Rabu, 13 Mac 2013

Tukar Tiub

Tukar Tiub


GEROMBOLAN TAK BERANI SAMAN - GUNA MAHKAMAH PULAAAK

Posted: 13 Mar 2013 07:37 PM PDT




SAMPAI KIAMAT
TIDAK AKAN MINTA MAAF
 Umno saman jika Tian Chua tidak minta maaf - Politik - Sinar Harian
www.sinarharian.com.my/.../umno-saman-jika-tian... - Translate this page
Mar 4, 2013 – Kata Tengku Adnan, tindakan Tian Chua juga bertujuan untuk ... bahawa beliau tidak akan mengeluarkan kenyataan berunsur fitnah tersebut ...
You've visited this page many times. Last visit: 3/14/13
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
wwoit... CAKAP NAK UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION NAK SAMAN.... kah kah kah..

kah kah kah...DALAM MASA 7 HARI  AKAN SAMAN... kah kah kah

kah kah kah... DAH 15 HARI... TAK ADA PUN SAMAN... kah kah kah..

woit... APA JADI DENGAN TENGKU FRAUD?.... kah kah kah

NAK SAMAN KES SANDIWARA
BUAT LAGI  SANDIWARA


Tian Chua didakwa 
di Mahkamah Sesyen hari ini 14 Mac
KUALA LUMPUR 13 MAC: Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua akan didakwa mengikut Akta Hasutan esok di Mahkamah Sesyen 2, Jalan Duta di sini, jam 9 pagi ini.
Pengarah Biro Guaman KEADILAN, Latheefa Koya, berkata Tian akan diwakili peguam, N Surendran.
tianHari ini, Tian memberi keterangan kepada polis bagi membantu siasatan berhubung kes kenyataannya berkaitan kontroversi Lahad Datu
Keterangannya dirakam bermula jam 11 pagi selama 30 minit untuk siasatan kes mengikut Seksyen 500 Kanun Keseksaan atas dakwaan memfitnah.
Ia susulan kenyataannya yang dimuat naik dalam portal berita rasmi KEADILAN, Keadilan Daily 1 Mac lalu.
Beberapa hari lalu, Editor Keadilan Daily, Fazallah Pit; Sub Editor, Norasikin Samsi dan wartawan, Aisha Geoffrey, secara berasingan turut diarah memberi keterangan.

-----

BOLEH KAH MUHYIDDIN MENGGANTIKAN NAJIB?

Posted: 13 Mar 2013 07:14 PM PDT


MENANGIS GUMBIRA
MENDENGAR  LAPORAN RATING
NAJIB SEMAKIN TURUN
KOMENTAR TUKAR TIUB
amat jelas bahawa muhyiddin
sedang bergerak untuk menendang najib
muhyiddin sedang menyusun barisan
untuk mengambil alih pucuk pimpinan

ini tidak salah
malah satu malaysia mengalu-alukan

tetapi kebelakang ini persoalan timbul
apakah muhyiddin ini memiliki ketrampilan fikrah
yang diperlukan untuk memandu negara ini

akhir akhir ini ada beberapa kenyatana muhyiddin
agak mamai lagi sasau
apakah penasehat muhyiddin telah hilang punca
kenytaan kenyataan ini kelihatan memperlekehkan
keupayaan muhyiddin untuk berfikir

malah telah timbul pertanyaan dikalangan diplomat
apakah muhyiddin ini memiliki keupayaan untuk berfikir
yang melebihi najib?

TPM dedah niat pembangkang

HULU SELANGOR 13 Mac - Tan Sri Muhyiddin Yassin mendedahkan pembangkang diketuai Datuk Seri Anwar Ibrahim merancang untuk menimbulkan huru-hara pada hari pengundian dan kemudian menjadikan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sebagai kambing hitam.

Menurut Timbalan Perdana Menteri, huru-hara merupakan sebahagian daripada perancangan jahat pembangkang untuk menawan Putrajaya selepas tidak lagi yakin rakyat akan memilih mereka kerana gelombang sokongan kini jelas berpihak kepada Barisan Nasional (BN).


SAMM Sifatkan Kenyataan Muhyiddin 'Songsang' dan Terbalik

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) menyanggah kenyataan Muhyiddin Yassin yang mendakwa Pakatan Rakyat kononnya merancang untuk menggagalkan pilihan raya umum ke-13 dengan mewujudkan keadaan porak peranda kerana gementar dengan sokongan rakyat kepada BN yang sudah mula meningkat.

SAMM menyifatkan kenyataan tersebut adalah 'songsang' dan terbalik. Ia juga menggambarkan seolah-olah TPM sedang bercakap di depan cermin.

Bagi SAMM, walaupun kenyataan pemimpin nombor dua Umno agak lucu dan tidak masuk akal, SAMM tetap mengambil serius memandangkan tabiat 'berbuat sesuatu tetapi menuduh orang lain buat' telah berlaku dalam skala penipuan yang sangat besar. Ia dibantu oleh media yang dikawal oleh mereka dengan harapan rakyat terus diperbodoh.

Majoriti rakyat sudah tahu apa sebenarnya yang telah berlaku. Rakyat tahu siapa yang merancang untuk menggagalkan pilihanraya, malah setakat ini pihak yang sama dengan sengaja telah melewat-lewatkan pilihanraya. 

Rakyat juga tahu siapa yang mahu menghuru-harakan keadaan, malah telah banyak huru-hara dilakukan oleh penyokong Umno. Serangan cat, baling batu, baling telur, semua dilakukan Umno kerana gementar kehilangan besar sokongan rakyat. Rata-rata pemimpin Umno yang terlibat pelbagai skandal bakal ke penjara jika Umno tewas Putrajaya, ia seharusnya menimbulkan panik.

SAMM melihat, sebagai gagasan paling berpotensi untuk menerajui Putrajaya selepas ini, tiada sebab untuk Pakatan Rakyat mencetus huru-hara kerana ia akan menyulitkan banyak perkara. Pakatan Rakyat bertegas untuk memastikan peralihan kuasa berlaku dengan aman dan beberapa 'langkah awal' melibatkan institusi keselamatan negara telah mula disusun. Ini hakikat yang harus diterima.

Akhir sekali, SAMM mengucapkan syabas kepada Muhyiddin kerana mengeluarkan kenyataan mirip seorang ketua pembangkang. SAMM yakin Muhyiddin mampu menjadi ketua pembangkang yang baik dan tegas dengan ciri-ciri yang terserlah hari ini.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

--------

GERTAK GERTAK TAPI TAK LAKU

Posted: 13 Mar 2013 06:30 PM PDT



 MAHA GURU PENDEKAR
BERSAMA ANAK MURID
kah kah kah
Pendekar Malaysia beri amaran
TASEK GELUGOR 11 Mac - Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua diberi amaran agar lebih berhati-hati serta tidak mengeluarkan kenyataan sensitif sehingga mengguris hati banyak pihak.

Presiden Majlis Pendekar Malaysia (MPM),  Omardin Mauju berkata, Tian Chua tidak layak menjadi warganegara Malaysia dan perlu diusir dari negara ini kerana sering bersifat celupar.

Menurutnya, kenyataan Tian Chua yang mendakwa kejadian berhubung pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu, Sabah satu sandiwara UMNO adalah penghinaan kepada anggota keselamatan yang berkorban nyawa demi mempertahankan kedaulatan negara daripada serangan penceroboh.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI KUMPULAN SILAT CEKAK PINGGANG...kah kah kah..

kah kah kah.... ADIK BERADIK DENGAN SILAT CEKAK MUSANG...kah kah kah...

ksh ksh ksj.... SAUDARA DENGAN  SILAT KUCING BERCEKAK...kah kah kah...

kah kah kah... DEMO BERSIH 2 ...HAMPIR 20,000 KUMPULAN PENDEKAR INI DATANG ...kah kah kah...

kah kah kah....UNTUK MENENTANG PENYOKONG BERSIH.... kah kah kah...

kah kah kah.... TAPI PENDEKAR INI DATANG DG ILMU GHAIB.... kah kah kajh...

kah kah kah...MEREKA HALIMUNAN ... TAK ADA SIAPA YANG NAMPAK...kah kah kah

KAH KAH KAH

--------

ADA 134,000 PENGUNDI HANTU DI SELANGOR

Posted: 13 Mar 2013 06:00 PM PDT




SPR PENIPU

MB Selangor Sepatutnya Kemuka Senarai Pengundi Mencurigakan Kepada SPR
KUALA LUMPUR: Menteri Besar Selangor Abdul Khalid Ibrahim sepatutnya mengemukakan senarai pengundi yang didakwanya mencurigakan atau maklumat yang diperolehinya kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi memastikan pilihan raya akan datang berjalan dengan telus dan lancar.
Setiausaha SPR  Kamaruddin Mohamed Baria berkata Abdul Khalid tidak sepatutnya bertindak menyebarkan maklumat yang diperolehnya melalui sebuah akhbar di negeri itu kerana tindakan itu boleh menimbulkan kekeliruan dalam kalangan penduduk Selangor.
"Tujuannya (mengemukakan senarai atau maklumat kepada SPR) supaya SPR dapat membuat semakan atau siasatan lapangan dan seterusnya menyediakan fakta serta penjelasan untuk pengetahuan menteri besar Selangor," katanya menerusi satu kenyataan, Rabu.
Akhbar tempatan SelangorKini edisi 8-15 Mac menerusi artikel bertajuk 'Projek Pendemokrasian Bongkar Pengundi Lebih Ramai Daripada Penduduk' mendakwa projek itu mendapati ada kawasan dewan undangan negeri mempunyai jumlah pengundi lebih ramai daripada penduduk.
Berhubung dakwaan pengundi lebih ramai daripada penduduk di daerah mengundi (DM) Bestari Jaya Utara dalam kawasan dewan undangan negeri (DUN) Ijok, beliau berkata DM itu tidak terhad dalam kawasan pekan Bestari Jaya sahaja malah merangkumi 18 lokaliti.
"Laporan itu yang memetik kenyataan menteri besar Selangor, dipercayai merujuk kepada kawasan Bestari Jaya Utara yang dikatakan mempunyai penduduk sekitar 1,788 orang sahaja sedangkan jumlah pengundi dalam daftar pemilih merujuk kepada jumlah pemilih merangkumi 18 lokaliti dalam DM Bestari Jaya Utara.
"Berdasarkan daftar pemilih sehingga Disember 2012, jumlah pemilih bagi DM Bestari Jaya Utara ialah 3,558 orang. Berlaku peningkatan 1,317 pemilih berbanding semasa Daftar Pemilih Induk (DPI) tahun 2006 disebabkan pertambahan sembilan lokaliti baharu," katanya.
Kamaruddin berkata artikel itu tidak benar dan bertujuan mengelirukan orang ramai untuk tujuan kepentingan politik semata-mata serta menyarankan kepada orang ramai supaya merujuk kepada SPR sekiranya mempunyai perkara yang tidak jelas mengenai pilihan raya.
Beliau berkata undang-undang telah memberi ruang kepada pihak yang mencurigai kemasukan nama pemilih di sesuatu bahagian pilihan raya untuk membuat bantahan semasa SPR mempamerkan Rang Daftar Pemilih Tambahan bagi setiap suku tahun. - TIEWNAMA

BARUA
akan memastikan gerombolan 
MENANG
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK TIPU  TAPI KANTOI.... kah kah kah...

klah kah kah... DULU NAMA MB SELANGOR DI LEMBAH PANTAI... kah kah kah...

kah kah kah...INI UNTUK MEMASTIKAN KHALID TAK BOLEH BERTANDING DI IJOK... kah kah kah...

kah kah kah...NASIB BAIK KANTOI.... KALAU TIDAK   KHALID BUNGKUS.... kah kah kah


JENG JENG JENG
JENG JENG

JENG

woit...KALI INI JUMLAH  PENGUNDI DI IJOK LEBIH RAMAI DARI PENDUDUK KAMPONG.... kah kah kah...

kah kah akh... INI MEMANG PROJEK SPR NAK KALAHKAN KHALID.... kah kah kah..

woit... ADA 134,000 PENGUNDI YANG TIDAK DIKENALI DI SELANGOR... kah kah kah..

kah kah kah...MENGIKUT BARUA SPR 134,000 INI BOLEH MENGUNDI.... kah kah kah....

kah kah kah... KERANA NAMA TELAH ADA.... kah kah kah....


---------

SANDIWARA BERJALAN IKUT SKRIP

Posted: 13 Mar 2013 07:30 AM PDT




KOMENTAR TUKAR TIUB
dari awal telah dijangkakan
arah sandiwara lahad datu
menjurus ke penggantungan
siasatan diraja tentang pendatang haram di sabah

siasatan diraja ini adalah bukti
bagaimana mahathir anak lelaki iskandar kutty
telah menjual kad pengenalan kepada pendatang haram
pekara ini telah lama didengar
kini saheh terbukti

suruhanjya diraja ini dijalankan di kota kinabalu
jauhnya lahad datu dari kota kinabalu lebih kurang 500 kilometer
naik kapal terbang 45 minit
naik kereta 7-8 jam

ertinya kota kinabalu amat jauh dari
kacau bilau di lahad datu

tetapi kenapa siasatan diraja ini ditanguhkan
hingga satelah pru13 di jalankan?

jelas inilah yang dikatakan
sandiwara dipentaskan untuk satu tujuan yang tersorok
ada ajenda besar dibelakang sandiwara ini

wtc pada 9/11 diledakkan untuk rembat telaga minyak
sauk dipentaskan untuk tangkap reformis
kali ini lahad datu dipentaskan untuk tangguh siasatan diraja

bukankah lahad datu beratus batu dari kota kinabalu?
bukankah kota kina balu selamat?
bukankah sekolah telah dibuka di lahad datu?
kalau sekolah telah dibukan
kenapa siasatan di raja ini di tangguh

ini persoalan hakiki
ini bukan hina pdrm
ini bukan hina atm
soalan ini perlu jawapan dari najib

Siasatan RCI Sabah dilanjut enam bulan lagi
Suruhanjaya siasatan diraja (RCI) mengenai masalah pendatang haram di Sabah akan dilanjutkan selama enam bulan lagi dari 21 Mac depan.

Menurut kenyataan Setiausaha RCI berkenaan, Datuk Saripuddin Kassim, ia bertujuan untuk menyelesaikan siasatan dan penyediaan laporan.

Katanya, Yang di-Pertuan Agong telah memperkenankan lanjuta anjutan tempoh siasatan RCI itu dari 21 Mac hingga 20 September 2013.

Saripuddin berkata, ia selaras dengan peruntukan Seksyen 5, Akta Suruhanjaya Siasatan 1950 (Akta 119).

Pada mulanya, pendengaran RCI itu sepatutnya disambung semula pada 5 Mac tetapi ia telah ditunda kepada Mac 18


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BETUL ATAU SALAH APA TUKAR TIUB KATA.... kah kah kah..

kah kah kah... BETUL TAK BACAAN POLITIK SANDIWARA ITU?... kah kah kah..

woit.....INI BUKAN FITNAH DARI TUKAR TIUB...kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TOHMAH DAI TUKAR TIUB... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN   HINA SOLDADU... kah kah kah.....

kah kah kah.... INI  END GAME UNTUK SANDIWARA.... kah kah kah


INI JUGA  
SEBAB MUSABA
--------

JENERAL PUN BERTANYA SOALAN YANG SAMA

Posted: 13 Mar 2013 05:43 AM PDT



SEMUANYA 
BERMULA DENGAN INI
Kerajaan kena minta maaf kepada rakyat, keluarga wira terkorban


PETALING JAYA 13 MAC: Kerajaan Umno perlu memohon maaf kepada rakyat dan keluarga anggota keselamatan yang gugur akibat kegagalan menangani pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.
Tuntutan itu dibuat bekas Timbalan Panglima Tentera Darat, Leftenan Jeneral (B) Datuk Ghafir Abdul Hamid.
"Saya menjemput rakyat, tak kira apa bangsa, agama, fahaman, mana parti yang disokong untuk sama-sama bangkit dan menggesa kerajaan mengaku akauntabiliti ke atas kegagalan dan memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia," katanya.
ghafir
Beliau berkata demikian pada sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN, hari ini.
Ghafir berkata, kerajaan tidak konsisten menangani isu pencerobohan itu dan hanya mengambil tindakan selepas 23 hari.

"Tindakan kerajaan tidak konsisten. Apabila tindakan lambat, mereka (penceroboh) telah 'bekerja'. Dari kumpulan kecil menjadi besar. Kesalahan ini mesti diakui (kerajaan)," tegasnya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI BUKAN CHINA TIAN CHUA YANG CAKAP... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TUKAR TIUB YANG CAKAP...kah kah kajh

kah kah kah...INI ORANG KE DUA TERPENTING DALAM TENTERA MALAYSIA.... kah kah kah....

kah kah kah... INI PANGLIMA NEGARA... kah kah kah..

kah kah kah...INI LEFTENAN JENERAL YANG BERSUARA... kah kah kah..

woit... JENERAL INI BERTANYA KENAPA 23 HARI?.... kah kah kah

kah kah kah...KENAPA LEPAS 23 HARI BARU  BERGERAK... kah kah kah..

woit.... SOALAN INI BUKAN HINA TENTERA... kah kah kah..

kah kah kah...SOALAN INI UNTUK NAJIB DAN SEPUPUNYA... kah kah kah

PAKAI BAJU T
SIAPAKAH GERILA INI?

------

NAJIB TELAH SAMPAI TARIKH LUPUS

Posted: 12 Mar 2013 10:33 PM PDT



DARI MAT MONGOL
kini jadi
MAT TUNGGU DULU

SUDAH 
KENA PIJAK
 PRU: Saya perlukan masa, kata Najib
Najib Razak berkata, beliau memerlukan masa sebelum mengumumkan tarikh pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang dihujani soalan berkaitan pilihan raya dalam rancangan  "Conversation with the PM" yang disiarkan di TV3 malam tadi berkata, beliau perlu membuktikan kepada rakyat terlebih dahulu bahawa pelan serta agenda transformasi yang dibawanya berjaya.

"Ya (boleh umum pilihan raya). Tetapi saya mahu berdepan dengan rakyat dan menunjukkan bahawa agenda transformasi kami sebenarnya sedang berjalan dan ini adalah kemajuan sebenar kepada negara. Inilah perubahan dan kita sedang menyampaikan. Dan rakyat boleh merasainya.

"Jadi saya perlukan masa kerana seperti yang anda tahu, apabila kita merancang sesuatu perkara, kita boleh merancang dan menyampaikan. Ia mengambil masa. Tetapi saya bersyukur yang keputusan (transformasi) adalah positif. Dan keputusan keseluruhannya menunjukkan bahawa ia mencapai di luar jangkaan kami dalam masa empat tahun.

"Mesej kami kepada rakyat ialah, kami telah lakukan pelbagai perkara dalam masa empat tahun ini.  Jika kami masih diberikan mandat, saya akan buktikan yang kami akan lakukan lebih baik dalam masa lima tahun akan datang," katanya. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... SUSU DALAM GIANT ADA TARIKH LUPUS...kah kah kah..

kah kah kah...DAGING DALAM TESCO... ADA TARIKH LUPUS... kah kah kah..

kah kah kah...DURIAN DI CHOW KIT PUN ADA TARIKH LUPUS... kah kah kah...

woit... SUSU BOLEH JADI YOGURT.... kah kah kah...

kah kah kah... DAGING BOLEH JADI DAGING SALAI...kah kah kah


kah kah kah... DURIAN LEH JADI TEMPOYAK... kah kah kah..

SUDAH 
KENA TAPAK KAKI

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...KALAU NAK SAMBUNG MASA... BUAT LAAA PRU...kah kah kah..

kah kah kah... KALAU BERANI BUAT LAA PRU...kah kah kah..

woit...  MANDAT SEKARANG UNTUK PAK LAH... kah kah kah..

kah kah akh.... 8 MARCH DAH LAMA LANGSUNG.... kah kah kah..


MUKA DAH KENA BERAK
APA LAGI MAHU TUNGGU
NOTA
kalau durian dah jadi tempoyak
kalau tapai dah jadi sake
tunggu  najib buat pru
sampai beruban bulu kote
kah kah kah

-------

MUSA HITAM PULAK BELI INSURAN

Posted: 12 Mar 2013 09:41 PM PDT





KOMENTAR TUKAR TIUB

jeneral sudah menjadi kaum kerabat pakatan
bekas ketua polis negara nak jadi kaum kerabat
keluarga diraja mula usik usik nak jadi kerabat
pegawai tinggi kerajaan sudah mahu jadi kerabat
towkay besar dan sedang 
mula bertanya-tanya

ramai yang meloroh menyatakan pegangan diri

yang dulu buat salah macam ayah saifol
mula bertaubat untuk menjadi kerabat pakatan

adik vincent tan juga
sudah beli insuran

pagi ini berita muncul
musa hitam pula beli insuran

musa hitam ini  macam anwar ibrahim
mangsa mahathir anak lelaki iskandar kutty
tetapi musa hitam ini tidak melawan
maka namanya masuk dalam tong sampah sejarah
sebagai nota kaki politik malaysia

semakin ramai
yang mula beli insuran
semua mahu masuk tim yang menang

wabak menang pakatan rakyat sedang merebak
wabak menang ini  tidak dapat dibendung

elit ekonomi
elit politik
elit pentabiran awam
kini berbondong bondong ingin membeli insuran
ini ikut serta  dipukul badai kemenangan

 BILA KAPAL NAK TENGGELAM
TIKUS MULA LARI
atau
TIKUS BELI INSURAN



Musa Hitam: Malaysia tidak akan


 bankrap 


jika Pakatan ambil alih

KUALA LUMPUR, 13 Mac — 
Tun Musa Hitam 
mengatakan Malaysia 
tidak akan bankrap
 jika Pakatan Rakyat (PR) 
mengambil  alih kepimpinan negara 
sekiranya berjaya mengalahkan 
Barisan Nasional (BN) dalam pilihan 

-------

SIAPA DIA KITUL DAN KELING MENDELIAR

Posted: 12 Mar 2013 09:00 PM PDT



INI KEPALA EEE
 PENCERAHAN APA ITU EEE
ini bukan rasis
kita bukan marah  kerana warna kulit 
sivarasa kulit hitam
ambiga kulit hitam
dr jeya kumar kulit hitam

yang dibenci bukan kulit
yang dibenci ialah sikap mereka
sikap mereka mengaku  diri mereka melayu
walhal dari rupa bentuk
dari kulit muka  mereka bukan sosok
sawo matang melayu

sebenarnya 
sesiapa nak jadi melayu bukan satu kesalahan
sesiapa nak jadi melayu boleh jadi melayu
sesiapa pun boleh mengakui di jerman 
boleh jadi jerman
sesiapa pun boleh mengakui di inggeris
boleh jadi inggeris
dan dan dan

mengaku jadi melayu bukan salah

apa yang salah ialah mengapi-apikan
sentimen melayu untuk  benci orang china
mengadu domba orang melayu untuk benci  orang china

inilah yang dilakukan oleh mahathir anak lelaki iskandar kutty
inilah yang dilakukan oleh sangkaran  pillai
inilah yang dilakukan oleh reezal merikan
inilah yang dilakuan oleh  abdeel azeez

mereka menjadi lebih melayu dari melayu

anwar ibrahim pun ada darah mamak
rozamin pun ada darah mamak
adam adli pun ada darah mamak
din merican pun ada darah mamak
latifah koya lahir di india


tetapi mereka BUKAN eee 
kerana mereka
mengambil sikap yang tidak mengapi-apaikan
melayu untuk membenci china
tidak mengambil sikap perkauman
tidak adu domba melayu untuk benci china

ramai warga dan kaum kerrabat pakatan rakyat
yang ada darah mamak
ini hakikat
menjadi mamak bukan satu kesalahan
lahir sebagai india muslim
bukan satu kesalahan

darah dan keturunan
bukan pilihan kita
kita dilahirkan melayu
kiat dilahirkan china
kita dilahirkan india
kita dilahirkan iban
kita dilahirkan orang asli

kita tak perlu padamkan nama kita
kita tak perlu lupakan asal usul kita

kita wajib berbangga
untuk mengakui diri kita siapa


justeru: EEE inilah bukan warna kulit 
bukan agama pegangan tetapi sikap
eee ialah rasisma terpendam
NOTA
orang melayu wajib melawan eee
kerana dari zaman kerajaan melayu melaka lagi
eee ini telah wujud

ini 600 tahun dahulu

jangan lupa watak kitul
jangan lupa watak keling mendeliar telah wujud
dua watak ini adalah eee
yang membawa porak peranda
dalam istana sultan melaka

surah ini tertulis dalam kitab salalatus salatin
watak eee telah dimunculkan
sebagai ingatan untuk kita semua

INI SAEKOR EEE
APA DIA SPESIS EEE
kepada yg belum kenal eee, baca thread ni dan tanam dalam kepala jubotaik lu baik2... spesis eee adalah spesis india mengaku melayu dan terlebih2 pulak melayunya dari org melayu... kami tidak membenci india, kami tidak membenci mamak... tetapi jika muka hitam legam dan tentunya riak bentuk susuknya berketurunan india dari India sana nun, tetiba melalak nak jaga kepentingan org2 melayu khususnya BN UMNO.. 

memang keling eee ni pelik kan? Sedangkan melayu UMNO sendiri pun, sudah hampir pupus dan nazak dah untuk hidup dlm dunia politik...tetiba eee ni datang bagi oksigen pulak untuk menjaga kepentingan melayu haprak yg kerjanya merembat hasil mahsul orang ramai. ini sungguh menjijikkan..melampow... mengiurkan kami untuk mencarut2 tanpa mempedulikan apa yg kitab kami suruh lagi..

ini time kalu.. ianya memetik suis minda subkonsius kami bahawasanya mencarut2 itu adalah lebih mulia daripada membaca kitab kami sendiri tanpa memahaminya..kahkahkah... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/13/13
 PASAL APA EEE
pasal apa panggil eee? apa makna sebali hurup e itu? Mintak dicerahkan lagi, supaya dapat dimengertikan.... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/13/13
EEE DAN DUIT
Yahudi di malaysia inilah...kalau tak caya...semua money changer dapat kat depa...pui...pukimak mahathir ni...kasta paria..masuk islam..jadi melayu...lupa kasta lupa paria...sekarang semua melayu jadi paria gara gara mamak pukimak ni...tak nak mengaku...penjara malaysia..penuh melayu..kenapa...ditiup api kebangan disanubari melayu ni...koranglah tuan tanah...

korang lah yang teristimewa di malaysia...last last...tanah tadak istemewa pun tadak...mamak sapu habis.....dah tu tak sedar sedar...bodoh takder ubat dah melayu paria ni...mamak dah simpan ubat korang....kena minta kat kutty pukimak....

DUIT....itulah ubat mujarab mamak kutty melayu ni simpan....pi tanya pemegang saham yang pegang duit kutty ni....20 bilion setiap sorang...kalau mamak kutty ni mampos....1%meke ni dapat......100 millkon....apa tak tutup mulut....hahahahaa...melayu jadi paria...mamak jadi kaya....hahahhah on MEMAHAMI APA ITU EEE
DIDI KOTA BELUD
on 3/12/13
JANGAN JADI RACIST
Thats just 'pure' racism!! Try as you say you are not a racist, your action speak louder than your claim. 

You are just too old to be a racist..walking down racism path. Pls change. Otherwise you are becoming a laughing butt against those sedated people. on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
NAJEEB BRIM BARM BROOM
lol lawak bang jib.. dah expired dah 9 Mac lepas bila nak umum ni.. nak sampai basi sendiri ke? memang la modal politik musti punya takan beri taknak sebut taknak tagih.. 

Dah bagi kenaikan dah bagi brim bram.. apalagi undi la BN.. :) Takan bagi nak kata sila undi PR.. sunguh baik hati sangat lar on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
BANYAK EEE DI PULAU PINANG
baca post ni bau ketiak..udah aku kata dulu mamak menguasai kawasan perniagaan strategik di penang bukan orang cina,orang cina sewa kedai dari mamak di penang, tamak ni sebahagian dari kebodohan, kebodohan ini memakan diri...

hari ini melalak nak mintak penang balik, melayu dan cina penang takmo layan...lagi layan bau ketiak dari hangit jadi pahit....keh kah hik kih huakkk... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
 SAEKOR EEE CHINA
Jangan lupa satu lagi kumpulan baru yang perangai serupa macam Mamak EE juga. Golongan ini dinamakan TEE dan ia diketuai oleh satu TEE yang bernama Ridhuan TEE Abdullah. 

Si TEE ini juga sangat bahaya macam EE kerana dia cuba menjadi lebih Melayu daripada Melayu dan lebih Arab daripada Arab. KAH KAH KAH on MEMAHAMI APA ITU EEE
TEEEEEEE
on 3/12/13
MUKA MUKA EEE
YANG SELALU BIKIN KACAU
-------

Tiada ulasan: