Isnin, 22 April 2013

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI


Mengapa Melayu mesti tolak Umno/BN? (LM)

Posted: 22 Apr 2013 09:49 AM PDT

Terjemahan Artikel Global (TAG)
Dipetik daripada Harakah Online: Why Malays should no longer vote for UMNO/BN - Dr Rosli Khan, 18 April 2013.

PILIHAN RAYA UMUM yang akan menjelang, akan merupakan suatu yang sungguh penting dan menarik, untuk diri saya dan juga untuk Malaysia. Sepanjang hidup saya sudah terjadi 12 PRU dan saya masih ingat 11 PRU dengan baik, sedangkan pertama kali saya mengundi ialah pada 1982. 

Iqrak wahai anak muda Islam, Iqrak! (LM)

Posted: 22 Apr 2013 03:49 AM PDT

Surat terbuka pengundi baru kepada umat Islam — Siti Norhayati Mohd Yusoff

22 APRIL — Dewasa ini topik politik telah mendominasi perbualan ramai. Angkat telefon sahaja untuk bercakap dengan sahabat mahupun saudara, dan tanpa sedar, kita sudah berbual mengenai politik.

Saya tidak berminat politik sehinggalah baru-baru ini, setelah saya merasakan wang dan titik peluh saya telah berakhir di dalam beg tangan mahal segelintir individu kaya. 

Tiada ulasan: