Isnin, 11 Mac 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Ulamak besar dah mula tunjuk sokongan kepada Najib..

Posted: 10 Mar 2013 11:00 PM PDT


Kah kah kah kah.....

Habisler Anwar!! 
Pencerobohan Lahad Datu... Salah Anwar!!
Konspirasi Projek IC.... Anwar punyer idea.
Bapak Sexpol minta mahap.. Anwar yang bayar.

Padan muka Anwar... !! Now... ulamak tersohor pulak dah mula menyokong Najib. Itu ler.... jahat lagi. Nak tau baca sini.

Hahahahaha.... Habislah Anwar... Habis ler PR...

Sekian maklumat yang diterima daripada akhbar Utusex Meloya.

Uuuuuu.... hebat Najib, kan??

Kah kah kah kah kah kah....

Habis ler PR. Surirumah UMNO tolak Pakatan Rakyat Selangor. Kah kah kah...

Posted: 10 Mar 2013 08:30 PM PDT


Kah kah kah kah.... Habisler PR kai ni. Surirumah kat Selangor tak sokong kerajaan Pakatan Rakyat??

Alahai.... alasan sebab PR tak tunai janji nak bagi demer duit elaun jaga anak. Hahahaha... sebab duit rupanyer. Ajengan mata duitan. Ater, sebab janji itu jer sampai tak nak sokong PR lagi?? Hok janji lelaian yang kerajaan PR habiskan untuk rakyat  camne??

Kalau udah nampak duit jer dan kalau udah bersikap mementingkan diri jer.... rasanyer SAH lagi SAHIH ler yang demer-demer ni surirumah UMNO.

Cer tengok ruper demer di sini..... Merah-merah belaka mak ngah- mak ngah ni, wa cakap lu. Ruper UMNO, kan... kan... kan..?? 

Woit... !! Ater.... asyik berdemonstrasi jer, anak kat rumah camne?? Takkan dibiorkankan saja tanpa jagaan??

Hahahahaha.... Lawak... lawak. Pi balik jaga anak la woit!!

Adios.. Selamat TUMPOR bersama UMNO.

Posted: 10 Mar 2013 06:57 PM PDT



Hahahaha.... Sketsa popular yang banyak ditayangkan di media-media arus perdana menjelang pilihan raya, mempunyai jalan cerita yang sama iaitu keluor PAS atau Keadilan dan masuk UMNO. Sama sokmo... Memuakkan... kan.. kan.. kan...???

Kalau citer real... satu hal tapi semuanyer very amat komedi ler. Kah kah kah kah.... Semua ini adalah semata-mata nak menampakkan yang UMNO itu masih boleh bertahan untuk hidup wal hal.. dah tinggal nyawa-nyawa ikan. Hidup pun dengan bantuan talian hayat. Yang syiuknya... dah expired pon masih nak hidup lagi.

Lagi peliknya.... orang banyak nak lari daripada tenggelam mampos dalam kapal barai UMNO tapi mereka...??  Nak masuk pulak dalam kapal yang dah barai. Nak bunuh diri ke hapa?? Hahaahaha.... hidup mati nak bersama UMNO, ek???

Itu namanyer bodoh. Bodoh tahap gaban!! Allah SWT tak suruh bunuh diri tapi Allah suruh ikhtiar cari alternatif lain untuk terus hidup dalam keadaan yang lebih sejahtera. Kalau dah duduk dalam bahtera baru yang lebih boleh menjamin kesejahteraan hidup kita... mengapa bodoh nak lompat masuk dalam kapal barai yang dah nak tenggelam??

Tak masuk akai langsung.. Mungkin alasan depa, PAS yang sekarang turut sama dalam kapal baru, sudah hilang haluan tapi apakah dengan memasuki kapal yang menuju ke neraka jahanam itu, satu tindakan yang bijak??

Weh... kapal baru ni haluannyer menuju ke sebuah 'daratan' yang menjanjikan keadilan seperti yang dituntut oleh Islam. Haishh... belum apa-apa dah tuduh PAS hilang arah tujuan. Hello... we are heading in the right direction la beb. Malaysia baru yang lebih adil dan sejahtera...

Tapi kalau ada yang rasa tak nak ikut serta dan nak lompat ke dalam kapal barai yang dah nak tenggelam ke neraka jahanam.... mampuih pi sama derang. Kita toksah nak ambik pot sangat. Ini negara demokrasi... buat ler apa saja. Hak lu... lu punya sukak.

Hahahaha.... Nak masuk UMNO?? Pergiler... Perginya komer tak ditangisi... tak merugikan dan tak berkudis pun. Selamat tumpor bersama UMNO. Sekian.

Tiada ulasan: