Jumaat, 26 April 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Hamidah semakin meroyan dan hilang 'aqal?

Posted: 26 Apr 2013 05:47 AM PDT

Habislah van Marbawi digunakan macam nih!
 
Malam kelmarin petugas-petugas sukarela PAS Sungai Rokam telah memasang beberapa billboard di sekitar kawasan Sungai Rokam dan Pekan Razaki. 

Baju kuning tu hebat! Asal orang Kuala, tapi macam orang Sulu!

Memang suasana sentiasa meriah dan menggembirakan.Macam-macam kerenah bila petugas membuat kerja ditengah-tengah malam. Keadaan ini dapat membantu mereka menghilangkan rasa penat dan mengantuk ....

Bergambar setelah misi berjaya disempurnakan
 
Petang tadi saya mendapat laporan Betina Gila yang mencekik Dr Lee Boon Chye telah memesan adiknya supaya menyuruh orangnya merobohkan satu billboard yang PAS Sungai Rokam telah pasang. 

Mereka keluar masuk ke Bilik Gerakan mereka terpaksa
berdepan dengan billboard ini.

Kami telah pasang beberapa billboard, tetapi ada satu ni yang menjadikan Betina Gila tu naik hangin! Aku pun tak tahu kenapa.Ini dia billboard yang menyebabkan Betina tu tidak karuan ~ bukan yang atas tu, tapi yang kat bawah nih :


Apasal Hamidah marah sangat kat Musa Hitam?

Aku nak nasihatkan Betina Gila tu supaya bertanggung jawab jika billboard yang petugas saya pasang dirosakan atau diapa-apakan.

Billboard penjelasan bapa Saiful mengenai fitnah Anwar...

Jangan nak pandai-pandai arahkan pencacacai kamu apa-apakan billboard kami.Tak puas hati, sila adukan kepada SPR.Jangan bertindak macam lembu gila! 

Aku dah ambil gambar semua billboard yang telah kami pasang sebagai bukti jika berlaku perkara yang tidak diingini.Kesemua billboard itu bukan provokatif atau 'fitnah' bentuknya.Korang sendiri boleh lihat gambar bilboard kami itu.

Doa minta bantuan oleh 'alim ulama...

Walau apa  pun aku nak ucapkan terima kasih kepada Hj Yahya Ketua Kampung Sungai Rokam yang tidak mengizinkan kerja-kerja laknat macam itu dilakukan dalam kampung kami bagi mengelakan pergaduhan.

Bukan RTM dan TV sahaja mak bapa depa punya, tapi juga jalanraya!

Posted: 25 Apr 2013 09:33 PM PDT


BANDAR BARU BANGI 24 April 2013 - Demi BN... Walaupun dalam keadaan hujan semangat anak muda ini tidak luntur terus membawa bendera Barisan Nasional untuk dipasang di sekitar Seksyen 2, di sini hari ini. - UTUSAN/SAIFUL BAHARI ASHARI Gambar  Artikel Penuh

Itulah kata-kata pujian yang dinukilkan oleh pencacai Umno/BN walaupun kita semua menyedari bahawa mangkuk ini dan yang yang sewaktu dengannya buat kerja sebegini adalah semata-mata kerana mendapat upah.

Dengan mendapat RM3.00 untuk memasang satu bendera, mangkuk ini sanggup membahayakan dirinya sendiri dengan aksi menunggang motor menggunakan sebelah tangan sambil mengendung beberapa batang buluh bendera BN tanpa memakai topi keledar.

Aku tak kisah kalau mangkuk ini kojol di tengah jalan raya kerana tidak memakai helmet keselamatan dan aksi 'stunt' atau 'setan' ikut suka dia. Tapi apa yang kita hiraukan ialah keselamatan pengguna jalanraya yang lain.

Sikap sombong dan angkuh, seolah-olah jalanraya tu mak bapak dia yang punya, persis perilaku pemimpin Umno/BN sendiri yang buat segala-galanya yang ada dalam Malaysia ini, macam mak bapak depa punya! 

Tiada ulasan: