Jumaat, 12 April 2013

dollah yankee

dollah yankee


Lagi BN/umno hilang undi

Posted: 12 Apr 2013 06:30 AM PDT

Innalillah - Lelaki Maut Tertusuk Buluh Bendera Parti | ROMPIN – Belum pun sempat melelapkan mata, Nor Fatihah Abdul Khalid, 25, tergamam apabila melihat suaminya yang baru pulang berlumuran darah selepas dikatakan tertusuk buluh bendera parti politik BN sebaik saja tiba di rumahnya di Kampung Salang, Pulau Tioman, awal pagi, kelmarin.
 
Dalam kejadian jam 4.30 pagi itu, mangsa, Sofian Iskandar Suharto, 27, dikatakan tertusuk buluh bendera di bahagian leher sewaktu menunggang motosikal untuk pulang ke rumah selepas memeriksa botnya di Jeti Kampung Salang.

Bagaimanapun, Sofian Iskandar yang mengalami pendarahan teruk di bahagian leher terpaksa dikejarkan ke Hospital Mersing menaiki bot ambulans dan disahkan meninggal dunia di hospital itu pada jam 1.40 tengah hari.
 
dollah yankee -
Alamak..siapa bawa bendera dacing pasti maut !

'Cool'

Posted: 12 Apr 2013 05:00 AM PDT


dollah yankee -
Memang 'coooool'!

Awal2 lagi BN/umno sudah hilang 1 undi

Posted: 12 Apr 2013 03:50 AM PDT



Apa-apa hal pun gurkah-gurkah politik di'port' nak bagi tahu yang kerja-kerja yang macam ni .. hanya orang-orang dalam PAS dalam Pakatan Rakyat saja yang tau dan pandai buat kerja dengan begitu sempurna sekali.

Arwah ini seorang penyokong 'karat' dan tegar dalam umno. Kalau belah dada dia semasa pihak hospital buat post-mortem, dijamin para doktor akan nampak gambar dacing. Dia begitu aktif dalam umno sejak lama dulu dan selalu mengambil bahagian dalam apa juga aktiviti-aktiviti yang dianjurkan olih pihak umno cawangan. Dia juga ada lah orang yang paling gembira dalam kampong itu bila Najib umum bubar parlimen dan dia ada memberitahu isterinya yang dia tidak sabar menunggu 5 haribulan untuk membuang undi.

Tetapi ajal maut ditangan Allah SWT, dia mati 'on the spot' bila jatuh dari pokok yang dipanjatnya kerana mahu memasang bendera BN pada awal-awal subuh, dan mayatnya hanya dijumpai olih budak-budak yang sedang berjalan kaki mahu ke sekolah.

dollah yankee -
Apa lah sial BN/umno ini. Pasang bendera di pokok, pokok mati. Panggil orang pasang kat pokok, orang pula mati ...



Tiada ulasan: