Rabu, 28 November 2012

Telok Bakong Online

Telok Bakong Online


Lagi Kajian Dari Universiti Malaya,Keyakinan Kepada Pakatan Rakyat Terus Meningkat.

Posted: 27 Nov 2012 08:37 PM PST

 
Kajian telah dibuat oleh Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (UMCEDEL) yang bertajuk Pola Pengundian Menjelang Pilihanraya Umum ke-13.

Kajian terbaru yang dibuat adalah pada 1 -16 September 2012 di seluruh Semenanjung Malaysia.

Kajian sebelum ini dibuat dalam tempoh 31 Mac 2012 - 15 April 2012.
Bilangan responden ialah 1536. Kajian dilakukan secara bersemuka dengan melibatkan etnik Melayu, etnik Cina dan etnik India.
Keyakinan kepada Pakatan pula meningkat dari hanya 21% kepada 30%.

Keyakinan kepada kerajaan Pakatan di Selangor juga meningkat dengan ketara dari 38% kepada 50% manakala untuk BN dari 28% jatuh kepada 16%.

Begitu juga di Kedah. Keyakinan kepada Pakatan naik dari 37% kepada 48% dan kepada BN turun dari 40% kepada 32%.

Namun untuk negeri Kelantan, keyakinan kepada Pakatan jatuh sedikit dari 44% kepada 41% manakala BN naik dari 27% kepada 32%. Namun, kecondongan pengundi tetap kepada Pakatan Rakyat. Keyakinan kepada Pakatan pula meningkat dari hanya 21% kepada 30%.

Menurut kajian itu lagi, populariti Najib juga menurun dari 61% pada bulan Mac lalu kepada 58% pada September 2012 ini.

ZIONIS SUATU ANCAMAN KEPADA UMAT ISLAM,APA RAKYAT MALAYSIA BOLEH LAKUKAN-USTAZ ZULKIFLI IBRAHIM PART 2

Posted: 27 Nov 2012 04:09 PM PST

                Dalam menghadapi permasalahan ini,apa yang boleh dilakukan oleh rakyat Malaysia ialah untuk memboikot syarikat syarikat antarabangsa yang ada kaitan dengan regim Zionis ini.Caranyanya ialah dengan tidak membeli barangan keluaran syarikat,tidak mengadakan urusan perniagaan dengan mereka dan melakukan kempen kempen besar besaran untuk melakukan boikot.Umat Islam perlu bersatu dalam hal ini.Kepada penghisap rokok,jikalau anda tidak boleh berhenti merokok,bersedialah untuk menukar jenama rokok anda kepada rokok rokok buatan Indonesia atau Vietnam.Ini adalah kerana sebahagian besar syarikat rokok di Malaysia ini adalah dimiliki oleh peniaga peniaga berbangsa Yahudi.Sebatang rokok yang anda hisap boleh disamakan dengan menghadiahkan sebutir peluru untuk orang Islam.


                  Adalah begitu memalukan tatkala umat Islam di Malaysia berbaris dan beratur beramai ramai untuk membeli makanan segera yang mana Yahudi ada kepentingan,diluar negara orang orang barat yang berlainan agama melakukan boikot dan protest terhadap syarikat makanan segera ini.Di Malaysia adalah menjadi suatu kebanggaan untuk menampal lambang syarikat berkenaan di kenderaan kenderaan.Pada masa yang sama syarikat ini membantu puak Zionis meratah susuk tubuh orang Islam di seluruh dunia.


             Seribu kali lebih mudah untuk melakukan boikot keatas barangan syarikat berkepentingan Yahudi ini dari pada menyekat pengaruh Zionisme terhadap ekonomi,pendidikan,sosio-budaya dan sebagainya.Pengaruh ini sudah berakar umbi didalam sistem pemerintahan negara tanpa kita sedari.Sekularisma adalah unsur unsur yang diterapkan oleh puak Zionis ini dalam pemikiran manusia.Ianya bertindak untuk memisahkan agama dari kehidupan manusia.Akibatnya manusia akan hidup mementingkan nilai nilai materialistik semata mata tanpa mengambil kira agama sebagai garis panduan hidup.Salah satu cara yang paling berkesan untuk membendung perkara ini dari berlaku ialah menukar pemerintahan kepada pemerintahan yang lebih menitik beratkan agama sebagai suatu cara hidup.

Msinc- Kat kenderaan cume ade sticker TGNA,DSAI,Perakite dan Boikot TV3 aje..tak ade stiker syarikat Yahudi Laknat tu..Bila nengok deme nampai stiker syarikat yahudi tu kat keta...rasa hangin satu badan jer...apa ke yang dibanggakan pun..tak tau ler..

Tiada ulasan: