Khamis, 25 April 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Tercirit Najib baca ni...

Posted: 25 Apr 2013 09:30 AM PDT


43% pilih Anwar, 39% pilih Najib untuk jadi PM

KUALA LUMPUR: 43 peratus pengundi di negara ini berpendapat Datuk Seri Anwar Ibrahim lebih layak dilantik menjadi Perdana Menteri Malaysia berbanding 39 peratus untuk Datuk Seri Najib Razak.

Bagi pengundi Melayu pula, peratusannya lagi besar iaitu 54 peratus untuk Anwar dan 28 peratus untuk Najib.

Begitu juga bagi pengundi kali pertama. 48 peratus dari mereka mengatakan Anwar lebih layak berbanding hanya 25 peratus untuk Najib.

Kesemua mereka membuat keputusan itu berdasarkan soalan 'Pemimpin yang layak dilantik menjadi Perdana Menteri' dalam kajian yang dibuat oleh Pusat Kajian Pilihan raya dan Demokrasi Universiti Malaysia (UMCEDEL).

Kajian itu membabitkan 1,407 responden itu dijalankan bermula hari pembubaran Dewan Rakyat 3 April lalu sehingga 20 April lalu, iaitu pada hari penamaan calon.

"Peratusan keseluruhan siapa yang layak menjadi perdana menteri menunjukkan Anwar (dapat) 43 peratus manakala Najib 39 peratus," kata Pengarah Umcedel, Profesor Datuk Dr Mohammad Redzuan Othman dalam sidang media di Universiti Malaya hari ini.

Hudud..?? No big deal dah...

Posted: 25 Apr 2013 01:30 AM PDT


Dulu mungkin rakyat bukan Melayu ngeri dengan hudud tapi la ni... tak dah. Hudud is no more a big deal to them. Mereka faham... Hudud hanya untuk orang Islam jek.

Alhamdulillah dengan penjelasan demi penjelasan, pencerahan demi pencerahan yang dibuat oleh PAS, maka sekarang mereka paham dan tak takut dah dengan hudud. Yang takut dengan hudud ialah orang-orang Islam dari parti syaitan yang dikenali serta para penyokong mereka. Udahler tolak Hudud, pastu momokkan pulak hudud pada orang bukan Islam. Khianat agama betoi puak-puak ni.

Now, dah ramai rakyat bukan Melayu secara terang-terangan menunjukkan sokongan kepada PAS dan bersama Pakatan Rakyat. Yang menjadi big deal kepada mereka sekarang adalah menumbangkan para syaitan yang dikenali... yang menolak hudud.

Puak-puak syaitan yang dikenali takut akan Hudud kerana.... kerana... kerana... Aaahhh... TST sudah-ah!! Malas nak mengumpat, nanti tak pasal-asal dapat dosa.

Janagn takut... Hudud itu hukum Allah SWT. Dan... Allah SWT tu maha adil. 

Sekian. Wassalam. Baca ni...

Pas tetap laksana hudud

KOTA BHARU- Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei ini walaupun ditentang parti komponennya, DAP.

Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, bagaimanapun hudud hanya akan dilaksanakan untuk orang Islam tanpa melibatkan golongan bukan Islam.... [Lagi di SN]

Balaci Syaitan yang dikenali

Posted: 24 Apr 2013 10:30 PM PDT




Suka lucah... suka ganas dan suka pecat... semua itu petanda. Aha.. signs of desperation oleh desperado politik.

Setelah 61 orang desperado politik UMNO dipecat... kini AJK surau pulak kena pecat. Semua ini... gara-gara Husam Musa berta'ruf di sebuah surau kat Putrajaya. Nak berta'ruf dalam masjid pun tak boleh? Masjid tu siapa punya, ek?? Hak milik peribadi UMNO ke? Dan... JAWI pulak balaci kepada UMNO ke??

Kang cakap JAWI balaci... barua UMNO, korang marah. Tapi... kalau dikaji secara mata kasar pun, sah JAWI balaci UMNO. Hai...JAWI pon udah dibangangkan oleh UMNO hingga tak tahu peranannyer yang sebenar. 

Issyy... issyy.. isssyyy... udah jadi balaci syaitan yang dikenali rupanyer.

Itu pasal JAWI. Yang si desperado politik serta parti desperado pun sepasal jugak. Suka cari pasal. Buat bebenda yang buat orang marah dan bertambah meluat pada mereka. Keterdesakan mereka membuatkan mereka... buat itu tak kena dan buat ini juga tak kena. Serba tak kena ler. Macam mane mereka tak meroyan... Hahahaaha... udah ler desperado, meroyan pulak!!

Kesian... Ayor lior dah tak laku... Senjata pulak dah tak lot. Bertambah celaka... senjata-senjata yang digunakan 'makan tuan' Topedo demer berpatah balik ke arah demer!! Mampoih... Mampoih... Mampoih UMNO!!

Sebab itu... ini kali, kita semua kena bertekad dan bekerja all out secara langsung atau tak langsung... tumbangkan UMNO/BN agar kezaliman serta ketidakadilan mereka dapat kita hapuskan. 

Hahahaha... No UMNO, sejahtera rakyat. Tak der kena buli... tak der kena tipu... tak der kena rompak dan otak serta minda pulak dapat terus bercambah... tak kena bongsai dah.

Kepada AJK Surau Abdul Rahman Auf, Presint 11.... bersabar dan anggaplah pemecatan itu sebagai pengorbanan dan jihad anda demi menghancorkan syaitan yang dikenali agar keadilan dapat ditegakkan buat semua umat Muhammad SAW di Malaysia.

Ada ubi ada batas
hari mengundi kita balas!!

Ini Kalilah... !! Hancor UMNO..!!

Lawak daripada sekor badut MCA pulak

Posted: 24 Apr 2013 07:32 PM PDT


Kali ini gua bawak pulak sikual daripada lawak kelmarin. Kalau kelmarin, lawak oleh kapla UMNO.... semalam sekor lagi badut buat lawak.

Hahahaha... Dipersembahkan lawak daripada porn star yang dah bertaubat iaitu kapla MCA... Chua Soi Lek!!!

Kata dia...

"Zul al Katak Kulim al Celaka sudah insaf dan bertaubat" [sini]

Zul al Katak Kulim al Celaka sudah bertaubat??

Kah kah kah kah kah kah...

Ah Lek... you joking aaarr??

Kah kah kah kah kah kah....

Mampoih dibuat badut MCA sekor ni. PRU13 telah berjaya men-taubat-kan Zul al Katak Kulim al Celaka.

Kah kah kah kah kah kah.....

UMNO parti lucah

Posted: 24 Apr 2013 05:30 PM PDT


Ek eleh..... tayang bideo lucah??
Kesian... gersang ke??

Hahahaha.... gersang dan hadapkan sokongan??

Begitulah apa yang berlaku di Terengganu. Untuk mendapatkan sokongan dan menarik rakyat datang dengar ceramah mereka, UMNO Terengganu, terpaksa selitkan tayangan bideo lucah. [sini]

Hahahaahaha... Habis mokcik-mokcik... pokcik-pokcik... adek abang sekalian ternganga meleleh air lior tengok bideo lucah yang ditayangkan.

Begitulah lucah dan terdesaknyer UMNO Terengganu untuk menghadapi Pakatan Rakyat  dalam PRU ke 13 ini. Sungguh memalukan!!

You all ingat orang suka?? Orang meluat maaa...

I tell you... senjata yang digunakan untuk memburukkan imej para pemimpin PAS/PR bagi mengekalkan kuasa, akan makan tuan. 

Hancor UMNO!!

Apa punya turrr daa mantan calon UMNO sekor ni

Posted: 24 Apr 2013 09:00 AM PDT



Dia tak hantar borang pencalonan kerana dia nak sekat legasi Tok Guru Nik Aziz. Ini kerana yang bertanding lawan dia di Pasir Mas ialah Nik Abduh. [Baca sini]

Nak sekat legasi Nik Aziz konon... Weh, katakan jer yang  mu tak leh menang di situ. Mungkin mamat ni dah sedor diri... yang dia tak nak kena 'sembelih' di Pasir Mas. Hahahaha... Brahing Ali dah nak sangat bertanding.... bertanding pi la. Pasti kena 'sembelih' wa cakap lu..

Entah-entah..... May be, kedua-dua katak dan mamat ni dah ada mutual agreement dan understanding... You kasi I laluan, I kasi you habuan?? Wallahua'lam... hanya Tuhan dan hanya empunya badan yang tahu.

Peliknyer, mamat ni konfiden yang legasi Tok Guru nik Aziz dapat disekat. Betul ke dapat disekat?? Boleh ke si katak pengkhianat ni  mengalahkan Nik Abduh?

Dia lupa ke yang si katak pengkhianat ni dulu bertanding atas belas ikhsan PAS dan dia menang dulu pun kerana rakyat Pasir Mas undi PAS. Maka jadilah dia YB PAS di situ sebelum dia khianat amanah rakyat dan jadi bebas yang BN-friendly.

Sekarang si katak pengkianat ni nak bertanding atas tiket bebas pula setelah UMNO tak siorkannye. Bolehkah dia menang??

Banyak teman dan rakan gua daripada Kelantan, khususnyer yang berasal daripada Pasir Mas... berpendapat sukar bagi si katak pengkhianat ni nak menang. Mereka kata... "Sori ler kawe nak undi  Brahin Ali lagi." 

Ini kerana PAS dan Nik Aziz lekat di hati mereka. Malah... Brahin Ali yang menjadi sekutu UMNO turut dilabel sebagai pengkhianat rakyat Kelanatn dalam isu royalti minyak Kelantan. Dasat mu Brahing...

Oleh itu... alasan si Che Johan, memberi laluan kepada Brahin Ali bagi memastikan Nik Abduh kalah dan seterusnyer menyekat legasi Tok Guru Nik Aziz ialah alasan bodoh semata-mata. Dia juga mendakwa tindakannyer itu adalah demi kebaikan parti.

Kah kah kah kah kah.... Poooraaahh..!!

Terguling-guling dan terbocor pundi kencing aku, ketawakan alasan bangang Che Johan. Apa punya tuuurrrr daa mamat ni!! Kalau dah UMNO..... UMNO jugak. Bodoh piang...!!!

Legasi konon...?? Macamler para pemimpin UMNO sorang pun tiada meninggalkan legasi. Najib Nazak... legasi siapa?? Pemimpin PAS?? Hishamuddin Aww...?? Legasi siapa?? Pemimpin PKR?? Mukhriz...?? Legasi pemimpin DAP??

Tu sebab... Ustaz Ismail Kamus dah kata... Kalau dah bodoh, lebih baik diam. Tutup jer mulut tu. 

Aaarr... banyak sangat cakap, sekarang... ambik kau... terserlah kebangangan mu!!

Habis madu sepah diludah. Coming soon... Bahlul Bari..??

Posted: 23 Apr 2013 11:00 PM PDT


Dulu... tercalonnyer dia, sebagai ulamak.
Kini.... terbuangnyer dia, kerana menyemak.

Itulah dia budaya dalam UMNO dan begitulah nasib 'ulamak' yang dipungut oleh UMNO. Malang kan... nasib 'ulamak' UMNO?? 

Kalau 'ulamak' hanya nampak dunia, itulah natijah nasib mereka. Habis madu sepah dibuang. Redha jer ler. Takyah ler nak bertanding bebas. Sure kalah punyer.

Alahai..... nasib kau ler Labu oi!!  Siapa akan jadi 'Labu' seterusnya?? Bahlul Bari??

Ceritanyer di sini dan sini

Pakcik UMNO kayo yoooo...

Posted: 23 Apr 2013 07:02 PM PDT




Dahsat.... Patutler puak-puak lanun berebut-rebut nak jadi calon dalam PRU sebab menang kalu.... kayoooo. Bertanding bukan dengan nawaitu nak memperjuangkan kebajikan rakyat tetapi kerana habuan $$$$$$$$$.

Jadi... kalau tak dapat jadi calon, mereka akan marah, merajuk dan jadi calon bebas untuk lepas geram dan sabotaj parti untuk balas dendam. Hahahaha.... ciri-ciri syaitan yang busuk hatinyer. Syaitan yang dikenali beb!!

Syabas kepada Rafizi kerana pandai melondehkan syaitan-syaitan yang dikenali ini. Kali ini, seorang lagi suku sakat syaitan yang dikenali yang bermulut longkang telah dilondehkan. Ia menjadi bukti bertapa bullshit-nyer slogan UMNO/BN. Mereka BUKAN mendahulukan rakyat tetapi diri dan kroni.

 
Malangnyer.... ada jugak orang yang terus buta mata mereka dan terus membutakan mata mereka terhadap gejala sumbang ini. Malah... mereka terus memberikan sokongan kepada lanun-lanun ini. Sedih.... Rendahnyer kesedaran politik orang-orang Melayu, terutamanyer. Sepatutnyer, setelah 54 tahun merdeka... kita merdeka jiwa dan merdeka minda tapi apa sudah jadi??

UMNO tak mahu orang-orang Melayu merdeka jiwa dan minda mereka. Lantas.. hingga ke hari ini proses pembonzaian minda orang-orang Melayu masih diteruskan. Hasilnyer...... banyak Melayu masih jumud minda mereka dan masih totok ke-UMNO-an mereka, walaupun 'kerja sumbang' UMNO berlaku di depan mata mereka.

Apa-apa pun... harapan kita calon mulut longkang dari UMNO ini akan kecundang di Pasir Salak. Harap-harap juga... rakyat Pasir Salak akan dapat menerima Mustafa Kamil Ayub sebagai MP baru di situ bagi memudahkan misi Pakatan Rakyat merampas Putrajaya.

Jom komer.. !! Ini  kalilah..!!

Tiada ulasan: