Nuffnang

Pengikut

Kerabu Bersuara ®

sumber :-

Kerabu Bersuara ®


Giler Beb! Melayu Dah Hilang Di Malaysia? Ong Tee Keat Dilantik Pengerusi PENDEKAR?

Posted: 16 Jan 2013 01:09 AM PST

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/480247_490115847696186_1540272693_n.jpg

ini dah melampau!

mana hassan ali?

mana ibrahim ali?

mana zulkifli noodin?

mana mahathir?

gila!

kes memalukan melayu ni!

hahahahahahahaha

Selepas Dikritik Hebat Segenap Penjuru, Akhirnya Ada Juga Ahli Umno Yang Sokong Sharifah Zohra

Posted: 16 Jan 2013 12:00 AM PST

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/480274_498246806880116_670906510_n.jpg

Woot Media

Bukan nak berpolitik, tapi kalau macam ini racist, kutuk bangsa lain. no respect for u orang tua

UMNO menyatukan kaum di malaysia? i dont think so.

Isu Tentera Diraja Johor Masuk Stadium Siap Dengan Senjata M-16. Apa Kata FAM?

Posted: 15 Jan 2013 09:06 PM PST

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/58257_388438604583437_2142671726_n.jpg
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379236_487772224599041_1810013226_n.jpg

KelantanFA.com

Bos..baik gi jago di Palestin nuh..Rama lagi hok memerlukan perlindungan..Ore kelate ni baik baik belako tadok sapa nok katok ore kalu ore tok buat hal dulu..cumo hok pekong bedil 2 3 ore tu jah hok tok berapo nok ceridik..

Kito ore kelate kemah keming..Bos besar Jeneral ATM pun ore kelate..Pasuke ATM pun tadok duk bowok tentero bersenjata laguni.Tok bersungguh pun tak apo bos wei..

Foto : The Red Warriors Malaysia

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/c0.0.403.403/p403x403/385209_513486132019244_1387763722_n.jpg

UNTUK SEMUA YANG BERTANDANG KE KB :

1. Provokasi suruh pasukan pelawat balik tu adalah perkara biasa jah di setiap stadium di malaysia. Tapi semalam,penyokong kelantan yang beratur sambil keluar stadium melaungkan balik johor balik...tapi ada salah seorang penyokong johor siap turun dan ajak salah seorang pakcik utk bertumbuk...dari situlah sebenarnya membuatkan situasi makin panas. Kami dari uktrm sudah nasihatkan mereka supaya jangan layan sangat provokasi selagi tidak mencederakan diri....
Tapi dah nak buat mcm mana salah sorg dr mereka rasa keras dan kebal sangat nk fight dgn ratusan penyokong yang berpusu keluar. Kami UKTRM xmampu nk kawal peyokong kelantan yg lain. Satu lagi seorang akak pon dorng ajk bertumbuk. Tu apa crita plak?
JMF fan club rasanya

Ultras Kelantan-The Red Mania

#listen! Mohon 'Sekolah'kan Budak Ini. Ajaran BN Ke Ni?

Posted: 15 Jan 2013 07:20 PM PST

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/541747_10151307290918046_531726224_n.jpg

Topeng Perak Unmasked

#listen - Lauk untuk hari ni - https://www.facebook.com/pennz.desauza

Sila beri tunjuk ajar...

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT