Khamis, 21 Mac 2013

SOKONG PAKATAN RAKYAT

SOKONG PAKATAN RAKYAT


MALAM INI ANWAR DI KG BARU KL

Posted: 21 Mar 2013 01:54 AM PDT


KONTRAKTOR UMNO AKAN BUNUH UMNO

Posted: 20 Mar 2013 10:14 PM PDT

Kebanyakan kontraktor yang menjalankan kerja-kerja kontrak di Selangor adalah anggota Umno.  Oleh kerana mereka memiliki lesen kontraktor, merekalah yang mendapat kontrak kerja dari kerajaan PR di Selangor.

Kontraktor Umno ini sudah tidak sabar menunggu PRU 13. Kerana apa?  

Ya, mereka mahu mengundi PR!!!!

Ketika zaman Umno/BN dahulu, mereka terpaksa menaikkan kos kontrak sehingga 4 kali ganda. Misalnya projek berharga RM 50 ribu terpaksa dinaikkan kepada RM 200 ribu. Malangnya lebihan RM 150 ribu itu adalah untuk puak-puak atasan Umno!!!!

Sejak 2008, amalan  markup harga berlebihan untuk disuap kepada puak atasan sudah tidak ada. Kontraktor Umno dapat kontrak atas keprofesionalan mereka. Tidak perlu hulur menghulur. Kos projek adalah seperti harga sebenar.  Mereka  tak ada perasaan bersalah lagi  kerana menaikan harga dan memberi rasuah. Dan kerajaan negeri  pula   dapat menjimatkan wang negeri. Tidak hairanlah MB Selangor dapat membuat rezab negeri  sebanyak RM 2.6 bilion.

Walaupun kontraktor itu anggota Umno, kini mereka sedar  akan  kebaikan dan ketelusan pimpinan PR di Selangor. Mereka sudah tidak sabar mahu  mengundi PR.  Mereka akan mengkebumikan parti mereka sendiri!!!!

Woooo.

Tiada ulasan: