Rabu, 10 April 2013

Biaqpila

Biaqpila


KISAH BENAR: TAKTIK BARU MENIPU PEMANDU KERETA

Posted: 10 Apr 2013 05:00 AM PDT


Gambar Hiasan

Tadi lepas keluar dari HUKM,saya memandu di Jalan Kinabalu menghala ke Jalan Kuching,tetiba ada sebuah motosikal India memotong sebelah kiri sambil menunjukan kan tayar depan kiri saya,dia berhenti kan motosikal nya,sambil bg isyarat suruh saya berhenti.

Bila saya berhentikan kereta dan turun tengok apa yg berlaku,ingatkan pancet.Rupa2 nya minyak kemerahan mcm minyak brek basah di Rim dan tayar.

Dia kata saya tak blh jalan sbb brek saya bocor,bahaya kalau jalan jugak,blh meragut nyawa.
Apa yg saya tahu kereta saya pakai minyak brek dot 4,warna jernih,yg warma merah tu minyak dot 3.
Dia minta saya keluarkan jek,nak buka tayar,saya kata jek tak bawa,dia minta saya ikut dia perlahan ke workshop dia,saya menolak.Dia minta sebatang rokok,saya pun bagi.

Kemudian saya memandu ke Bulatan pahang,singgah di station Caltek,nak bertanyakan makenik di situ.Dia tengok jer,terus bg tau saya yg keta saya telah di sembur minyak brek semasa berhenti tadi.Kes ini banyak berlaku pada kereta2 plat luar dan juga pada pemandu wanita yg sendirian.Mereka ada beberapa kumpulan yg melakukan aktiviti ini sekitar lembah klang.

Kata makenik itu lg,mereka bkn merompak tapi buatkan pemandu penik dan minta derang betulkan,kos yg mereka akan kenakan sampai lebih seribu ringgit.

Inilah di antara penipuan di Bandaraya Kl,awas pada rakan2 semua,hebahkan!!

SUMBER: FB SALLEHUDDIN



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

GEMPAQ!!! LAGI KES POKOK ALERGIK DENGAN BENDERA BN

Posted: 10 Apr 2013 01:00 AM PDT

                               

POKOK YANG TAKDAK OTAK PUN DAH ALERGIK DENGAN AMNO BE END...

                                                                         

NAMUN MASIH ADA MANUSIA YANG SELAMANYA 
PEKAT MELEKAT DENGAN AMNO BE END.... KAH! KAH! KAH!



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

VIDEO ULAMA DIBOM KETIKA BERKULIAH DALAM MASJID

Posted: 09 Apr 2013 09:00 PM PDT


Allahuakbar! Video ini menunjukkan suasana untuk pertama kalinya pembunuhan Syaikh Ramadhan al-Buthi di Masjid, Damsyik.




INNALILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI`UN ...... Telah kembali ke Rahmatullah ulama dunia Al'Alim AL`ALLAMAH ASY SYAIKH SAID Ramadlan AL Buthi rahimahullahuta`alaih tepat saat beliau memberi kuliah di Masjid Al Iman di Bandar Damsyik, Syria, Selepas maghrib Khamis, 21 Mac 2013. Beliau wafat kerana serangan bom bunuh diri yang diduga dilakukan oleh kumpulan pengganas Salafi di Syria.

Maklumat awal menyebut bahawa 23 murid Syeikh Al Buthi yang juga sedang menghadiri majlis itu terbunuh dan 40 lain cedera. SUNGGUH BELIAU ADALAH ULAMA YANG SOLEH MASA KINI daripada Ahlissunnah WAL JAMAAH. Semoga Allah meredhainya dan beliau ditempatkan di Syurga Nya bersama Rasululllah SAW .....Amin! Amin! Amin!



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

PANAS!!! POLIS CARI MAKLUMAT KLIP VIDEO BULI PELAJAR

Posted: 09 Apr 2013 05:00 PM PDT




Klip Buli Pelajar Sekolah

Berikutan penyebaran sebuah klip video buli seorang pelajar lelaki di sebuah sekolah, pihak polis ingin meminta kerjasama orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengenali individu-individu yang terlibat di dalam klip video tersebut , agar melaporkannya di balai polis yang berhampiran bagi membantu siasatan dijalankan.

Pihak sekolah, mangsa atau keluarga yang terlibat juga diseru tampil untuk membuat laporan polis di balai polis terdekat.


fbPDRM

DAN INI MAKLUMAT TERBARU YANG MUNGKIN DAPAT MEMBANTU SIASATAN PIHAK POLIS  DIPAPARKAN DISEBUAH BLOG http://pembulismktho.blogspot.com/ SUMBER DARI fb AMENOWORLD



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

Tiada ulasan: