Jumaat, 5 April 2013

labun KulupSakah...

labun KulupSakah...


yang sebenarnya berlaku pada hari pengumuman pembubaran parlimen

Posted: 05 Apr 2013 01:24 AM PDT


Katak oh katak!

Posted: 04 Apr 2013 09:42 PM PDT

Ibrahim fail permohonan ketepikan prosid komital terhadapnya

KUALA LUMPUR 5 April - Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali telah memfailkan permohonan untuk mengetepikan prosid komital terhadapnya ekoran dakwaan menghina mahkamah terhadapnya dan penulis laman web Perkasa, Zainuddin Salleh oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pada 15 Februari lalu, Anwar mengemukakan permohonann komital tersebut ekoran dakwaan bahawa Ibrahim dan Zainuddin telah menghina mahkamah dengan menyerang peribadi salah seorang hakim Mahkamah Tinggi di sini.

Peguam R.Sivarasa yang mewakili Anwar memberitahu pemberita, Hakim Datuk John Louis OHara menetapkan 16 Mei untuk mendengar permohonan Ibrahim bagi mengetepikan prosid komital terhadapnya dan juga permohonan Anwar untuk menghantar Ibrahim dan Zainuddin ke penjara.

Anwar membuat permohonan untuk mendapatkan kebenaran tersebut selepas mendakwa Zainuddin telah menerbitkan satu artikel yang kandungannya dikatakan menyerang keperibadian salah seorang hakim.-UTUSAN



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20130405/ma_03/Ibrahim-fail-permohonan-ketepikan-prosid-komital-terhadapnya#ixzz2PYpZKObH
© Utusan Melayu (M) Bhd


Dengarnya mamat ni nak settle luar....hahaha!
Oh ya! Kat mana dia bertanding kali ni? Dan katak-katak yang lain?
Atau direbus?

Legend

Posted: 04 Apr 2013 01:01 PM PDT

Adam Lennon and Che Guarona



Video apa bakal keluar 4pm ini?

Posted: 04 Apr 2013 11:43 AM PDT

Tunggu jam 4pm di blog Tukar Tiub dan di sini...

Najib tumbang di Pekan?

Posted: 04 Apr 2013 08:05 AM PDT

Pakar politik meramalkan Najib tergolek feedlot jika calon yang mencabarnya ialah Ustaz Azhar Idrus.
Dan gossip politik cuba meletakkan Chegubard sama ada di Langkawi atau di Pekan.kedua-dua tempat ini adalah pusat penyembelihan bagi bukan BN. Kata depa Cikgu Fariz Musa ketua Jingga 13 ke sana.
Apa kata Anwar yang bertanding di Perak memberi laluan Chegubard di Permatang Pauh? Menurut seorang peminat parti PKR, adalah tidak 'real' apabila Syed Hamid Ali dan Chegubard tiada dalam senarai.
"Ini bahaya!" kata peminat ini. "dalam mood kita bersungguh untuk membunuh Umno, kehilangan nama mereka amat memotong stim"

Dalam perkembangan lain, otai Tok Moon yang dulu bertanding di Kuala Terengganu menyatakan hasrat bertanding lagi.


Paparon - menyanyi lagu "Singapura dilanggar todak"

gossip politik: Pepaleh aok wehhh!

Posted: 04 Apr 2013 05:18 AM PDT

Dikhabarkan Datuk Saifuddin Abdullah bertanyakan khabar lawannya Ahmad Nizam Hamid yang bertanding menentangnya di Parlimen Temerloh pada PRU 2008 yang berbunyi lebih kurang , "Moga kita berdua dicalonkan lagi.

Agaknya Saifuddin merasakan sikapnya yang sering turun berdebat dan berdialog dengan pihak yang tak sealiran dengan pemerintah akan menyebabkan dirinya sukar dipilih pucuk pimpinan.
Dan Nizam juga spesis yang suka berlawan arus di dalam parti.







Pada PRU 2008, Parlimen Temerloh ditandingi calon PKR, Ahmad Nizam Hamid namun tewas dengan majoriti 2,441 undi kepada calon Barisan Nasional (BN) yang juga Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah.



Papa Ron - Sesiapa yang bertanding di Pahang mesti pastikan satu misi tercapai - memotong telinga Tok Nan. Pepaleh aok wehhhh!

Tiada ulasan: