Isnin, 13 Mei 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Padan muka ! Persatuan Ibu Tunggal Selangor di arahkan bayar RM1,000 kepada Kerajaan Selangor dan Khalid

Posted: 13 May 2013 04:36 AM PDT

Padan muka! Konon mahu tuntut RM11juta dari Kerajaan Selangor dan Khalid, tetapi sebaliknya, mahkamah Rayuan arahkannya membayar kos guaman RM1,000 !Kah! Kah! kah!

Pengerusi Persatuan Ibu Tunggal Selangor, Murtini Kasman Saman, telah diarahkan  membayar RM1,000 kos guaman kepada kerajaan Selangor dan Khalid. 

Persatuan tersebut telah memfailkan saman menuntut RM11Juta di negeri itu berhubung pembayaran elaun RM100 yang terkandung dalam manifesto PR pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12).


Ketua Hakim yang bersidang,Datuk Mohd. Hishamudin Mohd. Yunus bersetuju dengan hujahan yang dikemukakan oleh peguam A. Vishnu Kumar, yang mewakili kerajaan Selangor dan Khalid, bahawa manifesto itu bukan sebuah dokumen yang terikat di sisi undang-undang.

Komen-komen untuk renungan Haji Hadi ....

Posted: 12 May 2013 04:58 PM PDT


Berikut adalah beberapa petikan komen dari blog entri di sini Suka tak suka, korang bacalah dulu....

Tajudin Abdul Majid  
 Hadi sudah tak relaven dlm menghadapi suasana politik semasa...Kena tukar. 

Mat Mankaq 
aku dah lama bengkak ati ngan kerenah depa nie dlm Pas nie! elok laa ahli Pas sume buat pilihan lain menjelang muktamar nanti! bnyk sangat yg krosotttttt dgn depa nie! asabiyyah melayu depa lebih tebal bro! hangpa cari laa sendiri sapa dia 'kepala' geng yugi dulu nie! kah kah kah. Rakyat M'sia yugi again...patutla x menang2..org go fwd yg ni backward. 

Ricky Ahmad 
Sebenarnya TG Hadi Awang pun satu punya manusia..kalau tak reti nak pimpin bagus berundurlah...contoh memang dah nyata...apa yag dia buat pasti tak jadi...sayang sekali lah PAS ni dapat presiden yang tak presiden seberapa ponnn.... 

Ricky Ahmad 
 Sepatutnya dia siasat dan kalau akar umbi dah bagi bukti anak menantu dia tak baik punya ustaz..ambillah tindakan wajar walau sepahit manapun akan jadi...kalau cam ni bagus undur sebelum PAS hancur lebur.. 

Pakatan Rakyat Seri Serdang
presiden dan s/u agung pas wajib berundur dari jawatan sebelum isu UG timbul semula.

 • Maria Cassiopeia JJ 
SETUJU SANGAT sebab mereka membuatkan PAS huru hara...macamana nak wala' kalau pemimpin di curigai dan di persoalkan kepimpinan nya, sudah lah tu, mengadakan pertemuan lagi di dalam gelap dengan UMNO..MEREKA tidak belajar dari SEJARAH sebelum MERDEKA bagaimana Umno mengkhianati gabungan parti parti Islam dan Umno bersekongkol dengan PENJAJAH BRITISH itu sebab kita merdeka senang sebab umno bersetuju dengan perjanjian dalam gelap dengan British ketika itu dan sekali lagi UMNO mengkhianati PAS pada tahun1970an di mana umno menendang PAS tanpa sebab keluar dari parti gabungan umno setelah umno betul betul KUAT.. Tolong jangan nak buat UG ( Kerajaan Perpaduan ) ini. DAH di maki hamun bagai...oleh UMNO datang PAS nak pulak bersatu??? MESTI TEGAS PENDIRIAN PAS. Buang saja TGHH dan SU MUSTAPHA ini......dalam muktamar nanti...tak payah nak wala' jika mereka tidak berbincang dalam jemaah PAS dulu sebelum mengada ngada nak jumpa Umno... 

Maria Cassiopeia JJ
Desas desus mengatakan ada nya pertemuan di dalam gelap di antara PAS dan UMNO sedang berlangsung? Ini persoalan yang timbul dan ada blogger war warkan di blog nya..jika ini yang berlaku, kami tidak akan bersetuju dengan cara ini, JANGAN mudah TERPEDAYA dengan HASUTAN umno BN sebab mereka sudah terdesak sekarang ini, di pujuk konon sesama Islam, mari lah BERSATU tapi Umno membawa Islam apa? ISLAM SEKULAR bukan? Tok Guru Nik Aziz tidak akan bersetuju dan rakyat pun tidak akan bersetuju, cara nya buang saja mereka pada MUKTAMAR PAS tahun ini di ganti kan dengan orang lain. Ini puak puak UG (Unity Government) KERAJAAN PERPADUAN. JANGAN masuk lubang ular buat kali ke dua dan seterusnya..Umno hanya menggunakan PARTI PAS saja untuk KEPENTINGAN UMNO. TIADA KOMPROMI untuk bergabung... Penipu dan MUNAFIK tidak boleh bersatu.... 

Putera Bangsa 
 Hadi wajib berundur dan serahkan jawatan presiden kpd org lain yg lebih layak misalnya Dr Mujahid Yusuf Rawa.....berundur la dengan cara yang terhormat wahai tuan Presiden. 

Masran Abu Soleh 
 Kerajaan perpaduan, telinga mendegor keluar seduang, apa bodoh punya orang, dengan umno nak berbincang? 

Adziz Razak 
sudah mulai jelas...tidak layak lg menjadi presiden PAS bg rakyat malaysia..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

You're so interesting! I don't think I've read anything like this before. So great to discover somebody with a few unique thoughts on this issue. Seriously.. thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with some originality!

Here is my weblog :: dry Scalp Treatments