Isnin, 11 Mac 2013

Pahang Daily Online

Pahang Daily Online


Panas: Penyokong UMNO Mahu Bakar Pejabat PKR II

Posted: 11 Mar 2013 08:33 AM PDT

Panas: Penyokong UMNO Mahu Bakar Pejabat PKR !

Posted: 11 Mar 2013 08:24 AM PDT

Penjelasan Eksklusif Isu Lahad Datu Oleh Asree Sulu

Posted: 11 Mar 2013 06:48 AM PDT

Iklaneka: Rahsia Lelaki Perkasa Kini Dengan Reload !

Posted: 11 Mar 2013 06:38 AM PDT

Kapsul herba reload merupakan herba istimewa sebagai Rahsia Lelaki Perkasa khas untuk suami untuk menjadi yang terbaik kepada isteri-isterinya. Kapsul herba reload telah diakui dan digunakan oleh ramai suami di dalam dan luar negara sebagai herba Rahsia Lelaki Perkasa. Ia merupakan produk Malaysia yang dipasarkan secara meluas diluar negara sejak 6 tahun lalu. Kini kami mengambil keputusan untuk berkongsi dengan pelanggan dalam negara mengenai Rahsia Lelaki Perkasa khas untuk suami yang istimewa ini untuk menjadi terbaik buat isteri-isteri kita. Rahsia Lelaki Perkasa seharusnya para suami mampu menyediakan kemampuan batin untuk memuaskan nafsu isteri dengan sewajarnya. Isteri memerlukan jangkamasa dan tempoh tertentu untuk puas sepenuhnya. Oleh itu para suami amat memerlukan Produk hebat Rahsia Suami Perkasa. Produk hebat Rahsia Suami Perkasa akan menyelesaikan masalah kekerasan suami dan juga kemampuan suami bertahan sehingga si isteri sudah puas secukupnya !!! Inilah sebenarnya Rahsia Lelaki Perkasa yang harus dikuasai oleh para suami. Tetapi bagaimana ya?? Bagaimana untuk mendalami Rahsia Lelaki Perkasa ini…??. Info Lanjut Sila Klik DI SINI atau Like Pages Facebook DI SINI

Panas: Sidang Media Bapa Saiful Selepas Sertai PKR !

Posted: 11 Mar 2013 02:05 AM PDT

Video Kenyataan Bapa Saiful Umum Menyertai PKR !

Posted: 11 Mar 2013 01:22 AM PDT

Panas: Bapa Saiful Bukhari Tiba-Tiba Menyertai PKR

Posted: 10 Mar 2013 11:17 PM PDT


[Selepas mencetuskan kontroversi dengan mengatakan anaknya Mohd Saiful Bukhari menjadi mangsa pemimpin tertentu untuk membuat konspirasi jahat kononnya telah diliwat oleh Datuk Anwar Ibrahim, tiba-tiba hari ini Azlan Md Lazim menggemparkan lagi politik negara apabila membuat keputusan secara rasmi menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR). Azlan mengumumkan demikian di Ibu Pejabat KeADILan, Tropicana, Petaling Jaya pagi tadi. Borang penyertaan keahlian diserahkan kepada Setiusaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution dan disaksikan oleh beberapa orang Ahli Parlimen Pakatan Rakyat. Keputusan Azlan ini pasti membuatkan Saiful bertambah derita kerana segala rahsia beliau pasti akan dibongkarkan oleh ayahnya sendiri yang selama ini dilihat sering bersama beliau dalam setiap kali pendedahan berkenaan kes liwat tersebut. Saiful sebelum ini mengatakan ayahnya telah dipergunakan oleh PKR untuk kepentingan politik menjelang PRU-13. Malah, ada juga yang mengatakan Azlan dibayar untuk mengeluarkan kenyataan itu. Namun, perkara itu dinafikan oleh PKR dan ia menyebabkan senario politik semakin panas menjelang PRU tidak lama lagi. Apapun, sama-sama kita nantikan kenyataan terbaru Saiful selepas ini].

Panas: UMNO Kuantan 'Gantung Patung' Tian Chua !!

Posted: 10 Mar 2013 10:48 AM PDT


Replika patung Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua yang digantung ini telah menimbulkan kemarahan kepada para penyokong parti terbabit di laman sembang sosial Facebook. Replika tersebut dilaporkan digantung berhampiran Pejabat UMNO Bahagian Kuantan yang terletak di Jalan Mahkota menghala ke Pejabat Pos Besar. Berbagai kritikan yang diterima berhubung dengan perkara itu. Apapun, bagi kami apa yang dilakukan oleh UMNO ini adalah hak mereka untuk menyatakan kemarahan kepada Ahli Parlimen Batu itu berhubung kenyataan panasnya berkenaan insiden Lahad Datu. Mungkin ramai dikalangan penyokong dan ahli akar umbi tidak memahami isu sebenar dan hanya merujuk kepada media arus perdana untuk mendapatkan maklumat. Maka itu, mereka tidak harus dipersalahkan kerana mereka punyai hak untuk berbuat demikian. Sebelum ini, dalam perhimpunan Oren yang dianjurkan oleh Persatuan Anak-Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK) yang dipimpin oleh Mazlan Aliman, kita juga melihat senario yang sama. Replikan patung berwajah Pengerusi Felda, Tan Sri Isa Samad telah diusung dan digantung oleh para peserta himpunan ketika mereka berarak ke Ibu Pejabat Felda, di Jalan Maktab Kuala Lumpur. Mungkin, apa yang dilakukan oleh UMNO ini bagi membalas apa yang telah dilakukan oleh penyokong pembangkang dalam insiden seperti itu gamaknya. Oleh itu, berhati-hatilah dalam melakukan setiap tindakan. 


[Natijah daripada kejadian ini, ialah kita jangan lakukan sesuatu yang boleh menimbulkan kemarahan pihak yang satu lagi. Selama ini mungkin mereka melihat, tetapi tiba masanya untuk mereka membalas dan inilah jadinya. Apapun, rakyat bijak menilai kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh para pemimpin mereka. Cuma, dalam sesetengah keadaan pemimpin tidak harus terlalu berani mengeluarkan kenyataan yang boleh diputar belit atau dimanipulasi oleh pihak lawan. Apa yang berlaku ini, boleh dijadikan pengajaran agar penyokong pembangkang tidak melakukan tindakan yang sama terhadap mana-mana pemimpin kerajaan. Justeru, tiada bezanya Oren menggantung replika Isa Samad jika dibandingkan dengan UMNO Kuantan mengantung replika Tian Chua itu sebenarnya. Rakyat bijak menilai apa sahaja yang mereka melihat di depan mata].

Tiada ulasan: