Selasa, 22 Januari 2013

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


Jangan jual undi hanya kerana 7 janji jantan celaka takut bini....

Posted: 22 Jan 2013 09:46 AM PST

 

Rakyat Kelantan di seru agar tidak 'menjual' undi mereka semata-mata kerana tujuh janji yang dikemukakan Perdana Menteri kelmarin.

Seluruh rakyat Kelantan harus sedar bahawa janji yang dicanang Najib Razak itu sebenarnya hanya janji politik semata-mata.

Ini kerana semua projek yang dijanjikan itu adalah sepatutnya sudah dilaksana sejak lama dahulu, tetapi oleh kerana Kelantan diterajui PAS, maka ianya hanya kekal sebagai janji yang diulang-ulang setiap kali menjelang pilihan raya.

Projek ini kerajaan negeri mintak sudah terlalu lama. Kelantan itu 97 peratus adalah orang Melayu Islam.Kalau Umno (berjuang) untuk membela bangsa (Melayu), projek ni sudah tentu lama siap dah. Kenapa nak tunggu 50 tahun, dan sekarang masih berjanji lagi.

Mengulas janji pilihan raya perdana menteri itu kepada rakyat Kelantan ketika program Jelajah Janji Ditepati di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) Tunjung, kelmarin.

Antara janji itu termasuk untuk membina lebuhraya bagi menghubungkan kawasan Kuala Krai dan Kota Bharu di negeri itu yang tertangguh sejak Rancangan Malaysia ke-5 (1986-1990) sehingga hari ini.

Enam lagi projek termasuk pembinaan stadium baharu, masjid terbesar dan perumahan rakyat dengan peringkat permulaan melibatkan 3,000 unit, mewujudkan sistem pengangkutan Rapid Kota Baharu, pembinaan kampus bandar Universiti Teknologi Mara (UiTM) dan projek menyelesaikan masalah air.

Kepada rakyat (Kelantan) jangan jual undi kita. Jangan bagi mereka hina kita. Undi hak kita. Umno kini sudah lari dari matlamat asal untuk membela rakyat khsusnya Melayu.

Apa yang berlaku kini katanya lebih kepada untuk membela keluarga beberapa kerat pemimpin atasan dan kroni.Inilah antara sebeb kenapa ramai  ahli UMNO  kecewa sangat dengan Umno sampai terpaksa tinggal Umno.

Perjuangan Umno dah jadi untuk orang Umno, merosot lagi untuk pimpinan Umno, dan sekarang jadi untuk keluarga mereka dan kroni..

takut kote kena hudud....perogol kanak kanak bersiri dan pelakun video lucah datuk T cadang undang-undang larang nama Islam pada parti politik .....gila sokmo ka apa mangkuk hayun ini ...!!!!

Posted: 22 Jan 2013 09:24 AM PST

perogol kanak kanak bersiri

MELAKA 21 Jan. - Satu peraturan atau undang-undang melarang penggunaan nama Islam oleh sesebuah parti politik perlu diwujudkan agar tidak dimanipulasi dan disalahguna sesetengah pihak demi kepentingan politik, kata bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Dr Rahim Tamby Chik.

Beliau berkata, parti yang menggunakan nama Islam boleh merosak dan memburukkan kedudukan, imej serta reputasi agama itu sendiri.

Merujuk penggunaan nama Islam pada Parti Islam Semalaysia (Pas), beliau berkata, parti itu menggunakan nama Islam semata-mata untuk kepentingan politik mereka.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyampaikan Bantuan Khas Awal Persekolahan dan melancarkan kutipan dana bagi projek pembinaan surau baru sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Udang di sini, hari ini.

Sementara itu, Rahim yang juga Pengerusi RISDA mahu kerajaan memandang serius terhadap kehadiran sekolah-sekolah pondok yang ditaja parti politik kerana dilihat cenderung menanam rasa kebencian terhadap musuh politik mereka. - BERNAMA

 

 

penyapu sial

 

 

hu hu hu....binatang seekor nie memang phobia dengan islam....takut kote kena hudud...rogol kanak kanak bawah umur....jadi dalang video lucah...isu basi nak cari publisiti...cubalah kalau berani....kalau nak tengok UMNO terlungkup beruk nanti....!!!!

Tiada ulasan: