Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


SIAPA MAIN MERIAM BULUH?

Posted: 28 Apr 2013 07:00 PM PDT



MAT NGANTOK

  • Pak Lah yakin BN mampu tawan Balik Pulau



  • MAT NGANTOK 
  • SUDAH BANGUN



  • "Saya melihat kesemua calon di kerusi Parlimen dan tiga calon kerusi DUN sangat komited, bersungguh-sungguh dan bersemangat tinggi. Ini sekali gus menyuntik semangat untuk berdepan pembangkang yang bertanding di kawasan ini," kata Bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SIAPA BUAT BISING?.... kah kah kah...

kah kah kah.... SIAPA MAIN MERIAM BULUH.... kah kah kah..

kah kah kah...SIAPA BAKAR MERCUN?..... kah kah kah..

kah kah kah...GANGGU MAMAT INI DARI TIDOOOO.... kah kah kah



NOTA
dinasehat kan
mamat ini lebih baik
zzzzzzzzzz  dari bercakap
kah kah kah

---------

KAJIAN BUKTI PAKATAN AKAN MENANG

Posted: 28 Apr 2013 06:00 PM PDT





PARTI KEADILAN BERSIKAP POSITIF TERHADAP KAJIAN PENDAPAT UMUM UMCEDEL, MEMPERTAHANKAN INTEGRITI UNIVERSITI

Parti Keadilan berasa bangga dengan angka survei dari Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (UMCEDEL) yang menunjukkan bahawa usaha berterusan parti untuk menjanakan perubahan yang bermakna kini menjadi kenyataan.

Perdana Menteri sementara Najib Razak sebetulnya tidak menolak dan memandang rendah hasil kajian pendapat umum UMCEDEL. Sebaliknya, beliau patut menghormati hasil kajian tersebut yang dijanakan oleh sebuah badan akademik Universiti Malaya, institusi pengajian tinggi yang terunggul di Malaysia. Lagipun, Najib telah memuji UMCEDEL pada Jun 2012 apabila hasil kajian pendapat umum UMCEDEL memihak kepada pihak BN.

Kajian pendapat umum apabila dikendalikan secara professional dan berpandukan metodologi amalan terbaik merupakan barometer yang releven dan boleh dipercayai. Namun, kami akan menghormati keputusan pilihanraya seperti yang diputuskan oleh rakyat pada Mei 5.

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gifPihak kami berasa bangga dan rendah hati bahawa 43% orang Malaysia yang ditemubual antara April 3-20 (yang mencerminkan hampir separuh penduduk Negara) percaya kepada kebolehan Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri berbanding angka 39% untuk Perdana Menteri i Najib Razak.

Adalah menggembirakan bahawa 54% daripada pihak orang Melayu yang ditemubual yakin kepada Anwar. Hal ini jelas menafikan dakwaan bahawa Pakatan Rakyat tidak mempunyai sokongan di kalangan orang Melayu.

Pakatan Rakyat kini berjaya meraih sokongan daripada semua sektor dan komuniti. Pihak kami akan berpegang teguh kepada kepercayaan rakyat dan berjanji akan berkempen bersungguh-sungguh sehingga hari pengundian.

Saifuddin Nasution
Setiausaha Agung
Parti Keadilan



---------

ROSMAH MANSOR TELAH DIPINGGIRKAN

Posted: 28 Apr 2013 07:00 AM PDT








NOTA
rosmah mansor
adalah beban yang amat berat
untuk dipikul oleh united malays national organisation

kerana itu rosmah mansor
telah diketepikan
dalam kempen pilihan raya

 

PERSOALAN KURUN INI
KENAPA ROSMAH MANSOR
TIDAK KURUSKAN BADAN
PERSOALAN KURUN INI
 
 PERNAH TENGOK BADAK KURUS?
Kat slim world la beb!!! Dok slimming2, pastu swimming2, singing2, walking2, shopping2, money coming. Pastu lihatlah dan pandanglah, tiru macam saya.. Kembali menerajui negara ala-ala nyonya mansor... Alahai Kassimmmm!!!takat majestret, loyar, dakter tu semua dalam tangan aku laa!!! Jom ubah, jangan tak ubah. Ini kali lah!! Mana ada lain kali lagi loo!! on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Qaseh Bonda
on 4/28/13

TT..... masa ni la org tak perasam dia sdg mentransferkan semua harta2 duit2 & segala apa yg bole diselamatkan diam2.... sbb senmua tgh sibuk dgn PRU...\klau kalah cabut terus klau menang selamat la dia.... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Anonymous
on 4/28/13

Rosmah hilang ..mungking sedang megiree tabung2 buluhnyee yang d simpan d sebuah pulauuu kot....simpanan semasa kecil dulu2 tuu...dari komisen2....kekawan... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Anonymous
on 4/28/13
 KENAPA 
TAK KURUSKAN BADAN?
 
JIJIK aku tengok muka si plastik tu... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Anonymous
on 4/28/13

Lagi Artis terkenal tanahair menyokong Pas -------> ohbulan-pilihanrayaku on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
freemalaysiakini
on 4/28/13

Mohon pencerahan, rosmah muka plastik??? Kenapa kata muka plastik?? Sbb banyak buat plastik surgery atau MUKA TAK TAU MALU?? Tapi gua setuju bila TT kata rakyat Mlysia tak sabar2 nak tengok punggung rosmah. on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
sarcastic
on 4/28/13

Dia pegi Kazakahstan la. Kah kah kah... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
jai
on 4/28/13
 KENAPA
 BADAN MACAM BADAK?
NAJIB CERAIKAN ROSMAH
Koooo jangan berangan mauuu kuar kuar paper time time aku lamas ni...paham......kalau indak....aku tmbuk muka kooooo......itu bangkali dia kana sound oleh si najib masa kemuncak mau menipu kali ni....tu yang menapai di balik tabir kali tuuuuurrrrr.....atas nasihat war room umno.....hehheheheeh....biut sudah muka si daling si jib jib ni....hahhh....macam bladar tracktor udah aku tinguk......hehehh...bikin gali...... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
DIDI KOTA BELUD
on 4/28/13

Rosmah duduk dalam kapalterbang sekarang. Tunggu pilot tekan minyak....ke Kazakhstan. on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Anonymous
on 4/27/13

BUNGKUS BARANG UNTUK LARI
bik mama tengah sibuk packing barang, banyak sangat barang dia, bertimbun2. baju yang lum pernah pakai ada 1 bilik. sambil kemas baju, sambil belek badan depan cermin.mau tak slow... kena kemas cepat, notis berpindah keluar dari sri perdana dah sampai. kena kosongkan sebelum 6hb april ni. tengah usya2 jugak rumah sekitar kl or pekan. kak jat dah hantar sms, kata jgn susah hati, boleh duduk kondo dia sementara jumpa rumah yang berkenan.

 tapi bik mama mencebik, apa kelasss aku nak duduk ngan lembu! huh... benci la mcm ni, baru duduk sri perdana 4 tahun, dah kena pindah. ct hasmah dulu duduk berpuluh tawun, xde sapa pulak nak bising2... dia mengelamun jauh sambil memikir muat ke rumah baru nanti nak menampung barang2 dia semua tu nanti. kalau nasib tak baik, kena duduk pulak dalam jeriji besi. dia semakin berpeluh2.... on KEMANA ROSMAH MANSOR HILANG?
Anonymous
on 4/27/13


---------

LAGI BUKTI PENIPUAN DALAM PILIHAN RAYA

Posted: 28 Apr 2013 05:30 AM PDT




 ANAK MUDA BERSEDIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
tipu tipu dan tipu
inilah yang memenangkan
united malays national organisation

jika gerombolan menang dengan jalan tipu
kita tak ada pilihan
turun ke jalan raya dan tuntut:

1 - jangan terima kemenangan
2 - tubuhkan satu spr baru yang bebas
3 - buat sekali lagi pilihan raya

KALAU PILIHAN RAYA TIPU
JALAN RAYA
JADI JAWAPAN


Ribuan warga Myanmar, Kemboja dapat IC, undi Najib di Pekan?

18

(Oleh Arif Juhani)
PEKAN 27 APRIL: Calon KEADILAN Pekan, Fariz Musa mendedahkan, ribuan pendatang asing dari Myanmar dan Kemboja dikesan menetap di Pekan dan mendapat pelbagai hak keistimewaan melebihi penduduk tempatan.
Katanya, penemuan ini amat mengejutkan kerana berlaku dalam parlimen yang dikuasai sekian lama oleh Pengerusi BN,  Najib Razak.
"Di Kampung Sungai Miang sebagai contoh, ramai warga Myanmar di situ mendapat hak keistimewaan daripada kerajaan seperti rumah, lot tanah untuk bertani dan paling dikesali pemberian kad pengenalan untuk mereka mengundi.


--------

CONTOH SAEKOR RAJA BODOH LAGI BANGANG!

Posted: 28 Apr 2013 05:00 AM PDT





Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin
KUALA LUMPUR - Penyandang kerusi Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dicabar lawannya,  Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin untuk mendedahkan semua senarai 4,637 daftar pengundi yang dikaitkan dengan pengundi hantu kepada umum agar mereka yang terbabit mengetahui perkara sebenar.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... KEPALA BANA PUNYA RAJA... kah kah kah..

kah kah kah... RAJA BANGANG BINI TAK BACA SURAT KHABAR?... kah kah kah..

kah kah kah... SIASATAN DIRAJA DISABAH ITU  KEPA BANA APA?... kah kah kah..

kah kah kah..INI RAJA  BODOH... RAJA BANGANG...kah kah kah..

NOTA
muka macam eee
macam mana jadi raja
ini mesti raja tipu
raja buat sendiri

TIPU PILIHAN RAYA
KITA TURUN
JALAN RAYA


--------

KITA BUKAN RASIS - TAPI JANGAN CAMPUR POLITIK KAMI

Posted: 28 Apr 2013 04:30 AM PDT



INI AMARAN
UNTUK MAT BANGLA
UNTUK MAT INDON
UNTUK MAT PILIPINA
UNTUK MAT BURMA


DARI FACE BOOK


Kebanjiran warga asing MERUGIKAN negara.

"Ke Arah Negara Berkebajikan, Pakatan Harapan Rakyat



--------

SETAHUN GERAKAN JALAN RAYA - SETAHUN KITA BERKULIAH

Posted: 27 Apr 2013 09:58 PM PDT


SETAHUN DULU
KITA DISITULAH

SETAHUN KEMUDIAN
KITA DISINILAH

SETAHUN DAHULU 
KITA BERKULIAH

SETAHUN INI
 KITA MENUNGGU JAWAPAN

anak anak muda bersedialah
tipu pilihan raya
kita ke jalan raya 
DARI FACE BOOK

284. siapa ingat tarikh apakah ini?

kenangan yang akan kekal abadi dalam hidup, antara sejarah yang tercipta, untuk diceritakan kepada generasi akan datang. dimana, rakyat malaysia bersatu, melawan kerajaan zalim ketika menuntut pilihanraya yang bersih dan adil. ayuh kita teruskan menerajui perubahan, pru 13, penentu perubahan masa depan rakyat. ini kalilah!

.---------

PENGUMUMAN UNTUK SEMUA

Posted: 27 Apr 2013 09:33 PM PDT



PENGUMUMAN 
UNTUK SEMUA
PEMANTAU RAKYAT
PEMANTAU BERSIH
ANAK ANAK MUDA

bermula hari isnin esok
semua diminta mula memakai 
baju kuning tanda menyokong bersih
baju hijau tanda menyokong himpunan hijau
baju merah tanda menyokong royalti
baju hitam tanda menyokong  kampong warisan

sila pilih warna
yang dekat dihati


 
Add caption

PROGRAM COOL DAN SANTAI SAMBIL MENGHASUT

Posted: 27 Apr 2013 08:50 PM PDT



PROGRAM 
TUKANG HASUT

PETANG INI DEWAN CHINA

DARI FACE BOOK

Pada malam ini, Nik Jidan akan berada bersama dengan kami di Concert Malam Anak Muda!! Selain Nik Jidan yang akan menanyi lagu, Hisyammudin Rais turut akan hadir untuk berceramah!!
1. Nik Jidan
2. MedioMad
3. Shake My Joystick

MALAM INI DI KUANTAN


-------

WARIH MULA BERKEMPEN

Posted: 27 Apr 2013 08:30 PM PDT



ADA APA
DALAM WAR ROOM
GEROMBOLAN
EPISOD 2
ISNIN INI
JAM 4:00
PASTILAH
TV BANGSAR UTAMA


'Tipu pilihanraya, kita turun jalanraya'


GEMAS: Aktivis reformasi, Hishamuddin Rais, memberi ingatan bahawa jika berlakunya unsur penipuan dalam Pilihan Raya Umum ke-13  kali ini, rakyat tidak akan teragak-agak turun ke jalanraya menuntut keadilan.
Beliau berkata demikian dalam satu ceramah di Felda Pasir Besar yang terletak di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Gemas  kelmarin.
Gemas menjadi popular sejak tiga tahun lepas berikutan kontroversi Pusat Fidlot Negara atau lebih dikenali NFC terletak di sini.
Walaubagaimanapun jumlah orang ramai yang hadir pada malam itu tidak memberangsangkan.
FMT difahamkan oleh penganjur bahawa ramai pengundi sekitar di DUN Gemas telah pergi ke bandar Segamat untuk mendengar ceramah  Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada malam yang sama.


baca seterusnya.....

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/04/26/tipu-pilihanraya-kita-turun-

-----------

GEROMBOLAN HANYA BOLEH MENANG DENGAN MENIPU

Posted: 27 Apr 2013 07:38 PM PDT


TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA


BN yakin menang 2/3

Komen
Kuching: Ketika tempoh berkempen berbaki tujuh hari,  Najib Razak yakin Barisan Nasional (BN) mampu memenangi dua pertiga kerusi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) bersandarkan kedudukan parti yang kian mantap. »

JENG JENG JENG
JENG JENG
JENG

kah kah kah...KALAU BN MENANG 2/3 INI ERTINYA PENIPUAN BESAR... kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT TAK AKAN TERIMA.... kah kah kahj...

kah kah kah.,...MUSTAHIL  BOLEH DAPAT 2/3.... kah kah kah...


JUMLAH YANG AKAN
DI MENANGI OLEH
PAKATAN RAKYAT
INI LAPORAN RISIKAN
TENTERA DAN SB
BERITA INI DI NAFIKAN
OLEH KETUA POLIS NEGARA
NOTA
INGAT MACAM MANA BACA MEDIA
DI MALAYSIA
KALAU NAFI ERTINYA BETUL

------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT