjang pilihan raya ke-13 yang lepas.

“Kami dengan rasa rendah diri memohon jasa baik Datuk Seri Najib Razak untuk mempertimbangkan wakil kami sebagai timbalan menteri di mana-mana kementerian yang dirasakan sesuai.

“Semoga dengan kehadiran KIMMA bakal menyemarakkan lagi perjuangan BN untuk terus berkhidmat kepada rakyat. Adalah menjadi harapan besar kami agar permintaan kami mendapat perhatian yang sewajarnya dari pihak Perdana Menteri,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Beliau berkata usul memohon jawatan timbalan menteri dalam kabinet baharu itu telah disuarakan pada Konvensyen KIMMA Kebangsaan ke-36, 13 Okt tahun lepas, dan usul itu telah dihantar kepada perdana menteri.

Faruk berkata pihaknya akan menghantar surat berhubung rayuan itu kepada Perdana Menteri dalam masa terdekat.

Beliau berkata masyarakat India Muslim merangkumi kira-kira 675,000 orang di seluruh negara dan katanya pelantikan seorang wakil parti itu di dalam kabinet dapat mengetengahkan suara-suara masyarakat itu ke peringkat persekutuan.

Katanya, sehingga kini KIMMA mempunyai sebanyak 285,000 anggota di seluruh negara dan di Pulau Pinang sebanyak 12,000. –

 

Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

nyawa UMNO-BN dah hujung tanduk pun pukimak ini masih tergamak nak bodek....kita pakat pakat boikot restoren mamak 1 malaysia baru padan muka...

mamak mamak pukimak ini tak nak lepas ambik peluang untuk teruskan projek lembu kondo yang di tinggalkan oleh lembu mamak betina shahrizat...mamak betina sudah untung tak kena apa apa ...apa salah kita join sama...kan kulit kita kan sama...ayooooooyoooo...kici...itu macam kaaaa...

bisnes restoren kari kepala lembu pun tara cukup untung ...mau kasi uppp sikit itu kari kepala lembu kondo boleh bikin kasi banyak untung.....kah kah kah...!!!

taktik mintak dulu menteri kabinet kalau dapat terus projek lembu kondo...sharizat dan mamak berpisah tiada...kalau tak auta tak namanya mamak....kah kah kah...!!!

teringat mamak teringat  lembu betina mamak di kondo....kah kah kah

setelah berhempas pulas dengan bantuan SPR menipu dalam PRU 13...akhir najib dapat majoriti 2/3....

Posted: 16 May 2013 01:48 AM PDT

najib...menghitung gigi palsu @ impian palsu @  pengikut palsu....kah kah kah

janji di tepati  sudah tukar jadi   janji palsu.....kah kah kah...!!!!

 

Akhirnya  Najib Razak dapat juga dua-pertiga majoriti tapi bukan di Dewan Rakyat.tetapi  di alam maya, satu majalah Australia hari ini membuat dakwaan bahawa 70 peratus, melebihi dua pertiga followers (pengikut) Najib di Twitter adalah akaun palsu.

Mengikut laporan Meld Magazine yang berpusat di Melbourne, satu laman berita bebas, Najib menguasai carta peratusan pengikut palsu teramai di Twitter di antara lapan tokoh politik antarabangsa yang termasuk Presiden Amerika Syarikat Barack Obama bersama perdana menteri yang lain daripada Australia, India, Thailand, Jepun, Singapura dan Vietnam.

“Satu semakan menggunakan perisian ‘online Fake Follower Check’ mendedahkan secara mengejut 70 peratus daripada 1.4 juta pengikut Perdana Menteri Najib adalah palsu,” kata Meld Magazine bertarikh May 3.

Sekarang ini, Twitter Najib sudah mencecah 1.5 juta pengikut. (Data Meld Magazine mungkin sudah lari selepas 12 hari).

Di belakang Najib, ialah rakan sejawat daripada Thailanda dan India, Yingluck Shinawatra dan Manmohan Singh, pada 55 dan 54 peratus.

Menurut laporan itu lagi, hanya 15 peratus pengikut Najib dikategorikan sebagai pengikut yang baik manakala 15 peratus lagi adalah pengikut yang tidak aktif.

Di Twitter Obama pula, hanya 45 peratus daripada 29.18 juta pengikutnya adalah palsu.

Mengikut Thomas Tudehope, seorang pakar sosial media di social@Ogilvy dan bekas penasihat kepada menteri bayangan komunikasi dan jalur lebar Australia, Malcolm Turnbull, pengikut di Twitter boleh dibeli, “100 dan ke atas sehingga 10,000 pengikut mengikut harga berlainan.”

Bagaimanapun, Tudehope berkata apa yang penting ialah penglibatan dalam berkomunikasi dengan pengikut dan memberikan reaksi.

“Saya rasa tekniknya ialah meletakkan lebih banyak bahan, secara kerap, untuk orang berlainan. Ini adalah strategi yang mudah dan saya rasa ia agak berkesan,” katanya.

Sebelum PRU13, media tradisional telah menghebohkan bahawa satu laman pemantauan internet, Socialbakers, telah meletakkan Najib di tangga 11, tokoh politik paling popular di dunia.

Dalam reaksinya, Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata itu petanda Najib popular di kalangan orang muda.

“Ini menunjukkan Perdana Menteri bukan sahaja popular di Malaysia, tapi juga di dunia,” kata Ahmad Shabery ketika mengulas berita itu

 

 

penyapu sial

 

 

hoi mulut berbuih( shabery) .....najib popular...wak lu....kuat menipu patuttlah  dapat khayalan yang palsu...kah kah kah

hindraf dan mubaligh kristian masuk kabinet...PERKOSA dan HASSAN JATI tercampak ke tong taik...!!!!

Posted: 16 May 2013 01:32 AM PDT

akhirnya  jadi pondan ...di tongtaikkan...sia sia aje menyalak sana sini...!!!

kandungan hancur 50%  lansung tak boleh harap bela agama...harap jadi tukang adu domba dan pecah belah masyarakat umat islam...

Pembentukan kabinet baharu yang diumumkan oleh Datuk Seri Najib Tun Razak semalam  di sifatkan sebagai bukti bahawa perjuangan akidah dan bangsa bukanlah merupakan agenda utama UMNO dan Barisan Nasional.

Ini terbukti apabila berisan kabinet tersebut tidak banyak mengetengahkan individu-individu yang dilihat vokal dalam isu akidah dan bangsa Melayu.

Dari sudut akidah sebagai contoh, Najib jelas mengambil risiko dengan melantik  Mary Yap Kain Ching sebagai Timbalan Menteri Pelajaran dan Pengajian Tinggi. Beliau yang merupakan Pengerusi Majlis Persekutuan Sekolah Mubaligh Kristian Malaysia ( Federation of Councils of Christian Mission Schools Malaysia) adalah merupakan antara tokoh yang memperjuangan status sekolah mubaligh agar disamakan dengan sekolah kebangsaan. Hasil perjuangan beliau juga, sebanyak RM100 juta diagihkan kepada sekolah mubaligh di bawah Bajet 2013.

Jadi kita ingin persoalkan  apakah agenda Najib membawa masuk individu sebegini di dalam Kementeria Pelajaran jika tidak untuk memperkasakan lagi sekolah-sekolah mubaligh dan dalam masa yang sama tiada tokoh yang akan memperjuangkan sekolah agama rakyat? Tidakkah ini juga merupakan tindakan berisiko untuk silibus pengajian murid-murid di sekolah kebangsaan yang pastinya akan turut menerima kesan ialah anak-anak kita semua?

Begitu juga  dengan tindakan  membawa masuk Pengerusi Barisan Bertindak Hak Penganut Hindu (Hindraf) P. Waythamoorthy ke dalam kabinet sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan mengenepikan suara-suara badan-badan bukan kerajaan (NGO) yang memperjuangkan bangsa Melayu turut dianggap sebagai umpan untuk menarik kembali undi bukan Melayu kepada Barisan Nasional.

Oleh kerana  itu kita  ingin sekali mengetahui sikap badan-badan bukan kerajaan seperti PERKASA dan JATI yang jelas hanya di 'tongtaik'kan  dalam pembentukan kabinet ini.

Selain itu, kegagalan  Najib untuk membawa masuk lebih ramai tokoh agama ke dalam kabinet membayangkan slogan UMNO selama ini sebagai pejuang agama Islam hanyalah auta  semata-mata.

Jika sebelum ini sekurang-kurangnya kabinet Malaysia mempunyai  perembat  duit  zakat umat islam Jamil Khir Baharom dan ustazah seksi lagi mengiurkan  Masyitah Ibrahim, kini hanya tinggal satu nama iaitu Jamil sebagai tokoh yang kunun kunun berlatarbelakangkan agama dalam kabinet baharu ini.

Di mana suara para ulama yang sebelum ini kuat membela UMNO/Barisan Nasional dalam isu kalimah Allah dan sebagainya? Adakah sudah menjadi kukur kelapa yang digunakan ketika kenduri dan disandar di hujung dapur apabila musim kenduri sudah habis?

Walau apa pun tiada yang mengejutkan dalam kabinet baharu  Najib ini, transformasi yang dilaungkan hanyalah transformasi label dan pembungkus sahaja sedangkan isi dalamannya masih sama bahkan lebih tidak mustahil lebih teruk daripada yang sebelumnya.

Tiada ulasan: