Selasa, 12 Februari 2013

Anak Sungai Derhaka

Anak Sungai Derhaka


Video Psy memalukan Najib dan Rosmah pula tersebar!! Saksikan!!

Posted: 12 Feb 2013 08:41 AM PST


Selain dimalukan oleh ribuan rakyat Pulau Pinang yang menolak BN secara terang-terang bila memberikan jawapan 'NO' kepada soalan Najib yang berbunyi 'Are U ready for BN'.. Perdana Menteri Malaysia juga telah dimalukan oleh Psy.

Apa yang jelas disini ialah Psy menunjukkan kepada rakyat Malaysia bagaimana mahu mengajar pemerintah yang korup bukan kurap.. he..he..

Beliau telah menerima jemputan Barisan Nasional tetapi dalam masa yang sama beliau mengelak dari dijadikan alat politik oleh UMNO/BN.

Pengajaran buat seluruh rakyat Malaysia disini ialah apa saja yang Barisan Nasional berikan sila ambil tapi jangan undi UMNO/BN..

Dalam insiden ini, Superstar dari Korea Selatan tersebut telah membiarkan Najib dan gerombolannya termangu-mangu di atas pentas meskipun pengacara majlis telah mengumumkan bahawa Psy akan turut serta untuk mengaul 'yee-sang' bersama Najib.

Selain Najib yang turut menjadi mangsa dimalukan oleh Psy ialah Rosmah, anaknya Norashman, Mantan Perdana Menteri Abdullah Badawi,Koh Tsu Koon, Teng Chang Yeow dan Menteri Pelancongan Ng Yen Yen.

Setelah dimalukan, gerombolan pemimpin BN itu bersurai dan kembali ke khemah VIP mereka...

SAKSIKAN!!!


Baca juga apa laporan Media Singapura tentang Psy yang memalukan pemimpin UMNO/BN ini di ( SINI )

Pembaca Berita RTM kata penyokong Pakatan Rakyat bengong sebab percaya video 'Yes for Psy, No for BN'..

Posted: 12 Feb 2013 05:47 AM PST


Aku tercari-cari apa yang telah ditulis oleh seorang pembaca berita dari RTM yang cuba mahu menafikan rakyat Pulau Pinang mengatakan 'Yes for Psy, No for BN' tetapi dah tak ada.. mungkin dia dah delete..

Oleh kerana aku tak jumpa maka aku copy n paste dari blog AmenoWorld apa yang pembaca berita RTM itu telah tulis diwall FaceBook miliknya..

Dia kata penyokong Pembangkang (Pakatan Rakyat) bengong..

Ini apa yang dia tulis menurut AmenoWorld..

manusia tidak pernah puas. semuanya serba salah. beri salah tak beri salah. psy dtg msia dah buat konsert kira bagus la. bukan duit rakyat yg diguna pakai pun. tak caj duit tiket pun. free for all.. dah tu ada pulak puak2 bengong yang jerit kat videocam sendiri NO bila PM tanya R U READY FOR BN.

bhgn majoriti besar yang jawab YES tak di upload ke internet pulak :-p. apa pun sejak berita rtm pkl 10 mlm semalam RTM dah siar dlm berita VISUAL yang majoriti jawab YES bila PM tanya R U READY FOR BN.

apa lah bengong pembangkang. tak sedar ke semua stesen tv dengan kamera2 yg canggih merakam semua perlakuan di lokasi?! tinggal balik dan preview je utk dpt kebenaran fakta.

bengong2 yg setakat jerit kat dvcam masing2, baik balik rumah buat 'home video' hantar kat program 'BEST HOME VIDEO'

pendek kata, berhemah lah jikalau hendak bergaduh pun. hv some 'class'..

Dua video dibawah menyerlahkan siapa yang bengong sebenarnya dan ianya juga membuktikan bahawa video yang telah diupload ke dalam FaceBook bukanlah video yang telah diedit sepertimana yang didakwa kebanyakan pencacai-pencacai UMNO..

SAKSIKAN!!!



Ini pula apa yang Channel New Asia siarkan..




Siapa BENGONG sekarang?? Pembaca Berita yang bernama Suriani Abdul Rahman atau Penyokong Pakatan Rakyat??

Saksikan juga Najib dan Rosmah dimalukan oleh Psy bilamana berkali-kali dijemput untuk mengaul 'yee sang' bersama... Psy tak layan di ( SINI )

Tiada ulasan: