Ahad, 31 Mac 2013

Justice For All

Justice For All


Tayang Dada Punya Pasal Dah Kena Tegur!!!

Posted: 31 Mar 2013 07:27 PM PDT

Gara-gara berpakaian kurang sesuai untuk satu rancangan memasak, Chef Farah Quinn secara tidak sengaja menayangkan dadanya kepada para penonton. 
Insiden itu berlaku dalam rancangan Ala Chef pada 5 Februari 2012. Chef berusia 31 tahun itu menggayakan busana yang mempunyai belahan dada yang agak luas lalu menampakkan dadanya secara jelas sepanjang rancangan selama 30 minit itu.

DUA PALING SEKSI, SATU PALING SEKSA!!!

Posted: 31 Mar 2013 07:27 PM PDT


Ya!!! Dalam hidup ni sudah pasti akan wujud pro dan kontra. Kalau ada lelaki, mesti ada perempuan. Kalau ada langit, sudah pasti ada bumi.

Kalau ada dalam, sudah tentu wujud luar. Kalau ada siang, sudah semestinya akan ada malam harinya. Kalau ada panas, tak mustahil akan datang hujan pula.

Jadi, apa nak heran kalau dua orang selebriti ni diangkat menjadi antara artis paling seksi untuk tahun 2012. Tinggal lagi, manusia dibawah tu je sorang yang paling seksa.

Penyokong umno dibelasah penyokong PKR - satu penjelasan

Posted: 31 Mar 2013 06:37 PM PDT

Berikut adalah al kisah daripada seorang sahabat kepada Mohammad Saiful Bin Mansur yang telah membelasah seorang penyokong umno di Bandar Tun Razak pada Jumaat lalu.

Salam.. hari ni aku buka FB Isu Politik Semasa dan Page UMNO yang lain kecoh pasal kes seorang Mamat dan nama dia memang MAMAT pun,... dipukul oleh seorang sahabat aku Mohammad Saiful Bin Mansur yang berpunca dari sikap biadap dan dengki UMNO/BN dengan bendera tiga jalur yang dipasang bersama dengan bendera Besar PKR di BANDAR TUN RAZAK DEKAT DEPAN CIMB BANK JALAN JUJUR.

Kejadian pada Malam kelmarin itu sebenarnya adalah dari keangkuhan dan kesamsengan yang terlampau MAMAT ini yang datang mahu membuka bendera tersebut. Aku ada ditempat kejadian bersama sahabat ini dan seorang lagi rakan. Mereka BN semuanya 5 orang termask pemuda UMNO mewah.

Berita bergambar: Dato Seri yang dicari polis bersama pemimpin umno

Posted: 31 Mar 2013 06:33 PM PDT

LAHAD DATU: Polis mencari seorang lelaki bergelar Datuk Seri bagi membantu siasatan berhubung kes yang berkaitan Operasi Daulat.

Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib berkata Muhammad Ridzwan Sulaiman,dengan alamat terakhir di Georgetown, Pulau Pinang amat dikehendaki bagi membantu siasatan dan diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran.

Beliau berkata Muhammad Ridzwan, yang juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dikatakan tidak terlibat dengan pengganas tetapi boleh membantu dalam kes berkaitan Operasi Daulat.

"Penama ini amat diperlukan. Orang ramai yang mengenali beliau diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran.

"Penama ini boleh membantu polis dalam satu aspek Operasi Daulat, dan polis percaya beliau kini berada di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan mungkin juga di Sabah," katanya pada sidang akhbar di Markas Operasi di Felda Sahabat 16, dekat sini, Ahad.

Dedah : Ahli Majlis PKR kantoi skandal dengan Naib Pengerusi Wanita?!

Posted: 31 Mar 2013 06:24 PM PDT


Aku dah jangkakan ini bakal belaku, mungkin ini adalah serangan dari orang-orang mereka sendiri yang mahu manusia berkudis seperti ini dijatuhkan, sungguhpun ini belaku, aku sedikit terkilan bila mana ada yang cuba mengaitkan ini adalah perbuatan UMNO, Sedangkan yang bijak dan licik dalam permainan ini adalah dari mereka sendiri. 
]

HOT - Adik Istimewa ‘Korea Mari’ Lebih Montok, Tetek Besar, Bumper Hebat. Pihak Berkuasa Harus BerGiat.

Posted: 31 Mar 2013 06:22 PM PDT


Membimbangkan apabila ada pihak tidak bertanggungjawab cuba mengaut keuntungan mudah dengan mengambil kesempatan terhadap populariti budaya Korea seperti K-Pop dan K-Drama dalam kalangan masyarakat Malaysia terutama golongan muda dengan menawarkan 'adik' istimewa dari negara berkenaan.

Tarikan terbaru itu jika tidak dibendung dikhuatiri boleh menyesatkan golongan muda yang makin terikut-ikut dengan budaya Korea.

Siasatan mendapati pihak terbabit cuba mempromosikan pakej terbaru itu dengan menonjolkan keistimewaan gadis Korea berkenaan seperti memiliki payu dara besar selepas melakukan suntikan hormon, cantik selain bekerja sambilan (freelance) sekali gus masih 'bergetah'.


Bagaimanapun, bayaran untuk khidmat gadis Korea itu lebih mahal iaitu sekurang-kurangnya RM600 sejam berbanding pekerja seks dari negara lain kira-kira RM200 sejam.

Difahamkan, harga mahal itu tidak mengejutkan kerana gadis Korea masih baru di pasaran kerana mereka sebelum ini lebih gemar bekerja di pusat hiburan dan karaoke milik warga negara itu dan hanya menawarkan khidmat sesama mereka.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

BREAKING NEWS - DIPECAT "Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat".

Posted: 31 Mar 2013 06:21 PM PDT


Sungai Petani - Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri."Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"
Beliau yang ditemubual melalui panggilan talifon agak kecewa dengan pemecatan yang dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.
"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."
Apabila dirujuk oleh wartawan siapa yang dimaksudkan oleh beliau tentang pucuk pimpinan itu beliau menjawap
"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?" Ujar beliau.
Saharuddin Hamid yang kini masih lagi memegang jawatan Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani memaklumkan sudah memohon bantuan daripada Ahli Parlimen Sg Petani yang juga Pemimpin PKR Yb Johari Abdul untuk membantu beliau dalam mempertahankan hak beliau dalam membela diri dari pemecatan parti PKR.
"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".
Saharuddin Hamid menjadi tumpuan minggu lalu apabila beberapa blog menayangkan gambar beliau sedang melakukan onani dihadapan komputer didalam pejabat beliau. Gambar tersebut tersebar dan turut dimuat naik dalam blog  yang kemudiannya disebarkan oleh blog blog lain.
Pihak kami cuba mendapat maklum balas dari Presiden PKR Datin Sri Wan Azizah bagi mendapat jawapan berhubung kenyataan Saharuddin Hamid tetapi gagal.
Kredit to:- PAPAGOMO/SINAR
 

ASTAGA..!! MAJLIS PAKATAN MENGHIDANGKAN SOP DAGING KAMBING+BABI+ ULAR!!

Posted: 31 Mar 2013 06:20 PM PDT

Melakukan perubahan atau "change" bak kata Lim Kit Siang, mestilah bertujuan perubahan ke arah lebih baik dari keadaan sediada.

Di Malaysia, kalau sekadar untuk mengubah parti yang memerintah, itu bukan perubahan kerana kepimpinan pembangkang yang ada hari ini adalah kumpulan yang sama yang telah sekian lama ditolak oleh majoriti rakyat negara ini.

Perubahan sebegini bukanlah perubahan yang sehat. Ia hanyalah sekadar untuk mengubah-ngubah selera. Soal pembentukan kerajaan bukan seperti mengubah menu makanan. Bila sudah muak makan daging, makan ikan. Bila sudah muak makan sayur petola, tukar pula sayur pegaga.

Kalau sekadar mahu menukar kerajaan disebabkan mahu menghukum kerajaan BN seperti yang diingatkan oleh Tun Daim, adakah selepas BN dihukum maka perubahan yang berlaku secara automatik akan menjadi lebih baik?

Untuk menghukum BN, mesti ada sebab yang jelas. Sebab yang jelas itu mestilah yang berhubungkait secara langsung dengan kehidupan serta keperluan rakyat seperti faktor kestabilan politik, agama dan ekonomi, faktor keselamatan dan perkhidmatan kepada rakyat.

Adakah BN gagal memenuhi semua tuntutan ini?

Semua tuntutan dan amanah yang dipertanggungjawabkan ini, terbukti  sangat berjaya di bawah pentadbiran BN. Program yang begitu transformatif di bawah "Dasar Najib" diakui oleh dunia akan keberkesanannya.

Keyakinan pelabur luar meningkat. Perniagaan dalam negara berkembang. Petunjuk-petunjuk ekonomi menampakkan peningkatan ketara. Petunjuk kepada semua peningkatan ini boleh dilihat dari pungutan hasil cukai yang meningkat dan dijangka pada tahun taksiran 2012/2013, jumlah pungutan akan meningkat lebih RM5 billion kepada jumlah keseluruhan RM130 Billion.

Golongan sasaran terutama yang berpendapatan di bawah RM3,000 sebulan, dan golongan belia serta pelajar dibantu dan ditampung "keperluan hidupnya" secara langsung oleh kerajaan melalui  BRIM, BLIM, KedaiR1M, Klinik Rakyat 1Malaysia, tuisyen fee, sumbangan tunai pelajar dan mahasiswa dll program.

Tiada kerajaan dan negara di dunia ini yang menjalankan "mekanisma bantuan rakyat" sepertimana yang telah dilakukan oleh pentadbiran DS Najib.

Pembangkang mempergunakan "slogan rakyat" untuk memikat hati rakyat, manakala BN bertindak memenuhi segala aspirasi dan keperluan rakyat yang memerlukan.

Pembangkang mempergunakan "janji-janji" hanya sekadar untuk menarik sentimen dan perhatian rakyat, tetapi BN tangkas memenuhi segala janji-janji melalui program "janji ditepati".

Pembangkang hanya "melalak" dihadapan rakyat, tetapi BN mengorak langkah dan sentiasa mengkaji apa lagi yang kurang dan harus dilakukan untuk rakyat.

Pembangkang bermatlamat hanya sekadar mahu menyahkan Bn dati Putrajaya dengan senjata "janji"  di atas kertas, tetapi BN mahu mengekalkan kuasa kerana BN mahu meneruskan dan memperbaiki lagi agenda kejayaan yang telah dijanjikan dan dipenuhi untuk rakyat dan negara.

Letakkan muka Lim Kit Siang, Anwar dan Hadi berserta dengan senarai janji-janji di sebelah, dan letakkan muka DS Najib dan TS Muhyiddin berserta dengan segala rekod pencapaian BN sepanjang 4 tahunbmelakukan transormasi.

Buatlah perbandingan secara realistik dan berpijaklah di bumi nyata. Perubahan apa sebenarnya yang dimahukan oleh oleh pembangkang untuk rakyat?

Adakah pembangkang mahu mengubah dari keadaan kestabilan ekonomi kepada ketidaktentuan ekonomi?

Adakah pembangkang mahu mengubah dari "matlamat untuk berkuasa" bagi memastikan kestabilan dan keharmonian rakyat dan negara kepada "matlamat untuk menyahkan BN dari Putrajaya" di atas faktor marah dan keagungan kuasa semata-mata?

Adakah pembangkang mahu mengubah "amalan perkongsian kuasa" yang adil dan saksama secara muafakat melalui dasar BN yang telah terbukti berjaya kepada amalan perkongsian kerajaan secara "perkahwinan cina buta" yang penuh dengan niat dan agenda tersendiri di antara komponen pakatan?

Bagaimana PAS mahu mentadbir negara yang cenderung kepada Islam dengan rakan DAP yang akan berjuang "over my dead body" jika OAS cuba untuk cenderung ke arah Islam.

Bagaimana PAS mahu berjuang mempertahankan kesucian Islam dengan rakan yang mahu kebebasan mutlak, yang mahu kalimah Allah dikongsi bersama dan yang mahu LGBT dibenarkan asalkan ianya dilakukan secara sembunyi-sembunyi?

Bersediakah rakyat memberi peluang kepada pakatan yang jelas berbeza kecenderungan dan prinsip perjuangan mereka di antara satu sama lain hanya semata-mata kerana mahu menghukum BN?

Siapa yang akan dihukum dan terhukum akhirnya nanti, bila DAP memperjuangkan agenda kesamarataan dan chauvinismanya, PKR menekankan prinsip kebebasan mutlak, manakala PAS menekankan soal Islam?

Siapakah yang sanggup makan "sup daging campur" yang terdiri dari campuran daging kambing, babi dan lidah ular? 

Pelakon wanita 'bersekedudukan' tiga bulan tanpa ikatan yang sah

Posted: 31 Mar 2013 04:55 PM PDT

Bukan boleh dibuat main, tapi itulah hakikat sebenar yang harus diterima apabila pelakon, Siti Fazurina akhirnya akur dan terpaksa nikah untuk kali kedua kerana pernikahannya bersama suami, Muhammad Hykal Zulkifli, 32, pada 20 Disember tahun lepas tidak sah mengikut hukum syarak.

Pernikahan keduanya telah berlangsung pada 20 Mac lepas, selepas 3 bulan mereka menjadi pasangan 'suami isteri'.

"Pihak mahkamah telah mendapati perkahwinan Fazurina sebelum ini tidak sah kerana telah memberi maklumat palsu dan perkahwinan keduanya telah berjalan dengan sempurna berwalikan adik kandung sendiri berbanding bapa saudaranya sebelum ini." – Zubaidah Abu Bakar, ibu Siti Fazurina.

Menurut ibu Fazurina, pelakon ini telah memberitahu bahawa dia adalah anak tunggal selain menggunakan bapa saudaranya sebagai wali sedangkan maklumat tersebut adalah palsu kepada Pejabat Agama Islam, Bahagian Timur Laut, Pulau Pinang.

Dalam pada itu, walaupun sudah bernikah kali kedua berwalikan adik kandungnya sendiri, ibu Fazurina ketika ditemubual memberitahu bahawa dia masih belum terfikir untuk memaafkan kesilapan Fazurina.

"Siapa yang tidak sayangkan anak tetapi jujurnya hati saya sebagai seorang ibu masih terluka. Jika ingin meminta maaf dari awal lagi mereka boleh buat begitu."

Apa pun, semoga Fazurina dan suami hidup bahagia dan tak salah jika ibu memahami anak pula. Perkara yang lepas kan tak elok jika dikenang.

AES - Rahsia DAP Terbongkar!

Posted: 31 Mar 2013 12:00 PM PDT

Kalau rakyat Malaysia tak tau @ tak faham lagi teman tak tau la nak kabo..
Bukannya nak tangguh sebab nak kaji cara perlaksanaan termasuk yang dikritik rakyat iaitu lokasi-lokasinya yang langsung tak munasabah!
Tapi nak tangguh sebab Pilihanraya Umum dah dekat???
Ini haramjadah apenye?

Maknanya, lepas pilihanraya kalau UMNO-BN menang lagi maka silalah laksanakannya??

Duhai rakyat Malaysia yang semakin ramai yang cerdik!
Sedarlah! Insaflah!
Kita wajib tolak UMNO-BN ini jauh-jauh!
Mereka semakin tidak keharuan dengan kebangkitan rakyat!
Mereka semakin keliru dengan apa yang perlu dibuat untuk kembalikan keyakinan rakyat!

Ayuh! Menuju Putrajaya untuk selamatkan Malaysia daripada kemunafikan ini!

budakbalun 31102012
Bung Mokhtar: AES tidak sesuai sekarang, PRU 13 makin hampir

 KUALA LUMPUR, 31 Okt — Walaupun pelaksanaan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES)  baik ianya tidak sesuai untuk dilaksanakan sekarang memandangkan pilihan raya umum (PRU) ke 13 akan dilaksanakan tidak lama lagi, kata Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong-penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC), Datuk Bung Moktar Radin.


Datuk Bung Moktar Radin
Bung Moktar mencadangkan kerajaan menangguhkan AES oleh kerana Pakatan Rakyat (PR) akan mengeksploitasi isu ini untuk menjatuhkan kerajaan BN. "Pelaksanaan AES pada masa ini tidak sesuai kerana sudah hampir dengan pilihan raya.
"Oleh itu, saya syorkan AES ditangguhkan," katanya dipetik dari Sinar Harian Online.

Tahniah! Ezad Exist Nikah

Posted: 31 Mar 2013 10:30 AM PDT

Tahniah buat Ezad Exists, 34, yang telah selamat melangsungkan majlis pernikahannya dengan Nor Azeana Ramli, 34, pada jam 10 pagi ini di Masjid Lunas, Kulim, Kedah. Berita ini mungkin mengejutkan segelintir peminat apatah lagi dia baru memutuskan pertunangan dengan Asliza Abdullah pada November lalu.
Malah Ezad sendiri mengakui telah cuba merahsiakan perkara ini kerana bimbang tanggapan negatif peminat yang mungkin melihatnya terlalu cepat mencarikan pengganti.
Berkongsi cerita perkenalannya dengan bakal isteri, Ezad memberitahu kakaknya yang memperkenalkan Azeana, seorang pengurus jualan di sebuah hotel terkenal, kepadanya.
"Kakak saya menemukan saya dengan Azeana tiga bulan lalu. Saya tak sangka mereka akan buat begini. Ikutkan saya malas, tetapi apabila berjumpa, saya dapati dia okay juga," katanya.
Mengambil kira faktor usia yang semakin meningkat dan impian ibu bapa yang mahu melihatnya mendirikan rumahtangga, Ezad memberitahu, "Daripada melayan hati yang luka, ada baiknya saya terima saja ketentuan jodoh".

Tubuh 'menggiurkan' penyanyi Amanda Imani jadi sasaran

Posted: 31 Mar 2013 10:05 AM PDT

BUKAN sekali dua, penyanyi Amanda Imani dicemuh dengan gelaran yang bukan-bukan. Itu semua berlaku lantaran dia memiliki tubuh yang agak berisi selain berangka besar.

Ada yang mencemuh dengan panggilan wanita gergasi atau apa saja yang terlintas di fikiran mereka.

Tentu sekali dia mudah menjadi bahan cemuhan kerana statusnya sebagai seorang artis membenarkan dia diperlakukan begitu. Itu tanggapan kebanyakan orang.

Kerjayanya itu tentu sekali mengundang banyak mata untuk mencari setiap kesalahan atau kejelikan yang ada pada dirinya meski itu tidak diingini Amanda.

Malah itu menjawab persoalan mengapa anak muda berusia 21 tahun ini sukar menjadi pilihan utama gadis muka depan sesetengah majalah atau akhbar.

Menganggap Amanda tidak boleh dijual, hal itu menjadi tanda tanya buat sesetengah pihak mengapa wanita ini bagai dianaktirikan gara-gara memegang gelaran `artis wanita gergasi.

Menyelami pandangan pelantun lagu Selamilah Cinta ini, ternyata dia sudah lama menyedari kritikan dan pandangan enteng sesetengah pihak padanya berhubung perkara yang satu itu.

Masa mula-mula masuk dalam industri seni saya mengaku, saya memang tak biasa dengan situasi bila orang memandang aneh dengan saya.

Maklumlah masa itu, apalah yang diketahui gadis 17 tahun mengenai industri. Ya, awalnya saya sangat terasa dengan cemuhan orang mengenai tubuh saya.

Mereka kata begitu begini dan itu memang pedih. Tapi sampai satu tahap, saya sudah lali dengan itu semua," katanya.

Kongsi wanita yang memiliki ketinggian 170cm ini, dia lebih senang untuk menganggap cemuhan itu sebagai satu perkara yang subjektif memandangkan pandangan setiap individu adalah berbeza.

Sejak dulu lagi, tubuh saya memang begini. Saya tak rasa itu satu tekanan terutama untuk saya ikut cakap orang untuk menjadi seorang yang bertubuh kurus.

Ada orang cakap saya okey begini, ada pula yang tak suka. Saya tak kecil hati atau marah bila orang bercakap mengenai hal ini atau menjadikannya isu sebab saya tahu sukar untuk saya menutup mulut orang.

Jadi apa yang saya lakukan, saya biarkan saja apa yang mereka mahu katakan. Nak buat macam mana kalau tubuh saya tak seperti figura wanita Asia lain," ujarnya.

Bangga

Meski jenuh berhadapan dengan kata dan umpatan orang, Amanda yakin bahawa apa yang dia miliki kini sudah begitu cukup untuk membuat dirinya berasa bangga.

Ya, saya bangga dengan diri saya. Rasanya saya tak perlu menuruti kemahuan orang. Kalau saya nak kurus, saya akan buat atas inisiatif sendiri. Bukan kerana disuruh-suruh.

Lagipun, tak semestinya saya tak kurus maka saya tak boleh berjaya. Ada banyak contoh artis atau selebriti yang berjaya dalam bidang mereka walau bertubuh besar. Contohnya Adele, Kim Kardashian dan ramai lagi.

Ramai pereka fesyen tanah air yang secara peribadi memuji tubuh saya kerana tak terlalu kurus dan nampak cantik dalam busana mereka. Jadi itu antara kelebihan yang saya dapat.

Jadi tak salah bukan kalau saya memilih untuk menjadi seorang yang berbeza. Sebab kalau semua orang sama, pasti membosankan.

Sama seperti isu pakaian, orang kata saya seksi. Pada saya asalkan yang saya pakai itu selesa dan menyakinkan, saya akan pakai," katanya.

Dalam riak wajah yang masih tenang, jelas Amanda dia tidak peduli dengan segala cemuhan itu kerana baginya apa yang penting adalah menjalani hidup dalam kegembiraan dan sihat.

Malah bercerita dalam niat bukan untuk meninggi diri, kata Amanda, meski menjadi bahan umpatan, setidak-tidaknya dia bangkit membuktikan bahawa dia mampu berjaya dalam landasannya.

Saya bersyukur dalam orang mengata, saya telah dipilih untuk menjadi duta produk kosmetik Za untuk tempoh kontrak selama setahun. Itu rezeki dan tuah buat saya.

Jadi untuk apa saya nak runsing memikirkan apa kata orang sedangkan rezeki itu ada buat saya walau ramai yang tak suka saya," katanya.

Akhirnya... Video Panas Pelacur Remaja Yang Dikaitkan Dengan Nik Aziz Terdedah?!!! Jom Tonton Di Sini...

Posted: 31 Mar 2013 09:30 AM PDT

Sahabat blogger Gelombang Kick terus menciptakan kejutan. Ikuti pendedahannya:
Negeri Kelantan hari ini semakin menjadi indah khabar dari rupa setelah diabaikan oleh kepimpinan Pas dalam semua aspek, kita rakyat Kelantan sentiasa dicandui dengan pelbagai retorik serta janji-janji kosong tanpa perlaksanaan sempurna sudah lebih 23 tahun. Bo lah weiiii!
Sepatutnya negeri Kelantan yang unik dan dikatakan diterajui oleh Ularmak tidak harus wujud pusat-pusat sosial pelacuran seperti yang dipaparkan dalam rakaman ini. Sudah kita mundur dengan pembangunan, patutkah kita semakin maju dengan pelacuran. Bo lah weiiii!
Ketika ditemuabual oleh wartawan NST, salah seorang dari remaja berusia 19 tahun yang terlibat dengan aktiviti pelacuran yang berasal dari Tumpat mendakwa, kegiatan pelacuran itu dijalankan antaranya di Jalan Limau Manis dan Jalan Gajah Mati sebelum memasuki hotel dengan 'charge' dikenakan sebanyak RM100 sekali 'main'. Bo lah weiiii!

Hot Terkini!!Video Remaja Melacur Kerana Desakan Hidup Di Serambi Mekah?

Posted: 31 Mar 2013 08:01 AM PDT

Negeri Kelantan hari ini semakin menjadi indah khabar dari rupa setelah diabaikan oleh kepimpinan Pas dalam semua aspek, kita rakyat Kelantan sentiasa dicandui dengan pelbagai retorik serta janji-janji kosong tanpa perlaksanaan sempurna sudah lebih 23 tahun. Bo lah weiiii!

Sepatutnya negeri Kelantan yang unik dan dikatakan diterajui oleh Ularmak tidak harus wujud pusat-pusat sosial pelacuran seperti yang dipaparkan dalam rakaman ini. Sudah kita mundur dengan pembangunan, patutkah kita semakin maju dengan pelacuran. Bo lah weiiii!

WAHAI NIZAR LAKNATULLAH! KENAPA MEMBER KAU HINA KAU KAT PASIR PANJANG NI?

Posted: 31 Mar 2013 07:42 AM PDT

roha wati abidin

kedai komputer bukti kerajaan bn yang adil


Kenalkah anda semua bakal calon PAS Pasir Panjang ? Gambar di atas adalah gambar beliau. Rohawati Abidin. Mempunyai sebuah kedai komputer iaitu Pusat Komputer Fast di Samudra, Seri Manjung.

Sedikit latar belakang Rohawati. Berumur 43 tahun. Syarikat beliau adalah salah satu syarikat yang menjadi pusat servis komputer 1 Malaysia yang dianugerah kan oleh SKM dibawah kementerian Penerangan Malaysia. Beliau telah mengaut keuntungan yang diberikan oleh kerajaan. Namun, beliau tetap menyatakan kerajaan KRONI.

TERBUKTI bahawa tiada kroni di pemberian projek/ tender atau apa sahaja dari Kerajaan BN sedia ada. Sekiranya BN benar-benar kroni, lebih baik kerajaan bagi kepada syarikat kepunyaan melayu dan orang UMNO di Manjung ini. Orang UMNO pun ada kedai komputer di Manjung ini.

Kerajaan memberikan kontrak kepada semua, tidak kira fahaman politik.

Dalam program munajat muslimah Pas Perak di Kg Expo beliau terlepas cakap, kehadiran dan pencalonannya di Pasir Panjang adalah untuk membaiki kelemahan wakil rakyat terdahulu.. Siapa wakil rakyat Pasir Panjang? Jawapan nya ialah Nizar Jamaluddin.

PANAS!! TERESA KOK, KHALID GAGAP SUDAH PANAS VIDEO ISU TALAM CORP KINI TERSEBAR...

Posted: 31 Mar 2013 07:42 AM PDT



Lahad Datu: Prof Aziz Bari cari PASAL lagi... kahkahkah...

Posted: 30 Mar 2013 11:53 PM PDT

Isu Lahad Datu sudah makan tuan kata Prof Aziz Bari

Dengar betul-betul apa yang dijelaskan oleh Pakar Perlembagaan, Proffesor Aziz Bari ini mengenai isu Lahad Datu ini.

Panas!!! Pramugari Adakan Pertunjukan Bikini Khas Buat Penumpang Di Dalam Pesawat!!!

Posted: 30 Mar 2013 09:36 PM PDT

Ada bikini show didalam pesawat merupakan hal yang belum pernah dilakukan maskapai penerbangan mana pun di dunia ini namun masakapai penerbangan baru di Vietnam menghadirkan bikini show didalam pesawat yang menampilkan wanita wanita cantik Vietnam denganbikini yang sedang berlangak lengok didalam pesawat.
Salah satu maskapai penerbangan baru di Vietmam bernama VietJet Air menyajikan pertunjukan unik Bikini Show dalam pesawat dalam penerbangan perdana mereka menuju Ho Chi Minh City ke pantai eksotis Nha Trang dengan hanya memakai bikini.
Pihak maskapai penerbangan menggunakan wanita wanita cantik dari kontes kecantikan Vietnam mereka mengenakan bikini seksi sambil berjalan jalan didalam pesawat, acara ini pun menjadi tontonan menarik bagi para penumpang pesawat VietJet Air, m0mentum ini pun dimanfaatkan para penumpang untuk mengambil foto dan video para model yang mengunakan bikini seksi itu bahkan ada penumpang yang mengungah videonya kedalam situs Youtube.
Namu aksi yang dilakukan maskapai VietJet Air ini mendapatkan sangsi dari Badan Penerbangan Sipil Vietnam karena diangap mengabaikan keselamatan penumpang dengan mengizinkan para penumpang mengunakan ponsel di dalampesawat. Maskapai baru inipun mendapatkan denda sebesar 20 juta dong atau sekitar Rp9.

Tiada ulasan: