Rabu, 17 April 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Kelantan bakal dapat Embi baru..

Posted: 17 Apr 2013 09:00 AM PDT



You all.... Kelantan akan dapat Embi baru you..

Sapa...?? Sapa...??

Tok Pa pengkhianat rakyat Kelantan tu. Penjilat Najib Nazak.

KOTA BHARU - Siapa bakal dilantik sebagai Menteri Besar Kelantan sekiranya BN menawan negeri ini hampir pasti apabila Pengerusi Umno Negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed dicalonkan di dua kerusi.

Mustapa, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, diletakkan di Dun Air Lanas dan kawasan yang disandangnya, iaitu Parlimen Jeli. [Lagi di sini]

 
Kah kah kah kah kah.... Tok Pa nak jadi Embi Kelantan??

Kah kah kah kah kah....

Cakap dekat Tok Pa.... berhentilah bermimpi. Perbanyakkan tengok cermin dan muhasabah diri. Pastu... sedarkan dan sedarkanlah diri tu. Tak molek bermimpi memanjang. Takut... apabila tersedar akibat kena kejutan, buruk padahnyer. Frust menonggeng macam Katak Pasir Mas.

Sebab... PAS, in shaa Allah akan kekal berkuasa di Kelantan. No doubt about that.

So... berhentilah berharap, ek??

Untong la Khalid Samad...

Posted: 16 Apr 2013 08:04 PM PDT

 
Dengor citer semalam kelihatan al kisahnyer kelihatan sekor katak terlompat-lompat kegirangan kerana terpilih menjadi calon dalam PRU 13 nanti. [Baca sini]

Al kisahnyer juga, dimaklumkan bahawa ada sekor lagi katak nun jauh di Pantai Timur Semenanjung Malaysia yang frust mennggeng. Hek eleh... ngape katak sekor tu dapat dan aku tak dapat pulak?? 

Mungkin itulah yang di huhuhuhu-kan oleh sang katak Pasir Mas dalam sedu sedanyer. Hahaha... sampai hati lu orang buat dia macam tu. [Baca sini dan sini]

Weh... katak yang dulunyer berjanggut sejemput tu ada senjata. Dia pernah terlibat dengan kes Altantunya walaupun seketika. Dia ada informasi dan tahu sedikit sebanyak atau mungkin juga banyak... pasal kes Altantunya, seperti... Who ordered Altantunya to be killed?? Why was Altantunya killed?? Jeng... jeng... jeng....

Katak Pasir Mas tau...?? Aaarr.... Pasir Mas bukan lawyer macam loyar buruk laku tu?? Pasir Mas hanya boleh diharapkan untuk menyalak sana sini jek. Orang tak takut pun salakan dari Pasir Mas. Orang buat lawak ada ler... Orang ketawa terbahak-bahak tengok gelagak bodoh dia.... Itu sebab, Najib tak pilih dia. Not winnable and a very miserable candidate. Joker ler katakan...

Katak sekor lagi tu, terpaksa dijaga... sebab dia ada 'senjata' yang boleh melingkupkan orang. Jaga-jaga.... very berbahaya buat si dia.... Katak lahanat tu menggunakan pakai teori "I help you... You help me..." yang diperkenalkan oleh Najib. Uuuu... very efektif untuk meneruskan kesinambungan hayat sebagai YB agar sorru tak miss, tau...

Sebab tu... walaupun katak yang dulunyer janggut sejemput ni, is not a winnable candidate and also another miserable candidate... tapi terpaksa juga dicalonkan. Kalau tidak... padah menanti si dia. 

So, alang-alang dah nak dicalonkan, lebih baik ditempatkan dia di kawasan yang senang dia kena sembelih oleh once upon  a time kengkawan dia. Well.... Shah Alam is a perfect place untuk sang katak kena sembelih.

Tukang sembelih dia... rakyat Shah Alam yang majoritinyer in favour of Khalid Samad who has done an excellent job as YB Shah Alam. Respek lu bro!! 

Sebab tu, aku kata untong la Khalid Samad dapat Si Katak yang dulunyer janggut sejemput sebagai opponent dia di Shah Alam. Tentu menang punyer wa cakap lu. In shaa Allah.... kawan dan lawan akan undi dia. Sapa suka katak kacau daun tu?? UMNO Shah Alam suka?? UMNO Selangor suka??

Berlambak lagi malaon UMNO di sana yang mengudam nak jadi YB oi... ngapa katak yang dulunyer janggut sejemput yang dipilih. Celaka, kan??

Kepada Khalid Samad... all the best. Doa kami bersama lu. Semoga Shah Alam kekal dalam tangan Pakatan Rakyat. Sejahtera Selangor dan sejahtera Malaysia... amin.

Ayuh.... Ini Kalilah!!!

Tiada ulasan: