Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


mat taik kaki kencing almarhum sultan dan bawa lari puteri sultan masuk PAS..??? kena hati hati dan jangan sampai di berakkannya....!!!!

Posted: 13 Apr 2013 06:30 AM PDT

Almarhum Sultan Selangor pun beliau pernah kencing ….

Berita kemasukan bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib kedalam PAS menimbulkan keresahan dan tanda tanya ramai ~ apakah mungkin beliau akan dilantik sebagai calon dalam PRU ke-13 ini?

Ini kerana rekod Muhammad Taib adalah sangat kotor dan menjijikan.Lanun-lanun dan penyangak Umno yang lain pun terlalu berat dan payah untuk mempercayainya. Apatah lagi kalangan orang-orang PAS!

Namun, sejahat-jahat Sayidina Omar, yang pernah menimbus anak perempuannya sendiri di gurun pasir pun mampu bertaubat dan berubah hingga menjadi seorang sahabat Rasulullah yang banyak berkorban dan berjuang di samping sahabat-sahabat yang lain.

Omar menjadi seorang muslim yang baik.Malah lebih baik dari kita semua yang hidup sekarang ni. Apakah kita tidak boleh memberi peluang yang serupa kepada ‘Mike Tyson’ ini?

Walaupun kebusukannya itu masih kuat baunya, namun saya percaya dan berharap, beliau akan dapat memberi sumbangan yang ‘vital’ dalam kempen Pakatan Rakyat’ dalam PRU-13 kali ini.

Beliau sebenarnya telah lama mengakui perubahan yang baik yang telah dilakukan di Selangor oleh pemimpin Pakatan. Malah beliau turut menyuarakan "untuk membangunkan rakyat dan ekonomi rakyat luar bandar." Sila baca di sini

Walau apa pun adalah diharapkan, pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat perlu berhati-hati jangan diberaknya! Almarhum Sultan Selangor pun beliau pernah kencing

kantooiii...sekali lagi...memang sah dan nak kena sesahh ini olang....memang kaki blue punya malaon...DALANG VIDEO LUCAH FITNAH KEATAS SETIAUSAHA PAS DATO MUSTAFA ALI DI KENALPASTI....!!!!

Posted: 13 Apr 2013 06:19 AM PDT

Papa Gomo akan di soal siasat oleh SKMM dan Polis tidak lama lagi. Pautan yang di terima menunjukkan penulis blog lucah tersebut ialah PapaGomo. Seseorang yang tidak mahu di kenali namanya telah membuat laporan Polis dan beliau ialah seorang pakar computer.

Tempat tidak mahu di sebut bertindak menganalisa video tersebut bersama laporan dan jelas ia telah di ubah suai dan video tersebut adalah fitnah dari pautan PapaGomo.

Wooooiii... Dah takde orang lain lagi ke umno tukang buat benda2 lucah ni? Pakar edit video lucah umno selama ini telah berpaling tadah. Kerana DUIT!!

Mashukkk lagi RM100 juta nih. Nasib baik la ada seorang Hamba Allah yang memecah rahsia pembikinan video tersebut. Dan beliau adalah hero yang telah mendedahkan Sebuah Komplot Nadi Berita Fitnah tersebut. Ade ke PapaGomo mintak tolong budak tu. Lepas tu Papa Gomo kencing lak tak mahu bayor...

Salinan aduan bernombor 0400/04/13 (klik http://bit.ly/XxHM8F) disahkan oleh pegawai Biro Aduan Pengguna SKMM, Nurhaliza Yahaya. NANTIKAN PENDEDAHAN INI NANTI.. Muuuaaaahahahaaa.. PAPAGOMO, U'RE DEAD!!!

bekas janda tanpa nikah di tebuk tupai ada hati cabar bertanding lawan abangnya....cermin diri sendiri dulu..!!!

Posted: 13 Apr 2013 04:44 AM PDT

fuck u ...umi jalang....!!!

Ahli perniagaan kroni kaki   putar belit  dan  ketua peancang  fitnah liwat 1 datuk seri anwar ,  betina sundal  Ummi Hafilda Ali menawarkan diri untuk bertanding menentang abangnya Azmin yang juga Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pilihan raya umum kali ini.

Katanya kununnya beliau yakin dengan kebenaran yang diperjuangkan selama ini beliau mampu mengalahkan Azmin baik di kawasan parlimen mahupun dewan undangan negeri yang ditandingi abangnya itu.

"Tetapi ini semua bergantung kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Presiden Umno. Saya yakin Azmin akan tersungkur kerana sebagai ahli keluarga saya tahu kelemahan beliau," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramah 'bongkar', di Kampung Sungai Pinang, di sini malam tadi.

Pada masa yang sama Ummi berkata beliau akan terus menjelajah ke seluruh negara bagi memberi penjelasan kepada rakyat mengenai isu berkaitan Azmin dan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Apa yang saya lakukan ini bukan kerja main-main kerana rakyat harus disedarkan supaya tidak tersalah memilih dalam pilihan raya nanti," katanya. - Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

UMNO memang suka jenis manusia kokak macam ini...perancang fitnah liwat 1 datuk seri anwar ini memang tidak ada rasa berdosa dan malu malah hatinya keras macam batu di liputi pengaruh syaitan yang di kenali dengan rasa bongkak kunun kunun nya dia mampu mengalah abangnya sedangkan kemaluan sendiri penuh noda masih tak bersih lagi di rodok oleh petani dari sarawak demi mendapat sesuap projek untuk survival dirinya dalam bisnes haram yang di terajuinya...

cermin cermin lah diri tu...mulia sangat kah kamu....pelacur jalanan pemegang 6 okar pelakun terbaik dalam menyebar fitnah dan buat skandal dengan laki orang....!!!!

selepas meniru manifesto PR..UMNO-BN tunaikan akujanji syaitan yang di kenali keluarkan lebih banyak video lucah....kali ini setiausaha PAS jadi mangsa taktik kotor UMNO-BN....!!!!

Posted: 12 Apr 2013 04:47 PM PDT

 

Peguam kepada Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali menafikan anak guamnya adalah individu dalam video seks yang didedahkan oleh blogger pro-Umno sejak semalam lagi.

Asmuni Awi berkata tindakan tersebut adalah fitnah yang dilakukan oleh Umno menjelang pilihan raya tidak lama lagi.

Semalam, penulis blog Papagomo dalam satu artikelnya menyenaraikan beberapa laman blog pro-Umno mengandungi gambar dan video menyerupai pemimpin tertinggi PAS yang terlibat dalam satu skandal seks.

“Mustafa sendiri sudah memberitahu beliau tidak tahu menahu tentang video tersebut,” kata Asmuni 

“Individu tersebut bukan Mustafa,” tambah beliau lagi.

Dalam video tersebut yang menunjukkan seorang lelaki bersama seorang wanita dalam keadaan intim melakukan hubungan seks di dalam sebuah bilik, serta direkodkan pada satu sudut menghadap pasangan tersebut.

“Mengapa perlu dihidangkan video sebegini kepada rakyat, semua orang dah muak,” katanya lagi.

Asmuni walaubagaimanapun pihaknya masih dalam proses mengumpul maklumat dan masih mencari bukti pihak yang tidak bertanggungjawab menghasilkan video tersebut.

“Kami masih belum ada maklumat lagi dan masih dalam mencari proses mencari bukti pengarah yang menghasilkan video seks tersebut.

“Ia adalah diluar batasan,” tambahnya lagi.

Sebaik berita tentang tersebut hangat diperkatakan, Mustafa mengeluarkan kenyataan ringkas untuk tidak mengulas perkara itu.

Sebaliknya ahli politik veteran PAS itu mengesahkan telah menyerahkan perkara itu kepada peguamnya untuk diselesaikan.

Sementara laporan akhbar The Star pula menyebut pihak polis Terengganu telah merampas 16 VCD mengandungi video yang disebarkan oleh beberapa individu tidak dikenali namun tiada sebarang tangkapan dibuat.

Sebelum ini, laman blog; www.papagomo.com, juga telah mendedahkan satu video seks menyerupai Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pengendalinya, Wan Muhammad Azri Wan Deris, 30 telah disaman sebanyak RM100 juta.

Pilihan raya umum telah disahkan akan dilaksanakan pada 5 Mei depan dengan 20 April ini adalah hari penamaan calon dan parti politik mempunyai tempoh 15 hari untuk berkempen.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT