Selasa, 19 Mac 2013

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Petualang Negara

Posted: 18 Mar 2013 10:21 PM PDT

Jika benar, Campak dan hukum...seberat-beratnya. Jangan ada lagi penipuan sebegini.

link: mountdweller






Gambar Lucah

Posted: 18 Mar 2013 08:46 PM PDT

Aku terima gambar. Penghantar mengatakan yang ianya adalah gambar pemimpin parti yang melawan kerajaan.

Aku cuma menasihati, jika ianya benar,maka kau mengaibkan saudaramu. Jika ianya tidak benar,kau telah menfitnah saudaramu.

Aku tetap mensihati mereka begitu walaupun ia adalah gambar menteri.

Kerana aku sudah bosan dengan politik tanpa neraca agama. Kita bakal rosak...rosak serosaknya.

Maka bagaimana kita mahu mengatakan kita berpegang pada "tali Allah"???

Aku penat. Penat menanti Parlimen dibubar.

Tiada ulasan: