Khamis, 28 Februari 2013

dollah yankee

dollah yankee


Tawaran yang tak akan ditolak rakyat !

Posted: 28 Feb 2013 03:44 AM PST

 
Rasanya seluruh Malaysia dah tahu kandungan dan apa yang mampu ditawarkan olih Anwar/PR untuk rakyat dalam pelancaran manifesto PRU13 Pakatan Rakyat.
 
Apa pula reaksi anda dengan mekanisme dan langkah yang cuba diambil oleh Pakatan Rakyat bagi membantu meringankan beban sara hidup anda sekarang yang tergolong dalam golongan berpendapatan serdahana dan rendah di Malaysia?
 
Adakah dengan pelaksanaan semua janji manifesto PR sempena PRU13, Malaysia bakal bankrap seperti yang diungkap pada tiap-tiap malam dalam berita TV olih  kalangan menteri sebelum ini?
 
Janji dalam manefesto itu hanya akan lebih terserlah sama ada boleh  tertunai atau pun tidak apabila PR telah berjaya memerintah pusat, jika PR sekadar perintah negeri rakyat semuanya tetap faham dengan kekangannya. Yang penting adalah keikhlasan PR untuk mengurangkan bebanan rakyat semaksima yang mungkin semakin jelas dalam manifestonya. sesiapa yang ingin mempertikaikanya, silakan..untuk rakyat percaya dengan kepincangan manefesto PR, silakan ianya dikemukakan fakta yang jelas dalam debat terbuka dalam TV atau radio pun boleh, tetapi mesti lah dibuat siaran secara langsung... dengan cara ini, siapa siapa saja boleh faham.... jangan hanya berani depan , takut dibelakang.. dibelakang berkokok...didepan menikus.... debat bukan budaya, debat buang masa.......jika siapa yang bagi alasan ini maknanya anda telah meragut hak rakyat untuk mendapat informasi yang jelas dalam membuat pilihan.
 
dollah yankee -
Hanya yang bangang saja akan kata manifesto pilihanraya dari PR ini tak bagus.
 

Tiada ulasan: