Isnin, 31 Disember 2012

Era Pasca

Era Pasca


LIVE AMBANG TAHUN BARU BERSAMA USTAZ AZHAR IDRUS (UAI)

Posted: 31 Dec 2012 03:03 AM PST


Tayangan akan bermula selepas Magrib. 31/12/12 8Pm

Sambutan Tahun Baru 2013 di bawakan oleh kerajaan negeri Selangor seperti tahun lepas. Menampilkan Ustaz Azhar Idrus, icon anak muda masa kini. Saksikan dan timbalah ilmu.

Tim Era Pasca mengucapkan selamat tahun baru dan mengharapkan tahun ini adalah tahun terakhir pemerintahan regim UMNO BN yang menzalimi rakyat. Bersama kita berubah dan mengubah Malaysia ke arah kesejahteraan.

Bantu Tim EP share kan link ini. tekan mana-mana button share di atas post.

Jika anda berpuas hati dengan sambutan tahun baru seperti ini "like" button di bawah,

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Blogger UMNO kaki SPIN - CHUA SOI LEK

Posted: 30 Dec 2012 11:37 PM PST

KAHKAHKAH CSL sudah kena baru bersuara.. Pemimpin Pembangkang sudah berapa kali Macai2 UMNO Spin kenyataan2 mereka? KAHKAHKAH yang lu g layan macai buat apa?! Baca berita bawah..

CHUA SOI LEK memang menentang sebarang bentuk Islamisasi termasuk hudud, tapi blogger UMNO spin kata CSL tak mahu hudud PAS... kah3 hudud UMNO CSL mahu kah? kah3

Datuk Seri Chua Soi Lek hari ini mengecam tindakan blogger Umno memutar belit kenyataannya ketika pertemuan dengan mereka Rabu lalu, dan menuduh blogger pro Umno itu tidak beretika.

Presiden MCA itu menegaskan, beliau kecewa dengan tindakan segelintir blogger tersebut yang mendedahkan butiran perjumpaan mereka malah menegaskan beliau tidak akan berjumpa dengan mereka lagi kerana dakwanya ingin menghancurkan MCA.
"Saya sangat kecewa dengan blogger pro Umno ... mereka tidak ikhlas tentang apa yang telah dibincangkan.
"Ia perjumpaan tertutup dan saya ada bercakap tentang persiapan MCA hadapi pilihan raya umum ... Ada sesetengahnya hanya gurauan dan tidak patut didedahkan," jelasnya menyuarakan rasa kecewa dengan tindakan blogger Umno tersebut.
"Mereka tiada etika melaporkan dan kefahaman dalam apa yang dibincangkan ... mereka melanggar janji itu," tegasnya kepada pemberita ketika sidang media selepas majlis makan malam bersama NGO dari Bandar Tun Razak di sini.
Soi Lek bagaimanapun turut menegaskan beliau tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap mereka serta tidak lagi akan melayan sebarang permintaan daripada blogger tersebut selepas ini.
"Jangan datang dan kacau saya lagi, mereka lebih suka 'spin' daripada membantu MCA.
"Saya telah dimainkan oleh blogger pro Umno," katanya lagi, dan menambah, akan lebih berhati-hati dengan blogger Umno.
"Saya akan lebih berhati-hati, saya mempertikaikan tujuan mereka ... adakah mereka mahu bantu MCA atau hancurkan MCA," tegasnya.
UTUSEX yg MELOYA..
COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Najib lebih bijak dari Nabi Muhammad.

Posted: 30 Dec 2012 04:46 PM PST

#TumbangBN #KL112 #KOBN @tiewnama @Izminraihan @UstazFathulbari @RealDrMaza
Hentikanlah membodek tahap lampau... orang makin menyampah...

Kerana mengampu pedana menteri Satu Malaysia akidah sanggup digadai.Kalau Cik Izmin buat perbandingan antara Najid dan Nik Aziz aku tak kesah sangat....tetapi sampai tahap memperlekeh Nabi.s.a.w cukup dikesali...

Mungkin nak di sampaikan ialah Najib lagi bijak Menipu kut... kehkehkeh
COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Tiada ulasan: